Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 mei 2009, 22:44   #1
wolkje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2009
Locatie: Drenthe
Berichten: 2
Laseren, waar, en bij wie?

Hallo, ik heb vandaag deze site ontdekt, en er gaat werkelijk een wereld voor me open.
Ik dacht dat ik alleen was op de wereld die met dit *** probleem kampte... of iig, dat er niet over gepraat werd.

Ik ben vorige week naar de huisarts geweest.
En vorig jaar ook al... maar vorige week was voor de wat heftigere stappen.

Ik ben opzoek naar een goede, betrouwbare laserpraktijk in omgeving groningen assen..

ook heb ik nog een aantal andere vragen:

Gaat het met laseren goed weg?
Krijg je dan geen rare rode plekken op je huid?
Waar zou ik beginnen met laseren ( ik wil graag beginnen met mijn buik, want dat zie je het meest, benen kan ik scheren, en mijn "snor" epileer ik voor zo ver ik kan want dat doet dus echt *** pijn.)
En wat kan ik verder doen om mijn benen zo lang mogelijk haar vrij te laten zijn?
Kun je zelf elektrish epileren? of moet dat bij een dermatoloog gebeuren...


Ik kamp al met mijn probleem vanaf dat ik 13 ben, vind zwemmen sinds die tijd echt een ramp, laatste keer dat ik heb gezwommen was in Egypte, mei vorig jaar. En alleen maar omdat ik daar die prachtige vissen wou zien.
Verder als ik word gevraagt om te zwemmen, zeg ik altijd dat ik er niet van hou, maar ik mis het zo, ik was vroeger echt een waterrat.
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?

Ik kan het ook niet echt bepraten met iemand, mijn moeder weet er van, en daardoor mijn vader ook. maar echt praten kan ik niet.

Maarja, de belangerijkste vragen zijn dus waar kan dat, en bij wie is dat dan, en uiteraard, wat zijn de ervaringen ?


Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, wat jullie nu al zoveel hebben gedaan!
Liefs, Wolkje
wolkje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2009, 11:55   #2
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Ik ken het precies wat je beschrijft.... echter sinds enkele maanden weet mijn moeder er van nu

En ga 8 juni alweer voor de 3e laserbehandeling. Nu merk je er nog niet zoveel van. Haren komen wel weer terug enzo.

maar na stuk of 5 behandelingen moet er echt wel heel veel weggaan hoor.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2009, 14:58   #3
mess
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2006
Berichten: 44
Hoi heb weer een lasersessie achter de rug. Ik kwam erachter dat ik mn bril niet goed opgezet had, keek er nog onderdoor. Uit zenuwen heb ik dat niet opgemerkt.. Weet iemand of dat erg schadelijk is geweest?

Alvast bedankt!
mess is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2009, 17:03   #4
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Je moet niet in de straling kijken slimpie
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2009, 22:02   #5
wolkje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2009
Locatie: Drenthe
Berichten: 2
Ik krijg nu een doorverwijzing naar het ziekenhuis in groningen.
Ik zal hier een beetje proberen bij te houden hoe het zich ontwikkeld allemaal.
Ik vind het echt doodeng...
wolkje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2009, 21:01   #6
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
geen bril bij laser

Hoi Mess,
Ik had een beetje hetzelfde geval. Ging 2 weken geleden voor een ipl-behandeling, maar er was geen bril beschikbaar (lag nog op een beurs..), en heb toen wel mijn ogen dicht gehouden maar schrok erg van de flitsen. Zag daarna ook gele vlekken in mijn oogwit (permanent) en zie nu af en toe zwarte plekjes voor mijn ogen, ben nu heel bang dat het daardoor komt... Maar ja het kan ook zijn dat ik er nu meer op let omdat ik weet dat ik zonder bril behandeld ben.. Weet iemand of dit kwaad kan, als je zonder bril bent behandeld met laser/ipl..?
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2009, 16:14   #7
bloempje88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2009
Berichten: 1
Hoi Wolkje,

ik woon zelf in Groningen en ben sinds een tijdje serieus op zoek naar een kliniek voor een laserbehandeling. Dus ik hoop dat je je ervaringen hier blijft delen!

