Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 maart 2015, 22:38   #16
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Ha Gnokje,

Iedereen heeft met hetzelfde bijltje gehakt als jij hier. De een schiet in de stress de ander wat minder. Het komt er op neer dat je zelf de keuze hebt. Elke man wordt ergens wel kaal en ondanks dat veel mensen je zullen vertellen dat kaal worden op jonge leeftijd het ergste is, is dat niet zo. Als je kaal wordt op 40 is dat net zo'n shock.

Geloof me, de buitenwereld vind het veel minder een probleem dan jij. Mijn beste vriend werd kaal op zijn 20-ste. Ik had dat niet eens door en vorig jaar vertelde hij me pas dat hij daar heel erg mee zat. Ik heb het nooit doorgehad en vond het eigenlijk bizar dat het een probleem voor hem was. Tot natuurlijk ik me er zelf druk om begon te maken. Toen zag ik het opeens overal.

Kale gasten die er geen probleem mee hebben zien er cool uit en anderen die zich verschuilen zien er niet zo cool uit. Wat je ook besluit om te doen, laat je niet leiden door angst. Het gaat veel minder om je uiterlijk dan iedereen je hier doet geloven (zit namelijk vol met mensen die als de dood zijn om kaal te worden hier).

Gebruik medicijnen als je moet, maar ga door het leven als jezelf met vertrouwen. Dat is uiteindelijk de beste weg.

Succes!
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2015, 13:16   #17
Rollercoaster1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gnokje Bekijk bericht
Dank voor jullie reacties,

Mijn ietwat bezorgde houding is, als ik het 'patroon' van mijn pa voortzet (bedankt pap voor de genen ), en die kans is groot, op oude foto's heb ik echt exact hetzelfde haar, dan ben ik op mijn 22e al een aardige bos kwijt.

Ik heb propecia maar besteld, ben benieuwd of de webshop te vertrouwen is. Krijg het wss deze maand binnen. Misschien 0.2mg ipv 0.25mg..? je weet maar nooit
Waar heb je besteld? Laat je niet gek maken door de mensen die bijwerkingen ervaren. Bijwerkingen kan maar hoeft echt niet. Krijg je bijwerkingen dan enkele weken aanzien en als de bijwerkingen niet verdwijnen dan stoppen met finasteride. Ik silk al langer dan 15 jaar finasteride. Ook bij 5mg daags ervaar ik geen negatieve bijwerkingen. Succes. Mocht niets je helpen in je strijd tegen AGA dan is het advies van Dave hierboven een erg goede.
Rollercoaster1 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2015, 21:41   #18
gnokje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2015
Berichten: 21
Geslacht:
Hoi,

Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste post. Ik heb jullie niet meer bedankt voor de hulp, nogal onbeleefd.. dus bij deze..

Ik heb gelezen, gelezen en gelezen. Ik heb in ieder geval één ding kunnen concluderen en dat is dat dit medicijn de meest uiteenlopende bijwerkingen bij mensen opwekt. Echt bizar wat ik allemaal heb gelezen, en heo mensen hun gebruik kunnen voortzetten terwijl ze weten waar het aan ligt! Ongelooflijk. Toch vind ik dat er een hoop bangmakerij tussen zit.

Ook heb ik wat studies doorgespit en het blijkt (weer een aanname blijkbaar, zoals bijna alles bij finasteride) dat het ook in lagere doses effectief kan zijn.

In ieder geval heb ik besloten 0.25mg per 2 dagen te nemen. Ik ben maandag ermee begonnen, en ik sta ervan te kijken dat ik geen enkele bijwerking ondervind. Ik heb er maandagavond voor het slapengaan en woensdagavond eentje genomen, en word 'mannelijk' wakker ( ) ik ben wel wat moe en heb concentratieproblemen, maar ik heb hier sowieso last van dus weet niet of het medicijn hieraan bijdraagt. Iemand advies?

Als dit alles is zal ik 't lekker blijven gebruiken. Ben benieuwd naar de resultaten.

groetjes
gnokje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2015, 22:20   #19
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Met Revita kun je sowieso beginnen. Ik vind persoonlijk beginnen met finasteride op je 19e niet zo verstandig. In ieder geval niet zonder behoorlijk medisch advies. En ja, als je het voorgeschreven krijgt, dan kan het veel geld kosten. In principe is het namelijk niet verzekerd.
Is dat zo? Ik krijg proscar van mijn huisarts op recept. Ik deel het in 4en en het gaat via mijn verzekering
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.