Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 augustus 2019, 17:49   #1
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
ervaringen rehair istanbul

Hoi,

Na in 2013 mijn ogen gelaserd te hebben (SUPER tevreden nog steeds) in Istanbul, is nu de tijd aangebroken om mijn haren te doen. Ook hier heb ik de pech dat ik op 32 al vrij kabeld ben

Ik heb al een tijdje wat research gedaan en bij de turkse kapper om de hoek hadden ze mij de namen esteworld en hairworld aangeraden.

Nu wordt men er natuurlijk mee doodgegooid, en ik heb inmiddels van deze beiden offerte binnen o.b.v. foto's. Beiden rond de €3500. Hier zouden dan maximaal aantal grafts, ongeveer 4500 overgezet worden, en als meer kon, dan meer... en aangezien de situatie werd het over 2 behandelingen verdeeld.

Ik vond dit nogal vrij duur waardoor ik verder ben gaan kijken en uitkwam bij Rehair istanbul. Uiteraard ook weer de whatsapp mogelijkheid etc, maar ik heb gemaild. Mij werd binnen enkele minuten al geantwoord voor foto's. Deze heb ik vandaag (zaterdag) gestuurd rond 15u in de middag. Ik kreeg binnen 5 minuten antwoord dat de arts ze zou analyseren, en binnen een half uur had ik al een antwoord dat ze goed waren en ik geschikt zou zijn.

Ben ik wat te voorbarig dat dit zo snel én op zaterdag kan?

Vandaar dat ik benieuwd ben of mensen ervaring hebben, al dan niet zelf / of een bekende, met rehair-istanbul?

De prijs die ze hebben gegeven is ook bijna 2x zo laag als de andere twee aanbieders, plus ze maken gebruik van verdovende spray (dus geen spuiten o.i.d.) en de nieuwste fue-saffier techniek.

Een citaat uit de e-mail: "Tijdens het openen van de haarkanaaltjes wordt er een Saffieren punt gebruikt. Dit is een verhard kristal. Er zijn momenteel een aantal klinieken die dit gebruiken, maar er zitten veel voordelen aan.
- De haren worden in de juiste huidlaag geplaatst.
- De bloedcirculatie wordt extra gestimuleerd.
- De haren worden met een extra vitamine gestimuleerd.
- De huidige haren worden niet beschadigd"

Ik verneem graag, en hoop, dat er mensen zijn die ervaring hebben met rehair istanbul. Dat zou de keuze zoveel makkelijker maken. Zo was het met de ogen ook

Ik heb in de bijlage enkele foto's gedaan die zij ook hebben gekregen. Misschien zien jullie gelijkenissen met jezelf, en kunnen mij ervan overtuigen dat ik de stap sneller zet Ben echt benieuwd naar gelijkse situaties.

Alvast bedankt!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20190829_205154.jpg‎ (147,5 KB, 254x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_20190829_205213.jpg‎ (143,5 KB, 203x gelezen)
Bestandstype: jpg achterkant.jpg‎ (147,8 KB, 182x gelezen)
Bestandstype: jpg zijkant1.jpg‎ (146,1 KB, 158x gelezen)
Bestandstype: jpg zijkant2.jpg‎ (141,4 KB, 143x gelezen)
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2019, 21:05   #2
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Zo te zien heb je aan 1 behandeling niet genoeg
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2019, 21:11   #3
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
vrij duur voor dergelijk aantal grafts ? moet je zeker geen HT in Nederland of Belgie laten doen daar is de prijs voor 3200 grafts meer dan het dubbele!t.ov. Esteworld .
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2019, 22:50   #4
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
Zo te zien heb je aan 1 behandeling niet genoeg
Dat schrijf ik ja ook, dat de duurdere variant over 2 verdeeld was.

De terugkoppeling van rehair was dat het wel met 1 kon, vandaar wellicht de goedkopere prijs, maar ook mijn vraag naar ervaringen met rehair.
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2019, 22:56   #5
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
vrij duur voor dergelijk aantal grafts ? moet je zeker geen HT in Nederland of Belgie laten doen daar is de prijs voor 3200 grafts meer dan het dubbele!t.ov. Esteworld .
Ja, hmmm. Als ik het nu zo terug lees in de aanbieding van esteworld is de prijs zo duur omdat zij inderdaad van 2 behandelingen uitgaan.:

Citaat:
Uw haartransplantatie zal verdeeld
worden over 2 dagen omdat we het in 1 behandeling niet dicht kunnen krijgen.
We verwachten dat het aantal Grafts dat we bij u kunnen uitnemen tussen de 4700 en 5200
Grafts zal liggen. Indien we meer grafts kunnen uitnemen brengt dit geen extra kosten met zich mee,
de behandelprijs is vast
Dan komt het uiteindelijk op het zelfde neer. Even slikken om 2 dagen achter elkaar zo'n sessie te moeten nemen
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2019, 15:26   #6
MChellinga
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2019
Berichten: 22
Geslacht:
Hi,

Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik naar Re-Hair zou gaan. Ik had zelfs al de afspraak staan maar heb toch op het laatste moment voor Esteworld gekozen. M'n onderbuik gevoel zei dat het niet klopte. Met name omdat ze alleen maar enkele filmpjes en foto's van de behandeling zelf hebben. En niet van eventueel resultaat. Na lang vragen hierover kreeg ik uiteindelijk als antwoord dat ze pas sinds begin dit jaar "focussen" op de Europese markt.

