Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > Alopecia Vereniging

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 maart 2012, 11:44   #1
Frank AAPV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2006
Berichten: 22
Sponsors gezocht!

Graag breng ik onderstaande actie onder jullie aandacht. Een mooi initiatief dat hopelijk veel geld en bekendheid voor de vereniging gaat opleveren.



Mijn naam is Kelly van Uden en mijn moeder is bestuurslid bij de AAPV.
De afkorting AAPV staat voor alopecia areata patiënten vereniging, een vereniging die de belangen behartigt van mensen met alopecia. Een aandoening waarbij mensen hun haren pleksgewijs of totaal kwijt raken, soms tijdelijk maar soms ook permanent. Mijn moeder heeft zelf alopecia areata en naarmate ik ouder werd begreep ik steeds meer wat deze aandoening met iemands leven doet. Daarom wil ik iets doen, voor mijn moeder maar ook voor ieder ander met alopecia. (Namelijk twee op de honderd mensen hebben het!)

Ik ga dit jaar voor de tweede keer de Nijmeegse- vierdaagse lopen en toen ik dit voor de eerste keer (samen) met mijn moeder heb gedaan heb ik tegen haar gezegd dat ik de volgende keer voor een goed doel wil lopen. Nu is het zo dat de AAPV binnenkort gaat fuseren en verder gaat onder de naam Alopecia Vereniging. De Alopecia Vereniging wil hier natuurlijk op zoveel mogelijk manieren ruchtbaarheid aan geven.

En daarvoor heb ik uw hulp heel hard nodig! Gedurende vier dagen zal ik, en met mij hoop ik nog anderen, de vierdaagse elke dag lopen in een speciaal T-shirt, met daarop een korte tekst en het logo van de vereniging. Daarom heen zullen vakken worden aangebracht in drie verschillende afmetingen waarop u de mogelijkheid heeft uw organisatie/vriendengroep/familie/collega’s te profileren. De kosten van sponsoring zijn relatief laag te weten € 25,00 - € 50,00 of € 100,00 al naar gelang de grootte van het vak.
Samen zorgen we er zo voor dat de nieuwe vereniging meer naamsbekendheid krijgt en dat alopecia meer uit de taboesfeer gehaald wordt. De opbrengst van deze sponsoractie gaat naar een bijzonder project van de AAPV, namelijk het schoolpack. Dit is een informatie- en voorlichtingspakket voor leerkrachten, ouders van kinderen met alopecia en de kinderen zelf. Ook wordt er een educatief kinderboek bijgevoegd.

TWIJFEL NIET EN STEUN DE AAPV! IK VERZEKER U DAT IK ALLES IN HET WERK ZAL STELLEN OM DE 4-DAAGSE MET SUCCES AF TE SLUITEN EN DAARMEE MIJN DOEL TE REALISEREN. IK ZAL UW STEUN SAMEN MET ALLE MENSEN MET DEZE AANDOENING BIJZONDER WAARDEREN!!

Als u mee wilt doen kunt u zich per mail aanmelden tot uiterlijk 1 juni 2012 bij trudy.de.jong@tele2.nl. Geef hierbij aan voor welk bedrag u wilt sponsoren en voeg het logo toe wat op het T-shirt moet komen te staan. U kunt dit het bedrag storten op rekeningnummer 4493780 ING bank t.n.v. de AAPV, o.v.v. uw naam/bedrijfsnaam.

Na afloop van de vierdaagse wordt iedere sponsor op de hoogte brengen van het totaal ontvangen sponsorgeld en de eindstreep die ik heb volbracht.


Met vriendelijke groet,

Kelly van Uden.
Frank AAPV is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.