Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 maart 2010, 12:30   #1
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Dun haar, vet haar, haaruitval, veel jeuk!

Hallo .. dit is mijn 1e berichtje op dit forum..

Rond mijn 13e kreeg ik last van jeukend haar, vanaf toen ben ik Head and Shoulders beginnen gebruiken, mijn vader en moeder hebben ook roos en gebruiken die shampoo ook. Dat heeft altijd vrij goed geholpen, maar toen ik ongeveer 18 was begon het weer veel te jeuken. Ik ben nu 22 en loop al een paar jaar rond met veel jeuk op mijn hoofdhuid.

Een jaar terug begon ik ook last te krijgen van veel haaruitval, de kragen van mijn shirts zaten onder het haar en na het haar gekamt te hebben zat heel de kam vol met haar. Mijn haar is sinds vorig jaar ook veel dunner geworden dan het al was, ik had heel mijn leven al redelijk dun haar. Het springt nu alle kanten op en is veel slapper dan het geweest is. Ook had ik vroeger al last van vet haar, nu sinds een paar jaar is dat nog erger dan toen! Ik was mijn haren 2 keer per week en 1 of 2 dagen erna is het weer al vettig.

De jeuk daar wordt ik echt niet goed van, heb voordurend de neiging om te krabben. 3 Weken terug advies gevraagd aan mijn kapper en ze heeft me 'Keune P13 Shampoo' gegeven wat ik nu 3 weken gebruik. Als ik op de helft van de fles ben moet ik verschil merken zegt ze. Tot nu toe merk ik nog nauwelijks verschil, maar hoop zeker dat dat gaat veranderen.

Wat raden jullie me aan, doorgaan met die Keune shampoo of hebben jullie een betere oplossing ?
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2010, 13:26   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Rooscure-shampoo zou goed kunnen helpen; de ketoconazol die daarin zit, werkt ook tegen haaruitval. Het flesje zit met gebruiksaanwijzing in een klein blauw-wit doosje en is verkrijgbaar bij Etos en Kruidvat voor €8,95.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2010, 19:21   #3
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Dankje voor je snelle reactie!
Ik heb eens wat opgezocht over die rooscure shampoo en het klinkt inderdaad als een goed middel.

Die Keune shampoo waarover ik het had, hebben jullie daar al eens van gehoord? Vandaag mijn haren weer gewassen daarmee maar echt verbetering merk ik nog niet, al gebruik ik het ook nog niet zo lang.
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2010, 19:36   #4
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K1987 Bekijk bericht
Dankje voor je snelle reactie!
Ik heb eens wat opgezocht over die rooscure shampoo en het klinkt inderdaad als een goed middel.

Die Keune shampoo waarover ik het had, hebben jullie daar al eens van gehoord? Vandaag mijn haren weer gewassen daarmee maar echt verbetering merk ik nog niet, al gebruik ik het ook nog niet zo lang.
Ik denk dat je meer aan Hanna's onafhankelijk advies heeft dan aan je wellicht commerciële advies van je kapster...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2010, 00:21   #5
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ik denk dat je meer aan Hanna's onafhankelijk advies heeft dan aan je wellicht commerciële advies van je kapster...
Daarom vroeg ik ook of jullie al eens van die shampoo gehoord hadden, hier op het Haarweb forum.
Want als die shampoo ook bekend zou staan als een effectieve shampoo tegen roos en haaruitval, dan blijf ik die nog een tijdje gebruiken. Die Roos Cure shampoo ga ik zoiezo kopen als deze niet helpt.
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2010, 02:02   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Kappers staan erom bekend dat ze dure produkten verkopen die niet of nauwelijks werken. Gebruik die Keune maar als voorwas, zodat je de 2e beurt met een theelepelhoeveelheid Rooscure kunt doen. Over bewezen werkende middelen, zoals ketoconazol in Rooscure, kun je het Haargroeimiddelen voor Dummies en het Haarwoordenboekje gaan lezen, zie de links onder mijn bericht.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ

Laatst gewijzigd door Hanna; 27 maart 2010 om 02:05
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2010, 23:16   #7
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Met die Keune shampoo ben ik maar gestopt en vandaag voor het eerst Roos Cure gebruikt. Eerst met een gewone shampoo het haar gewassen (had ik ergens gelezen) en daarna Roos Cure er op. Het ruikt alvast een stuk lekkerder dan die Keune shampoo kan ik jullie zeggen.

Nou ik ben benieuwd hoe het er over een paar weken voor staat met de roos en de jeuk, ik houd jullie op de hoogte.
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2010, 18:12   #8
moksel
HaarWeb lid
 
moksel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 255
Hanna, gebruik je zelf wel eens rooscure eigenlijk?

Ik vind 't namelijk totaal niet fijn, droge bos stro krijg ik er van.
moksel is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2010, 19:26   #9
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik vind het zooi.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2010, 21:12   #10
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moksel Bekijk bericht
Hanna, gebruik je zelf wel eens rooscure eigenlijk?

Ik vind 't namelijk totaal niet fijn, droge bos stro krijg ik er van.
Ik krijg er ook een strobos van; heb ook een tamelijk droge hoofdhuid van nature. Veel lotgenoten die een zeer vette hoofdhuid hebben, vinden 't echter wel prima spul.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2010, 23:22   #11
K1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 89
Geslacht:
Ik heb van nature een droge huid, overal. Alleen mijn haar, dus mijn hoofdhuid, is juist gauw vet.

Ben benieuwd wat die roos cure shampoo gaat doen, ik ben mijn haar zat en wil weer dat het zo als vroeger was.
K1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2010, 23:10   #12
dkhalid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2010
Berichten: 29
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Rooscure-shampoo zou goed kunnen helpen; de ketoconazol die daarin zit, werkt ook tegen haaruitval. Het flesje zit met gebruiksaanwijzing in een klein blauw-wit doosje en is verkrijgbaar bij Etos en Kruidvat voor €8,95.
Hoi, Hanna.
Heb net even gegoogeld en zie dat die Rooscure-shampo alleen voor roos is dus niet voor haarverlies.

Gr,
D.
dkhalid is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2010, 23:54   #13
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dkhalid Bekijk bericht
Hoi, Hanna.
Heb net even gegoogeld en zie dat die Rooscure-shampo alleen voor roos is dus niet voor haarverlies.

Gr,
D.
Dan heb je Haargroeimiddelen voor Dummies en het Haarwoordenboekje op dit forum nog niet gelezen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2010, 00:36   #14
dkhalid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2010
Berichten: 29
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dan heb je Haargroeimiddelen voor Dummies en het Haarwoordenboekje op dit forum nog niet gelezen.
Nee, die heb ik inderdaad niet gelezen, las alleen het stukje wat erbij hoorde.
Maar het is dus ook voor haarverliest?
dkhalid is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2010, 01:50   #15
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Lees nou maar wat ik had gezegd, de linken staan onder mijn bericht. Dan zul je nog veel meer te weten komen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aanzienlijk minder haaruitval door behandeling.....mijn verhaal CMariel Haarproblemen bij vrouwen 25 16 december 2009 11:00
Haarwerken FAQ - concept versie [1.0] Webmaster Haarwerken 3 24 april 2009 13:44
Echt Haar Of Synthetisch/Cyberhaar Salvamia Haarwerken 13 31 december 2006 10:51
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Dan maar zonder haar Janne AA - Algemeen 4 1 maart 2005 17:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.