Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 augustus 2016, 21:08   #16
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Ik heb even gezocht op "purity Kane seti" en ik vond dit:
http://i.imgur.com/VYE2JKO.jpg
Blijkbaar ging dat niet over Kane's seti. Maar van een andere leverancier. (deze: http://www.hhdpharm.com/en-us/view.php?id=104)

Check laatste post; https://www.hairlosstalk.com/interac...llowish.98841/

Third-party laten testen is natuurlijk altijd het beste.
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2016, 09:44   #17
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Blijkbaar ging dat niet over Kane's seti. Maar van een andere leverancier. (deze: http://www.hhdpharm.com/en-us/view.php?id=104)

Check laatste post; https://www.hairlosstalk.com/interac...llowish.98841/

Third-party laten testen is natuurlijk altijd het beste.
Ik heb besteld bij kane , was even geschrokken
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2016, 18:04   #18
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Klopt ook niet helemaal. De laatste post zegt dit:

"Turned out it was WHP seti if you read the original thread.

He also said the lab ran more tests afterwards and confirmed that it was actually two forms of the same chemical at 60%/30% respectively, with an overall purity at 99%. The proportion of the two forms changes in different conditions but that's normal."

Dus die batch was gewoon goed van HDDPHARM (Wuhan). Er zijn meerdere testen geweest en het was betrouwbaar.. Dat is ook de reden dat ik bij Wuhan heb besteld.

Of mijn batch goed is is natuurlijk niet te achterhalen. Maar op de internationale haarfora is niemand nog genaaid (zover ik ben tegengekomen).
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2016, 21:16   #19
Haarbal777
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2012
Berichten: 59
Hier even een update, ik ben een week later begonnen wegens ontsteking aan de klieren en ben nu exact 1 week bezig met seti oraal. Voorlopig niets bijzonders te melden (lijkt me normaal), vooral geen klachten! Levering verliep zeer vlot.

Mijn kameraad heeft ondertussen ook een account aangemaakt op naam van Pioneer.
Hij zit nu al 1 week verder dan mij.

De pillen maken (zo een +-200stuks), nam 2-3 uur in beslag.
Hieronder wat fotos:
http://i65.tinypic.com/15r1v9w.jpg
http://i63.tinypic.com/2rge3ys.jpg

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1...9#.V7nvPVuLTIU
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2rge3ys&s=9

Beste tip: probeer gebruik te maken van een pipetje/trechtertje voor het poeder over te gieten
Haarbal777 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2016, 16:57   #20
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
UPDATE:

Ik ben de kameraad van OP.

Even schets: 2 jaar fina gebruikt, 1mg om de dag en zag zeker verbetering/ vertraging uitval. Bij 1mg/dag volledige stopzetting uitval.

Maar bijwerkingen waren ook aanwezig: Waterig ejaculaat, soms geen volledige erectie,... Hoe dan ook deze bijwerkingen waren relatief tolereerbaar. Echter, libido was wel bijna volledig weg, voor mij de meest irritante bijwerking. Ben dus zeer geïnteresseerd in nieuwe producten,...
Nu al 2 maand gestopt met fina en dus met seti begonnen.

Ben nu een dikke maand bezig. Neem 100mg/dag, is één capsule. Bevindingen: Irritatie/jeuk sterk verminderd, voor uitval nog geen echte vooruitgang te melden. Heb dosis ook verhoogd een paar dagen geleden naar 1x 100mg smorgens en 1x 100mg savonds. Is nog vroeg, maar irritatie is praktisch volledig weg. Hopelijk ook betere resultaten te melden binnenkort qua uitval. Maar ben nog maar 1 dikke maand bezig en dit is natuurlijk veel te vroeg om al conclusies te trekken...

Trouwens, in amerika zijn de testen ook begonnen en krijg je 600+ dollar voor mee te doen aan de seti trials...spijtig dat ik niet in amerika zit.

http://www.skincareresearch.com/current-studies.html
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/...piprant&rank=2
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2016, 09:01   #21
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
UPDATE:

Ik ben de kameraad van OP.

Even schets: 2 jaar fina gebruikt, 1mg om de dag en zag zeker verbetering/ vertraging uitval. Bij 1mg/dag volledige stopzetting uitval.

