Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 oktober 2018, 20:59   #31
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude1123 Bekijk bericht
Er zijn inmiddels 4 maanden verstreken. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik op dit moment heel ontevreden ben over het resultaat. De inhammen zijn nog vrij kaal en er is heel weinig dichtheid. Foto’s volgen nog.


Heel erg veel succes. Heb geduld. Hopelijk voor je gaat het mooier worden!


Ik lees in dit topic echt veel resultaten over een transplantatie op jonge leeftijd. Veel negativiteit. Natuurlijk moet je kritisch kijken naar je situatie. Maar als je naar je familie kijkt kan je goed inschatten hoe en waar je kaal gaat worden. In mijn familie is inhammen een ding en gaat de kruin er pas heel laat aan. In mijn situatie is een transplantatie op jonge leeftijd dus gewoon verantwoord. Als het over 5 jaar erger is dan kan je er altijd gewoon nog een zetten. Mits deze goed uit worden gevoerd en tot een voor jou gevoel voldaan resultaat leiden kunnen die enkele duizenden euro's mij gestolen worden. Als ik tot mijn 40-50ste jaar een aardige bos heb ipv heel mijn jong volwassen tijdperk te doen met grote inhammen en minder zelf vertrouwen.



Ik hou het in de gaten en wens je veel succes. goede keuze
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2018, 01:16   #32
Dude1123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2018
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Heel erg veel succes. Heb geduld. Hopelijk voor je gaat het mooier worden!


Ik lees in dit topic echt veel resultaten over een transplantatie op jonge leeftijd. Veel negativiteit. Natuurlijk moet je kritisch kijken naar je situatie. Maar als je naar je familie kijkt kan je goed inschatten hoe en waar je kaal gaat worden. In mijn familie is inhammen een ding en gaat de kruin er pas heel laat aan. In mijn situatie is een transplantatie op jonge leeftijd dus gewoon verantwoord. Als het over 5 jaar erger is dan kan je er altijd gewoon nog een zetten. Mits deze goed uit worden gevoerd en tot een voor jou gevoel voldaan resultaat leiden kunnen die enkele duizenden euro's mij gestolen worden. Als ik tot mijn 40-50ste jaar een aardige bos heb ipv heel mijn jong volwassen tijdperk te doen met grote inhammen en minder zelf vertrouwen.



Ik hou het in de gaten en wens je veel succes. goede keuze
Hi FKCZ,

Bedankt voor je bericht. Ik ben het helemaal met je eens. Tegelijkertijd wil ik onze leeftijdgenoten (de mensen die in het algemeen als 'te jong' voor een haartransplantatie worden bestempeld) het advies mee willen geven dat niet te lichtzinnig over een haartransplantatie moet worden gedacht. Je moet namelijk maanden 'wachten' op het resultaat. In de tussentijd loop je er wellicht met een kapsel rond waar je niet tevreden mee bent. Dat moet je goed beseffen en tegen kunnen. Ik zit nog maar op 4 maanden, dus heb nog een tijd te gaan.
Dude1123 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2018, 23:34   #33
Dude1123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2018
Berichten: 15
Geslacht:
Foto na 4,5 maanden (133 dagen na behandeling)

Hierbij de foto van de voorzijde. Hoor graag wat jullie mening is! Vind het zelf een matige vertoning.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg EA337831-1025-4FFB-84CE-2A99A234169B.jpg‎ (145,0 KB, 238x gelezen)
Dude1123 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2018, 23:38   #34
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude1123 Bekijk bericht
Hierbij de foto van de voorzijde. Hoor graag wat jullie mening is! Vind het zelf een matige vertoning.
Je zit pas op 4,5 maand. Pas na 6 maanden begint er pas wat en op maand 12 mag je over het resultaat spreken. Klinieken zullen resultaten ook niet beoordelen als het nog niet 12 maanden na de ingreep is.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2018, 23:55   #35
Dude1123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2018
Berichten: 15
Geslacht:
Bedankt voor je mening! Iemand anders nog opmerkingen?
Dude1123 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2018, 05:24   #36
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
Gaat de goede kant op hoor.
MikeyMike is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2018, 14:53   #37
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Ik ga deze sowieso volgen. je situatie is vergelijkbaar met die van mij. jou inhammen waren misschien iets dieper.

Ik zit nu op 2 weken. alles is al goed hersteld alleen heb wat witte puntjes in het ontvangst gebied het lijkt wel Roos ofzo. Het valt niet op daar niet van. Ben benieuwd ik wens je nogmaals het beste
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2018, 16:05   #38
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
gewoon wachten...

als het nog niet vol is na 12 maand dan vrees ik dat er nog een 2de ht zal nodig zijn

de meeste mensen met ht's hebben gewoonlijk later nog eentje , omdat de densiteit gewoon niet naar hun zin was

soms blijven de haren eerst in een slaapfaze voor ze teruggroeien , zo een transplantatie is even een schock voor die haartjes

ik zou nog niet stressen en gewoon afwachten , je kan eventueel met dermastamp 0.75 mm en minoxidil 5% hier de minox in dit gebied dermastampen en effe kijken of hier de groei wat kan geforceerd worden
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.