Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 februari 2016, 12:09   #1
hirem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Esteworld feb-2015 / foto's opvragen...

Beste haarweb leden,

Dankzij het lezen van jullie website heb ik vorig jaar de stap gezet naar een haar transplantatie bij esteworld in februari 2015. Gezien ik all op 25 jarige leeftijd best wat kaalheid had ondervonden en ik niet tegen mijn 27-28 volledig kaal wou zij zijn leek mij dit de beste oplossing. Ik ben tegelijkertijd ook begonnen met finasteride en minoxidil.

Nu zijn we ongeveer 1 jaar verder. De operatie had zijn positieve en negatieve punten. Maar nu lijk ik tegen een muur aan te lopen bij esteworld. Ik had graag de foto's opgevraagd bij hun om mijn voortgang eens te bekijken. Ze hebben voor en na de behandeling best veel foto's genomen. Op een moment dat mijn haar een lengte had waar ik spijtig genoeg zelf geen foto's van gemaakt had.

Echter kan hidde ze niet vrijgeven na herhaaldelijk aandringen omdat ze opgeslagen zijn in hun database wegens garantie redenen. Heeft iemand anders ook deze ervaring? : /
hirem is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2016, 02:13   #2
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hirem Bekijk bericht
Beste haarweb leden,

Dankzij het lezen van jullie website heb ik vorig jaar de stap gezet naar een haar transplantatie bij esteworld in februari 2015. Gezien ik all op 25 jarige leeftijd best wat kaalheid had ondervonden en ik niet tegen mijn 27-28 volledig kaal wou zij zijn leek mij dit de beste oplossing. Ik ben tegelijkertijd ook begonnen met finasteride en minoxidil.

Nu zijn we ongeveer 1 jaar verder. De operatie had zijn positieve en negatieve punten. Maar nu lijk ik tegen een muur aan te lopen bij esteworld. Ik had graag de foto's opgevraagd bij hun om mijn voortgang eens te bekijken. Ze hebben voor en na de behandeling best veel foto's genomen. Op een moment dat mijn haar een lengte had waar ik spijtig genoeg zelf geen foto's van gemaakt had.

Echter kan hidde ze niet vrijgeven na herhaaldelijk aandringen omdat ze opgeslagen zijn in hun database wegens garantie redenen. Heeft iemand anders ook deze ervaring? : /
Als het niet kan, dan kan het niet. Maar waarom maak je er zo een punt van? Je weet zelf wel hoe je voor situatie eruit zag.. En voor een offerte bij Esteworld moet je toch zelf foto's opsturen van je situatie? Dus dan heb je toch zelf al foto's van je voor situatie??
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2016, 09:30   #3
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
je misschien beter even met Esteworld direct regelen? Dit houdt ook geen steek.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2016, 09:33   #4
hirem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Ik voel mij een beetje op mijn tenen getrapt omdat ik vind dat ik toch niet iets buitensporig. Foto's van je eigen operatie. ik had er een aantal zelf gemaakt maar helaas door het technisch defect van mijn telefoon zijn deze verloren gegaan.

Het probleem is dat ik altijd mijn haar heel kort hield. Nu voor de operatie heb ik uitzonderlijk mijn haren eens een 4 tal maanden laten groeien. Hiervan heb ik echter geen foto's.

Momenteel heb ik opnieuw 10 a 15 cm laten uitgroeien Deze kan ik totaal niet vergelijken met de foto's die ik heb. Ik zal dus helaas heel mijn haren moeten afscheren om een vergelijking te kunnen maken. wat ik spijtig vind.

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat andere mensen ook niet naar hun foto's hebben gevraagd. Ik vroeg mij enkel af of ik een alleen staand geval ben. of dat ze bij iedereen deze aanvraag weigerden.
hirem is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2016, 11:41   #5
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Dus je betaalt behoorlijk wat geld, en mag dan totaal geen service verwachten? Ik weet niet hoe dit normaal gesproken in de medische wereld gaat? Maar dit kun je niet eens vergelijken daarmee, dit is iets waar je zelf voor kiest om te ondergaan waar beide partijen wijzer van worden. Misschien willen ze niks toesturen uit angst voor ontevredenheid van jou kant na het vergelijken?
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.