Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 april 2016, 23:40   #1
Peter4200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2009
Berichten: 5
Haartransplantatie's in spanje echt of niet?

Beste leden,

Al een lange tijd volg ik vele discussie's op dit forum. In deze discussie's komen vooral klinieken uit Nederland en Turkije naar voren. Een tijdje terug kwam ik via toeval op youtube uit bij Injerto Capilar, een kliniek in Spanje. De kwaliteit van de ht's vind ik op basis van de beelden eigenlijk te mooi om waar te zijn. Ze maken het haar nat in de video's en kammen er doorheen. Het lijkt allemaal heel echt, maar wat zeggen jullie ervan? Ik zet een link van de video hieronder. Het doel is niet om reclame te maken, echter vraag ik alleen om jullie mening of het jullie denken dat het realiteit is of bedrog.

https://www.youtube.com/watch?v=-eFinGs7J_Y
Peter4200 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2016, 01:07   #2
Haarbal777
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2012
Berichten: 59
Ik heb hem enkele maanden geleden gecontacteerd ivm een HT, te duur naar mijn smaak
Wel betrouwbaar en heeft een goede reputatie.

Prices: We operate using the FUE technique only. The prices are individual and can change based on the number of units. As a rough guideline, our prices are: 6 Euros each for the first 1000 units, 4 Euros each from 1000 to 2000 units and 2.5 Euros each for over 2000 units ( so 1000 graft, 6000 €; 2000 graft, 10000 €; 3000 graft,12500 €), independent of the number of procedures. We usually transplant around 2000 units per day per patient, so the transplants can be performed in one day or over several days, depending on the patients needs. The prices are final and include visits, hotel (day before and after), revisions and immediate post surgical medication. The transplant of follicular units is an almost undetectable operation where units of the lateral or posterior areas of the hairy skin of the scalp (not influenced by the 5 OH testosterone) are transferred to the bald or depopulated areas. The FUE technique is the newest advance in hair transplantation because it eliminates leaving a linear scar in the donor area and the physical and aesthetic trauma that these scars represent.
Haarbal777 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2016, 10:54   #3
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Dat filmpje is niet het resultaat van 2800 grafts.

Wellicht icm met fina/duta.

Het oppervlakte is te groot en de "before" situatie is te slecht om samen met dit aantal grafts dit resultaat te krijgen.

Simpele rekensom.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2016, 19:47   #4
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Toen ik dit filmpje zag dacht ik gelijk: dit kan echt NOOIT echt zijn!

HairCoach denk jij dat dit ECHT mogelijk is (in combinatie met fina/duta)?!?!

Zelf vind ik als dit een ECHT resultaat is dat dit een zeer spectaculair mooi resultaat is!

Ik denk zowiezo dat zo 50 procent van de personen die een HT ondergaan heeft, deze 1 of 2 van deze medicijnen gebruikt, het zou idd wel "verstandig" zijn!

Goed weekend gewenst!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2016, 22:22   #5
Peter4200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2009
Berichten: 5
Hij heeft meerdere video's online staan die ongeveer een gelijk resultaat laten zien. Alleen vraag ik me ook af waar hij in de bovenstaande video zoveel haren vandaan haalt om het weer op te vullen. Het is toch in behoorlijk dun bovenop. Het haar nat maken en er doorheen kamen maakt het wel weer echt naar mijn gevoel. Maargoed wellicht is het een pruik ofs.
Peter4200 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.