Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juli 2014, 14:27   #1
Lily02
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Advies gevraagd

Hallo,

Ik ben Lily, 52 jaar en heb lang haar.
Nu heb ik aan beide handen een aandoening die het lastig maakt om ze te gebruiken want ik draag aan beide handen/polsen een brace.


Ik heb dus dik lang haar en afknippen is voor mij geen optie. Is er misschien iemand die voor mij een makkelijk opsteek kapsel weet waarbij ik geen ingewikkelde handelingen uit hoef te voeren, een speldje inschuiven zal me wel lukken zolang het maar niet te veel is. Naar de kapper ga ik eigenlijk niet meer sinds er 4 jaar geleden een is geweest die ongevraagd zeker 35 cm van mijn haar afknipte en me een soort Beatrix kapsel bezorgde wat nergens over ging en me zeker 10 jaar ouder maakte. Sindsdien heb ik het maar raak laten groeien en mijn haar is nu lang dik en krult enigszins. Het is niet geverfd want ik heb voor mijn leeftijd erg weinig grijs haar. Dus het is wel gezond. Elke dag los laten hangen is wel makkelijk maar soms niet handig vandaar mijn vraag.


Heeft iemand tips voor mij.


Mvg


Lily
Lily02 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2014, 14:42   #2
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Helaas maar een tip en dat is even op Youtube te kijken. Daar staan allerlei tips in voor leuke opsteekkapsels. Ik heb er laatst een gezien van een vrouw met heel lang haar die hele leuke vlechten en knotten liet zien en allemaal in een handomdraai gemaakt.

Type updo in enz en dan komen er allerlei filmpjes naar boven.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.