Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 augustus 2008, 22:42   #1
Mouse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2008
Berichten: 2
13 jaar en buikhaar

Hey
ik ben een jongen van 13/14 en ik heb nu al last van buikhaar al een tijdje in het begin was het niet zo erg maar nu word het steeds erger en ik ben bang dat ik al snel een bos haar op men buik/borst zal hebben is niet normaal op je 13e? en wat zou ik moeten doen om het te verminderen


grts
Mouse is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2008, 10:58   #2
MGREEN
HaarWeb lid
 
MGREEN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2007
Berichten: 278
Wat is erg? Ik had op die leeftijd ook al buikbaar, en ook zo'n streepje onder m'n navel. Zie het maar als een pluspunt want de vrouwen vinden het over het algemeen wel leuk.
__________________
Regime

Dutasteride 0.15 mg (maart 2007)-(januari 2009)
Finasteride 1 mg (januari 2009)
Minoxidol 5% (januari 2009)

HT FUE 2000 Grafts Aesthetic Clinics Dr Feriduni (Jun 2008)


MGREEN is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2008, 11:09   #3
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mouse Bekijk bericht
Hey
ik ben een jongen van 13/14 en ik heb nu al last van buikhaar al een tijdje in het begin was het niet zo erg maar nu word het steeds erger en ik ben bang dat ik al snel een bos haar op men buik/borst zal hebben is niet normaal op je 13e? en wat zou ik moeten doen om het te verminderen


grts
Waar maak je je druk om?? Je bent 13/14 en begint te puberen en je krijgt overal haar. Heel normaal.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2008, 19:59   #4
grip
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Berichten: 5
wat ik nu van plan ben om te doen. Ik ga het haar wat nu een beetje volgroeit is harsen met die veet shit. Zodra er nieuw haartjes komen epileer ik die meteen weg. Hopen dat het werkt.
grip is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2008, 20:31   #5
zwemmert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2008
Berichten: 12
Hey Mouse. Ik kan mij voorstellen dat je dit een heel vervelend probleem vind. Ik ben zelf ook 'gezegend' met buik en wat borsthaar en vind het ook niet echt prettig (gelukkig heb ik geen haar op m'n reet en rug gekregen ). Toen het allemaal net begon vond ik het net zoals jou helemaal vervelend.

Helaas ben ik bang dat je hier weinig aan kan doen. De ene jongen heeft nu éénmaal maar haargroei dan de ander en bij de één begint ook eerder dan bij de ander. Hoewel ik het niet helemaal mee eens ben met MGREEN's stelling dat de meeste vrouwen het wel leuk vinden (volgens mij is het eerder andersom, zeker op die leeftijd), hoef je je niet druk te maken dat je raar bent ofzo, want dat is absoluut niet het geval.

Je kan trouwens alles wel wegscheren of wegharsen, maar dan heb je 100% kans dat het (in de loop der tijd) 10x harder (in figuurlijke zin) en sneller terugkomt. Wat je evt. kan overwegen is permanent ontharen dmv laseren. Maar dat is een erg drastische maatregel die volgens mij ook eigenlijk pas zin heeft als je volgroeid en uit de pubertijd bent, omdat er (helaas voor jou) naarmate je ouder wordt nog meer haren bijkomen.

Ik zou willen dat ik je wat anders kon vertellen...maar helaas

Laatst gewijzigd door zwemmert; 26 augustus 2008 om 00:21
zwemmert is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2008, 21:13   #6
grip
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2008
Berichten: 5
Zover ik weet groeit je haar niet sneller als je harst. Wel als je scheert komen er hardere haren voor terug.
grip is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2008, 00:03   #7
Kuify
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grip Bekijk bericht
Zover ik weet groeit je haar niet sneller als je harst. Wel als je scheert komen er hardere haren voor terug.
Ik vraag me af of dat wel waar is? Want als mensen hun hoofdhaar scheren, helemaal glad. En die dat al jaren doen. Om bijvoorbeeld die krans weg te scheren. Dan hebben ze als ze het haar dan niet meer scheren, toch niet in een keer een baard in hun nek hangen. Lichaamshaar word gewoon stugger als je ouder word. Dacht ik zo.
Kuify is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2008, 11:51   #8
Moii.
HaarWeb lid
 
Moii.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2008
Berichten: 74
Heej,

je hoeft je echt geen zorgen te maken, sommige mannen hebben nu eenmaal meer haar dan andere, en sommige jongens krijgen het vroeg, andere pas over een paar jaar, of sommige bijna niet. Wat jij hebt lijkt me best normaal, en er zullen nog wel meer jongens zijn die dat hebben.

Ga het vooral niet scheren, want dan komt alles sneller en donkerder terug. Bij haren komt het haar niet altijd minder en minder terug, misschien bij sommige mensen wel, maar bij de meeste mensen niet, in sommige gevallen komt het zelfs erger en donkerder terug. Dus je gaat het dan wel regelmatig moeten doen. Mannen hebben gelukkig niet hetzelfde probleem als vrouwen, want wij moeten het echt heel goed bijhouden..

Succes!
Moii. is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 mei 2008: HaarWeb bestaat 7 jaar! Webmaster Mededelingen 19 23 september 2013 13:33
19 jaar en kalend dune AGA - Algemeen 3 6 augustus 2004 11:30
Mijn eerste jaar met een permanent Haarwerk Gerard Haarwerken 3 12 december 2001 21:28
Hoelang doen jullie (vooral Chris) met een Haarwerk. Salvamia Haarwerken 6 15 oktober 2001 20:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.