Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 augustus 2018, 12:14   #196
DarkoMarco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2017
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Ik heb ook last van collogeen vermindering. Heb donkere kringen onder mij ogen. Mijn huid ziet er dof/vermoeid uit. Ook een bollere kop. Ook teveel beharing op mijn wang en oren.

Ik prober zoveel mogelijk collogeen verbeterde middelen te gebruiken. Hopen dat het werkt.

Kan je iets vertellen voer Lion's Mane ? Wat is dat ? En wat is Zix? is dat soort van Zink?
Dat zijn PRECIES de bijwerkingen die ik ook heb. Ik heb geen last van mijn hart of vermoeidheid. Zelf slik ik ook (gehydrolyseerde) collageen haha. Maar dit wil ik niet meer. Ik wil binnen 1 maand volledig stoppen met deze shit. Eest hield ik mijn aandacht bij mijn haargrens, nu ben ik al onzeker over mijn huid. Het goede nieuws is, is dat de huid zich bij de meeste gebruikers gedeeltelijk hersteld. Het slechte nieuws is, is dat het maanden tot jaren kan duren. Enkele gebruikers benoemen geen herstel op, maar gelukkig zijn die er in mindere mate. Hoe ouder je bent, hoe langer het duurt. De meeste ex-gebruikers benoemen minstens een half jaar nodig te hebben voor zichtbaar herstel. Wanneer ik stop zullen de haren uitvallen. Om de klap te verminderen moet ik middelen hebben die mij voor een preventief beleid helpen.

Nu wil ik ieder geval van 2, naar 1x gebruik per dag. Ik heb gelukkig de RU58841 binnen Ik zal zaterdag starten.

Ik denk dat veel mensen vasthouden aan de FDA goedgekeurde middelen. Ik kan het daarbij niet houden, en wil naar andere mogelijkheden kijken.

Zix is een middel wat bestaat uit zink sulfaat en vitamine B6 (p5p) gemengd in alchohol en wordt dus gebruikt als topical. Dit klinkt als een kwakzalver verhaal, maar er zijn mensen voor wie dit echt helpt... en bij sommige ook weer niet. Het mag niet gemengd worden met minoxidil. Lees dit maar door als je willt:https://www.hairlosstalk.com/interac...y-hair.101629/

Lion's mane (pruikzam) is een heel ander verhaal. Het verlaagd de 5-alpha-reductase net als meerdere paddenstoelen https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16029938. Lion's mane doet dat rond de 30%. Reishi doet dat zelf rond de 40% maar dit lijkt mij wat te sterk.

Lion's Mane is een nootopic ondersteund door wetenschap. Korte toelichting:

1. Verbeterd geheugen, focus en concentratie.
2: Verminderd depressie en angst
3: Stimuleert aanmaak NGF (Nevre Growth Factor). Het kan de hersencellen ondersteunen en regenereren.

Zo is er nog veel meer over te vertellen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JLF Bekijk bericht
Ontopic:
Vorige week een 0,4g pil Seti (hoewel nog niet bevestigd door een labresultaat) gemaakt en ingeslikt
Gaf me een vreemd gevoel in de regio waar mn lever ligt.
Een beetje een samentrekkend gevoel.
Kan niet zeker zeggen of het mn lever was of niet.
Het baart me toch wat zorgen.
Ik ga dan ook geen verdere test uitvoeren zonder zekerheid te hebben van een labo.
Dat klinkt niet best man. Maar ik ben heel blij dat je het wil opsturen naar een lab. Misschien in de toekomst zou het handig zijn om NAC te nemen voor je lever. Caster olie ga ik mogelijk nog toevoegen. Dit gebruik jij als topical? met in combi van? Verder nog middelen die je aanraad?

Laatst gewijzigd door DarkoMarco; 24 augustus 2018 om 13:41
DarkoMarco is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.