Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 oktober 2022, 15:50   #1
Bees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2021
Berichten: 8
Geslacht:
Praktijk voor haartransplantatie

Hi all,

Na veel losse topics over praktijken hier te hebben gelezen, schrijf ik toch even een nieuw bericht om hopelijk een discussie aan te wakkeren over wat nu goede en kwalitatieve praktijken zijn voor een haartransplantatie.

Ik ben so far op gesprek geweest bij Eclinic in Laren en MediKliniek in Amsterdam, ik woon zelf ook in Amsterdam dus zoek iets wat enigszins in de buurt zit.

Zijn er mensen met goede ervaringen van een van deze praktijken, of andere praktijken in de randstad? Kosten maken mij niet zoveel uit, ik wil vooral gewoon echt zeker weten dat ik een goede behandeling, genoeg grafts en een goed resultaat krijg (waarvan ik uiteraard begrijp dat dit altijd maar afwachten is). Ervaringen worden echt gewaardeerd, ik vertrouw ondertussen alle reviews van praktijken ook niet meer Thanks voor jullie hulp alvast!
Bees is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2022, 16:16   #2
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bees Bekijk bericht
Hi all,

Na veel losse topics over praktijken hier te hebben gelezen, schrijf ik toch even een nieuw bericht om hopelijk een discussie aan te wakkeren over wat nu goede en kwalitatieve praktijken zijn voor een haartransplantatie.

Ik ben so far op gesprek geweest bij Eclinic in Laren en MediKliniek in Amsterdam, ik woon zelf ook in Amsterdam dus zoek iets wat enigszins in de buurt zit.

Zijn er mensen met goede ervaringen van een van deze praktijken, of andere praktijken in de randstad? Kosten maken mij niet zoveel uit, ik wil vooral gewoon echt zeker weten dat ik een goede behandeling, genoeg grafts en een goed resultaat krijg (waarvan ik uiteraard begrijp dat dit altijd maar afwachten is). Ervaringen worden echt gewaardeerd, ik vertrouw ondertussen alle reviews van praktijken ook niet meer Thanks voor jullie hulp alvast!

Hi Bees,


in de buurt van Amsterdam zou ik ook Eberson Hair Clinic consulteren. Zeker de moeite waard.


Succes ermee en benieuwd waar je straks heen gaat.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2022, 11:40   #3
Bees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2021
Berichten: 8
Geslacht:
Hi all,

Na veel rondvragen bij mensen die zelf een haartransplantatie hebben gedaan, ben ik uitgekomen bij de volgende praktijken:

- Transhair (intake in Amsterdam en op meerdere plekken in NL, behandeling in Vlijmen)
- Eclinic in Laren
- Beauclinic in Nieuwegein

Bij eClinic ben ik al langs geweest en heb ik een offerte gekregen; 4900 voor de kruin en 3550 voor de inhammen. Doe ik kruin en inhammen samen, dan wordt de kruin 4450 euro, totaal 8000 euro. Prijzig, al heb ik het er voor over, goed om te vergelijken met andere praktijken.

Transhair heb ik deze week een gesprek en Beauclinic moet ik nog plannen, waar mogelijk zal ik updates geven wat betreft behandeling en prijzen.
Bees is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2022, 16:58   #4
vortex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2019
Berichten: 69
Geslacht:
Ik ben benieuwd wat de prijzen van de overige klinieken zijn. Let us know!
vortex is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.