Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 2 september 2006, 00:22   #1
1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Berichten: 1
19-jarige jongen zoekt advies!

Hallo allemaal.

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb inmiddels al heel veel uren besteed aan het lezen van topics op haarweb.nl. Mijn complimenten voor dit initiatief!

De reden waarom ik hier ben mag duidelijk zijn. Ik heb mijn hele leven lang al dunner haar dan gemiddeld. Ik krijg nu echt last van haaruitval en lijd hier behoorlijk onder.

Ik heb diverse oplossingen overwogen. Ik kwam tot de conclusie dat een haarimplantatie voor mij te duur is en een haarwerk niets voor mij is.

Vandaar dat voor mij het onderstaande plan het beste is:

Ik heb nu nog een "normaal" kapsel met hier en daar wat inhammen. Dit is tot nu toe goed te verbergen. Ook wordt mijn haar op mijn kruin steeds dunner maar is nog redelijk te verbergen.

Ik heb de afgelopen maanden tot mijn grootste spijt mijn haar lichtjes zien aftakelen van een U-vorm naar een V-vorm. Heb tot nu toe weinig gedaan, maar weet zeker dat ik nu in actie moet komen.

Ik wil proberen mijn haar d.m.v. haargroeimiddelen te stabiliseren en wellicht hergroei te krijgen. Dit is voor mij de enigste oplossing. Mocht dit niet gaan werken of mocht ik extreme haaruitval gaan krijgen dan scheer ik mezelf helemaal kaal. Ik heb over deze "vervelende" oplossing lang nagedacht.

Ik denk dat dit voor mij de beste oplossing is. Ik wil bijvoorbeeld niet dat iedereen ziet dat ik kaal ben op mijn kruin of aan de voorkant. Waarschijnlijk zal helemaal kaal mij wel aardig staan. Heb namelijk een zeer rond en bruin gezicht. Ik heb zelfs overwogen om dit aan het begin van de zomervakantie al te doen om te kijken hoe het eruit ziet. Ik denk zelfs dat ik er kaal misschien nog beter uitzie dan met haar omdat mijn haar zo verschrikkelijk dun en ruw eruit ziet. Mocht ik er met een kaalhoofd helemaal niet uitzien dan kies ik helaas toch voor een haarwerk omdat ik niet op zo'n jonge leeftijd al met een brede scheiding wil rondlopen.

Maar natuurlijk heb ik ook het liefst zolang mogelijk haar op mijn hoofd. Ik gebruik momenteel nog niks speciaals. Hebben jullie voor mij een advies wat ik kan gebruiken?

Wellicht een bepaalde shampoo of finasteride waar ik veel positieve verhalen over lees? Of mogelijk nog iets anders?

Bedankt voor het lezen van mijn verhaal en hoor graag advies. Ik zou dit zeer waarderen!

Grt,
1987

Laatst gewijzigd door 1987; 2 september 2006 om 00:28
1987 is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kaalwordende 22-jarige jongen zoekt oplossing! stefano21 Medicijnen/haargroeimiddelen 56 31 augustus 2006 02:56
Advies Zoevo Medicijnen/haargroeimiddelen 6 27 februari 2006 16:33
Mijn verhaal: ben 18-jarige jongen! devries Haarwerken 12 13 februari 2006 00:29
Advies gevraagd Michelv Chirurgische behandelingen 41 3 juni 2005 16:41
Advies gevraagd! Ricardo AGA - Algemeen 2 24 juli 2002 03:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.