Op internet kwam ik deze kliniek tegen: Laser Aesthetic. Zit aan het Hanzeplein, tegenover het UMCG. Maar de website... ik weet het niet. Komt niet zo betrouwbaar op mij over. Wat vind jij daarvan?
http://www.laser-aesthetic.com

Groetjes
bloempje88 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2009, 00:45   #8
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
slecht voor de ogen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mess Bekijk bericht
Hoi heb weer een lasersessie achter de rug. Ik kwam erachter dat ik mn bril niet goed opgezet had, keek er nog onderdoor. Uit zenuwen heb ik dat niet opgemerkt.. Weet iemand of dat erg schadelijk is geweest?

Alvast bedankt!
Zolang je niet direct in het licht kijkt valt het reuze mee. Als het niet meevalt zou je nu lasogen hebben gehad. Dus zijn ze rood omrand of prikken ze dan naar de dokter zo niet wens ik je een haarvrij leven zoals ik dat heb.
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2009, 16:50   #9
Jopie21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2009
Berichten: 2
laseren/flitsen

Hoi,
Nadat ik al een paar keer op het forum had gekeken (en er al veel van geleerd) mag ik nu ook meedoen!
Ik ben 34 jaar en heb al sinds de pubertijd last van erg overmatige beharing. Ik heb een normale huid en van die dikke zwarte haren, grrr. Na jaren van scheren, harsen en bleken heb ik afgelopen winter de stoute schoenen aangetrokken en begonnen met flitsen, WAT EEN UITKOMST!!
Ik ben eerst bij een kliniek in Veenendaal geweest maar daar had ik echt geen goed gevoel bij, summiere informatie enz. Nu ben ik in Ede beland en dit is echt fantastisch. Ze is heel enthousiast, ik kreeg een proefflits en na 2 weken begonnen de haartjes spontaan uit te vallen. Ik heb nu 2 behandelingen gehad van hele benen en bikinilijn en ik denk al 50/60 procent van mijn haren kwijt!! Na de zomer ga ik zeker verder en dan waarschijnlijk gelijk de oksels en armen mee.
De kosten: het is erg duur natuurlijk maar voor zoiets wil ik graag sparen. Vorige week zijn we op vakantie geweest en ik kon iedere dag het zwembad induiken, ik heb 2x iets met een mesje bijgewerkt, mijn behandeling is natuurlijk nog niet afgelopen. Toch is dit al een gigantische verbetering. Eerder scheerde ik iedere dag mijn benen en als ik wilde zwemmen dan kon dit geen 2 dagen achter elkaar vanwege de lelijke stoppels en iritatiebulten. Nu heb ik al redelijk gladde benen en die grijze waas van de haarwortels is ook weg, super toch?
Jopie21 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2009, 14:27   #10
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Hallo Jopie geniet er van en laat ons weten hoe het verder gaat
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2009, 22:45   #11
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Gaaf he?? Dat heb ik met mijn rug nu heb zowaar paar dagen zonder shirt gelopen
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2009, 20:42   #12
Natalia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2009
Berichten: 12
smeren

Je moet nooit in de zon lopen als je behandeld bent weet ik sinds afgelopen woensdag
Natalia is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2009, 14:57   #13
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Niet direct na de behandeling nee maar na enkele dagen/weken is het wel mogelijk als je maar gewoon goed insmeert. Heb nergens last van gehad.
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2009, 20:09   #14
Natalia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2009
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anoalm Bekijk bericht
Gaaf he?? Dat heb ik met mijn rug nu heb zowaar paar dagen zonder shirt gelopen

Ben je dan een man?
Natalia is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2009, 12:34   #15
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
100%
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weet ff niet waar te beginnen... wopper AGA - Algemeen 22 1 april 2006 16:58
Waar kan je Toppik of Volluma kopen? Blauwtje Camouflage 11 1 maart 2006 18:06
laseren? Thijs2 AGA - Algemeen 7 3 september 2005 14:03
Waar te beginnen??? daspeedo AGA - Algemeen 10 25 juni 2005 06:05
Waar zitten de haarwerk fabrikanten en waar is Do gebleven?? Salvamia Haarwerken 8 18 augustus 2004 23:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.