Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 juni 2023, 06:34   #16
BigBeardRoffa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2023
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mkroees Bekijk bericht
Ziet er goed uit! Ik ga je volgen. Zitten ongeveer in dezelfde periode, dus dat is wel leuk!
Thanks man! Even snel op jouw discussie gekeken en bij jou gaat het ook de goede kant op! Van wat ik kan zien heb je (gelukkig) minder last van shock loss dan mij; jouw voorkant lijkt een stuk bedekter.

Wat doe jij om het proces te versnellen / optimaliseren?

Zelf ben ik onlangs naar Esteworld geweest voor die mesotherapiebehandeling. Had wel echt het idee dat die effect heeft gehad. Met name de roodheid van mijn huid was een stuk minder twee dagen na de behandeling. Kan natuurlijk ook een beetje placebo zijn. Voor de rest zal het vooral geduld hebben zijn!
BigBeardRoffa is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2023, 12:54   #17
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
ziet er allemaal goed en normaal uit. ik wens je alvast een goed herstel nog misschien wel oppassen voor rechtstreekse zon op je ontvangstgebied, dit kan het herstel vertragen of de roodheid langer doen blijven.
ik ben 15 mei behandeld en heb ook wel last van shockloss. later zal ik ook nog een topic openen.
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2023, 22:55   #18
BigBeardRoffa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2023
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (H)appy Bekijk bericht
ziet er allemaal goed en normaal uit. ik wens je alvast een goed herstel nog misschien wel oppassen voor rechtstreekse zon op je ontvangstgebied, dit kan het herstel vertragen of de roodheid langer doen blijven.
ik ben 15 mei behandeld en heb ook wel last van shockloss. later zal ik ook nog een topic openen.
Thanks man! Jij ook!

Mag inderdaad wat beter letten op de zon. Draag bijna iedere dag een petje als ik naar buiten ga hoor, maar daar word ik onderhand ook helemaal gek van. Heeft blootstelling aan de zon echt zo veel invloed?

Ben benieuwd naar je topic! Begrijp ik nou goed dat dit de tweede keer is dat je een behandeling bent ondergaan? Was je niet tevreden over het resultaat of heeft het er meer mee te maken dat de haaruitval (te) hard door is gegaan?
BigBeardRoffa is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2023, 11:40   #19
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
de eerste HT is al een 8 jaar geleden. Rond mijn 24e was alles redelijk dun (ben er nu 36), ook mijn kruin. Door medicatie alles wat kunnen stabiliseren, inclusief mijn kruin die nooit behandeld geweest is. Sinds ik begon met medicatie is mijn kruin er in 12 jaar zelf op verbeterd maar wou dit toch nog behandelen met een 2e HT vandaar. Van mijn eerste HT ben ik altijd heel tevreden geweest. zeker sinds bijna 4jaar geleden toen ik aan de topische fina begon.
Bij mijn eerste HT hadden ze ook de haarlijn iets minder strak gedaan (begrijpelijk aangezien ik pas 28 was en het allemaal dunner geworden was), die wou ik nu wat strakker en denser.
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2023, 12:03   #20
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Waar heb je je eerste ht gedaan?
robbert166 is nu online   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2023, 17:31   #21
(H)appy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 mei 2012
Berichten: 242
Prohair, nu gekozen voor Fuegenix
(H)appy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2023, 18:54   #22
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ahh ok
robbert166 is nu online   Met citaat reageren
Reageren

Labels
acell esteworld, haartransplantatie, haaruitval, kalend


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.