Maar bijwerkingen waren ook aanwezig: Waterig ejaculaat, soms geen volledige erectie,... Hoe dan ook deze bijwerkingen waren relatief tolereerbaar. Echter, libido was wel bijna volledig weg, voor mij de meest irritante bijwerking. Ben dus zeer geïnteresseerd in nieuwe producten,...
Nu al 2 maand gestopt met fina en dus met seti begonnen.

Ben nu een dikke maand bezig. Neem 100mg/dag, is één capsule. Bevindingen: Irritatie/jeuk sterk verminderd, voor uitval nog geen echte vooruitgang te melden. Heb dosis ook verhoogd een paar dagen geleden naar 1x 100mg smorgens en 1x 100mg savonds. Is nog vroeg, maar irritatie is praktisch volledig weg. Hopelijk ook betere resultaten te melden binnenkort qua uitval. Maar ben nog maar 1 dikke maand bezig en dit is natuurlijk veel te vroeg om al conclusies te trekken...

Trouwens, in amerika zijn de testen ook begonnen en krijg je 600+ dollar voor mee te doen aan de seti trials...spijtig dat ik niet in amerika zit.

http://www.skincareresearch.com/current-studies.html
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/...piprant&rank=2
Indien oraal niet tot tevredenheid werkt, stap je over naar topisch? Overigens hebben jullie toegang tot de PHG forum ? Wat zijn de resultaten van de andere leden die seti gebruiken?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2016, 15:32   #22
poolvosje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2016
Locatie: België
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanchez123 Bekijk bericht
Klopt ook niet helemaal. De laatste post zegt dit:

"Turned out it was WHP seti if you read the original thread.

He also said the lab ran more tests afterwards and confirmed that it was actually two forms of the same chemical at 60%/30% respectively, with an overall purity at 99%. The proportion of the two forms changes in different conditions but that's normal."

Dus die batch was gewoon goed van HDDPHARM (Wuhan). Er zijn meerdere testen geweest en het was betrouwbaar.. Dat is ook de reden dat ik bij Wuhan heb besteld.

Of mijn batch goed is is natuurlijk niet te achterhalen. Maar op de internationale haarfora is niemand nog genaaid (zover ik ben tegengekomen).
ik wil gerust een paar basic analyses doen in het lab. wel graag zoveel mogelijk info dan over wat de samenstelling zou moeten zijn en als je een voorbeeld hebt van testrapport geef je 't ook maar mee, maakt mijn werk er enkel gemakkelijker op
poolvosje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2016, 18:03   #23
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Indien oraal niet tot tevredenheid werkt, stap je over naar topisch? Overigens hebben jullie toegang tot de PHG forum ? Wat zijn de resultaten van de andere leden die seti gebruiken?
Ik ben nog niet van plan om een topical van seti te maken. Eerst enkele maanden oraal gebruiken, indien ik dan niet de gewenste resultaten zou behalen kan het zijn dat ik overschakel op een topical versie. Maar zoals gezegd, dit zal ik binnen x aantal maanden maar beslissen.

En neen ik heb geen toegang tot het PHG forum, echter ken ik wel enkele die daar zitten en die over het algemeen positief zijn over seti. Maar er zijn nog te weinig mensen die seti nemen/ lang genoeg nemen om te concluderen of het effectief helpt.

Hoe dan ook ben ik bereid om mijn ervaring te delen hier, of het nu werkt of niet.
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2016, 18:06   #24
Pionier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2016
Berichten: 289
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poolvosje Bekijk bericht
ik wil gerust een paar basic analyses doen in het lab. wel graag zoveel mogelijk info dan over wat de samenstelling zou moeten zijn en als je een voorbeeld hebt van testrapport geef je 't ook maar mee, maakt mijn werk er enkel gemakkelijker op
Ik en mijn kameraad (de OP) zijn ook geïnteresseerd in een analyse van onze seti, hij zal zo rap mogelijk een pm sturen.
Pionier is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2016, 08:46   #25
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Ik ben nog niet van plan om een topical van seti te maken. Eerst enkele maanden oraal gebruiken, indien ik dan niet de gewenste resultaten zou behalen kan het zijn dat ik overschakel op een topical versie. Maar zoals gezegd, dit zal ik binnen x aantal maanden maar beslissen.

