Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 oktober 2018, 22:18   #1
nicovers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Smile Een zeer positieve ervaring bij HairworldIstanbull

Ik plaats dit artikel niet alleen om HWI te loven, maar vooral om anderen goed te informeren over hoe mijn transplantatie verliep. Uiteindelijk helpt dat je om zo'n goed mogelijke keuze te maken. Ik probeer daarom zo objectief mogelijk te zijn; ik heb ten slotte geen vergelijkingsmateriaal. Ik weet uit ervaring wat een hel het kan zijn om in je 20'er jaren een terugttrekkende haarlijn te hebben.

Gegevens: 26 jaar, terugtrekkende haarlijn sinds mijn 23e. Velen vonden het niet opvallend, maar ik ben mega ijdel en zeer gevoelig; elke keer als ik in de spiegel keek voelde ik me mijn nieuwe levensfase in geduwd. Ik betaalde 5000 euro voor 2220 grafts. Exclusief vliegticket.

De haartransplantie nam ik bij HWI omdat ik ramp verhalen hoorde over andere klinieken. Soms gingen mensen na 7x een mislukte transplantatie naar HWI, en dan met succes. Van HWI hoorde ik alleen maar succes verhalen. Wat ik ook fijn vond is, dat je haarimplantaten door de CT (circulation treatment) sneller gaan groeien. Ik ben laatst voor controle geweest, en je ziet momenteel niet meer dat ik een transplantatie ben ondergaan. (zie foto's). Ik ben ontzettend blij met het resultaat.

De hele behandeling bij HWI is fijn. Plannen gaat snel en ik kon binnen een maand terecht. Eenmaal in Turkijke aangekomen loopt alles als een gesmeerde machine; je wordt keurig overal op tijd opgehaald en afgezet. De mensen zijn vriendelijk; en geloof me, dat is belangrijk als je in een vreemd land een operatie ondergaat. Je voelt je kwetsbaar, en je moet hopen/vertrouwen dat je in goede handen bent. Het hotel waar je verblijft is erg goed. Daarnaast vond ik het fijn dat de reis Istanbul zeer compact is; je kan het in een weekend doen, als je de maandag of vrijdag vrij neemt. Natuurlijk kan je ervoor kiezen om meer van Istanbull te zien te krijgen als je dat wil.

De operatie ging prima. De verdovingen doen pijn, dat wel. Verder is het je tijd uitzitten. De artsen zijn aardig. Je krijgt lekker te eten tijdens de operatie.

De nabehandeling gaat volgens het boekje. Ze geven duidelijk aan wat je kan verwachten, en dat gebeurt ook. Alles is duidelijk, en je kan altijd vragen stellen.

Foto's:
oranje shirt; na 4.5 maand
roze shirt: na 5.5 maand.
gestreepte sweater: na 6 mnd.

In conclusie: ik ben zeer tevreden; ik heb eigenlijk geen slecht moment gehad, omdat ze heel accuraat voorspellen wat er gaat gebeuren met je haargroei. Na 6 maanden ziet het er al uit zoals gehoopt; het ziet er zelfs beter uit dan gehoopt. Omdat het eindresultaat na 9 maanden is bereikt zal het volgens de kliniek nog iets dikker worden. Ik kan HWI, van harte, iedereen aanraden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20180323_161429 1.jpg‎ (140,9 KB, 184x gelezen)
Bestandstype: jpg 20180830_200341.jpg‎ (126,9 KB, 168x gelezen)
Bestandstype: jpg 20181019_220327.jpg‎ (148,6 KB, 156x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG-20181009-WA0053.jpg‎ (93,9 KB, 149x gelezen)
Bestandstype: jpg 20181019_220421.jpg‎ (149,5 KB, 153x gelezen)
nicovers is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2018, 07:40   #2
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Ziet er goed uit op dit moment maar waarom werkten ze niet toekomstgericht?
HWI weet toch ook dat een gast van 26 jaar die op 3 jaar tijd zoveel haaruitval heeft dat dit alleen maar verder zal zetten de komende tien jaar. Dan plant je toch geen zo'n kaarsrechte haarlijn! Begrijp me niet verkeerd, het ziet er heel goed uit nu maar ik vrees voor de toekomst. In u geval zou ik toch Fina overwegen als je het nog niet neemt.
Maar anders wel een top resultaat.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2018, 14:12   #3
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Mooi resultaat. Haarlijn op deze hoogte is idd een risico maar je donor is volgens mij uitstekend. Actie ondernemen tegen voortschrijdend haaruitval !
DeJong is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.