En neen ik heb geen toegang tot het PHG forum, echter ken ik wel enkele die daar zitten en die over het algemeen positief zijn over seti. Maar er zijn nog te weinig mensen die seti nemen/ lang genoeg nemen om te concluderen of het effectief helpt.

Hoe dan ook ben ik bereid om mijn ervaring te delen hier, of het nu werkt of niet.
Mijn seti is in beslag genomen door de douane. Anders kon ik mijn ervaringen hier ook op delen. Vind het echt tof dat jullie dit doen! Werd echt een beetje moe van al dat fina / minox topics. Eindelijk wat nieuws
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2016, 04:16   #26
poolvosje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2016
Locatie: België
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Ik en mijn kameraad (de OP) zijn ook geïnteresseerd in een analyse van onze seti, hij zal zo rap mogelijk een pm sturen.
Ik heb ondertussen even de publicaties doorgenomen. De zuivering van het eindproduct is vrij eenvoudig dus ik verwacht wel dat jullie zuiver product hebben. Het bestaat inderdaad uit een mengsel van twee rotameren. 10 mg product volstaat voor twee verschillende analyses (HPLC-MS en NMR).
__________________
24/09/2016 FUE 1750 grafts Esteworld + ACELL
17/10/2016 Start revita LT shampoo + conditioner
Geen enkel andere product of medicijn, voorheen niet en in de toekomst niet.
poolvosje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2016, 20:46   #27
Haarbal777
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2012
Berichten: 59
Update bijna 3maand

Ik ben nu bijna 3 maand ver met het gebruik van 100mg seti oraal per dag.
Tijd voor een persoonlijke update:

- Minder jeuk
- Haren lijken gezonder
(zeker als er geen seks of masturberen aan te pas komt)
- Algemene toestand, nog achteruit aan het gaan (voorlopig niet voldoende)
- Prostaat nog niet hersteld van finasteride (5maand post fina)
CONCLUSIE: De dosis zal verhoogd worden naar 2x seti oraal per dag ipv 1x
Een nieuwe bestelling seti zal bij Kane geplaatst worden
We gaan ook op zoek naar iets voor PGE2

Ook wil ik Poolvosje echt graag bedanken voor het testen van onze seti batch. Dikke mercie!
Deze heeft ervoor gezorgd dat we Seti van kane kunnen vertrouwen toch wat onze batch betreft

Hieronder zijn reactie na het testen
Re: Seti testen
Okay ik heb in het weekend de analyses gedaan. Beide analysetechnieken gaven hetzelfde resultaat. Het product is >99% zuiver. De verhouding is 64:36, dus quasi identiek aan de gerapporteerde verhouding. Goed product dus, er is niks mis mee.

Groetjes
Haarbal777 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2016, 23:50   #28
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Respect dat je/jullie dit doen! Enige interessante thread op Haarweb sinds tijden. Ben erg benieuwd naar je bevindingen na het verhogen vd dosis. Mogelijk dat ook ik binnenkort ga starten.

Ga zo door! 💪🏼
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2016, 00:11   #29
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Goed bezig. De officiele trials zijn 1000mg per dag, helemaal benieuwd naar die bevindingen.
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2016, 10:03   #30
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarbal777 Bekijk bericht
Ik ben nu bijna 3 maand ver met het gebruik van 100mg seti oraal per dag.
Tijd voor een persoonlijke update:

- Minder jeuk
- Haren lijken gezonder
(zeker als er geen seks of masturberen aan te pas komt)
- Algemene toestand, nog achteruit aan het gaan (voorlopig niet voldoende)
- Prostaat nog niet hersteld van finasteride (5maand post fina)
CONCLUSIE: De dosis zal verhoogd worden naar 2x seti oraal per dag ipv 1x
Een nieuwe bestelling seti zal bij Kane geplaatst worden
We gaan ook op zoek naar iets voor PGE2

Ook wil ik Poolvosje echt graag bedanken voor het testen van onze seti batch. Dikke mercie!
Deze heeft ervoor gezorgd dat we Seti van kane kunnen vertrouwen toch wat onze batch betreft

Hieronder zijn reactie na het testen
Re: Seti testen
Okay ik heb in het weekend de analyses gedaan. Beide analysetechnieken gaven hetzelfde resultaat. Het product is >99% zuiver. De verhouding is 64:36, dus quasi identiek aan de gerapporteerde verhouding. Goed product dus, er is niks mis mee.

Groetjes
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.