Al met al ben ik blij dat ik daar niet heen gegaan ben.En heb ik goede ervaringen met EsteWorld
MChellinga is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2019, 19:36   #7
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
3500 euro voor 4500 grafts duur? Dat is 77 cent per graft. Als je dat duur vind ben je niet goed voorbereid. Ik zou als ik jou was nog eens wat uren inlezen en informeren voordat je een besluit neemt.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2019, 23:01   #8
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MChellinga Bekijk bericht
Hi,

Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik naar Re-Hair zou gaan. Ik had zelfs al de afspraak staan maar heb toch op het laatste moment voor Esteworld gekozen. M'n onderbuik gevoel zei dat het niet klopte. Met name omdat ze alleen maar enkele filmpjes en foto's van de behandeling zelf hebben. En niet van eventueel resultaat. Na lang vragen hierover kreeg ik uiteindelijk als antwoord dat ze pas sinds begin dit jaar "focussen" op de Europese markt.

Al met al ben ik blij dat ik daar niet heen gegaan ben.En heb ik goede ervaringen met EsteWorld
Dankje, daar zit ik dus ook mee... terechte twijfel dus
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2019, 14:23   #9
MChellinga
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2019
Berichten: 22
Geslacht:
Ik denk eerlijk wel dat ook zij een prima resultaat zullen geven. Ze proberen zich tenslotte allemaal te onderscheiden met een "unieke" methode.

Waar heb je uiteindelijk voor gekozen?
MChellinga is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2019, 01:57   #10
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brianb87 Bekijk bericht
Ja, hmmm. Als ik het nu zo terug lees in de aanbieding van esteworld is de prijs zo duur omdat zij inderdaad van 2 behandelingen uitgaan.:



Dan komt het uiteindelijk op het zelfde neer. Even slikken om 2 dagen achter elkaar zo'n sessie te moeten nemen
Vermoed dat je een beetje verward bent.De prijs in Veldhoven is voor 3200 grafts geplaatst in twee dagen kliniek en kost 7850 euro.
Ik heb dit jaar ook prijs gevraagd bij Esterworld en gevraagd wat het zou kosten voor 4500 grafts.Ook daar gaat het over twee dagen behandeling maar…..de prijs hiervoor was all-in ( hotel 3 overnachtingen) 3200 euro !Dus opmerkelijk minder …….
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2019, 22:02   #11
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Vermoed dat je een beetje verward bent.De prijs in Veldhoven is voor 3200 grafts geplaatst in twee dagen kliniek en kost 7850 euro.
Ik heb dit jaar ook prijs gevraagd bij Esterworld en gevraagd wat het zou kosten voor 4500 grafts.Ook daar gaat het over twee dagen behandeling maar…..de prijs hiervoor was all-in ( hotel 3 overnachtingen) 3200 euro !Dus opmerkelijk minder …….
Ik heb het over Istanbul. Ik ga dat echt niet in Veldhoven doen.
Prijs/kwaliteit in Turkije veel beter. Zelfde gehad in 2013 met ogen laseren. Gewoon 2x zo goedkoop en net zo goed (misschien zelfs beter!)
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 november 2019, 23:00   #12
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Hmm dat is een mening, absoluut geen feit in het geval van haartransplantaties
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2019, 13:15   #13
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Hmm dat is een mening, absoluut geen feit in het geval van haartransplantaties
Ja, gelukkig ben ik niet alleen meer die al jaren zegt wat hij ziet.
Goedkoop is duurkoop, zeker wanneer je dat kopje met haar wil bedekken.
De slechte resultaten die ik al jaren hier zie langskomen zijn bijna allemaal uit goedkope Turkse klinieken.
Mijn mening is geen feit, maar hier op haarweb kan je dit wel concluderen na jaren van onderzoek.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2019, 18:55   #14
brenthans
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2019
Berichten: 2
Geslacht:
rehair istanbul

Hi, ik heb 2 maanden terug een behandeling bij rehair gehad en heb het proces heel fijn ervaren. De shock haaruitval heb ik al achter de rug en de nieuwe haartjes beginnen al flink te groeien.

Voordat ik een besluit heb genomen heb ik een research gedaan en veel klinieken gesproken. De medewerkers van Rehair reageren inderdaad erg snel en zijn altijd bereikbaar, ook in het weekend. Zowel voor en na de behandeling was dit heel fijn voor mij. Daarvoor heb ik de reviews op trustpilot en youtube gezien.

Het ontvangst, het hotel, de behandeling en medewerkers waren erg goed. Ik moet zeggen dat ze mijn verwachtingen hebben overtroffen. Hoop dat je iets aan mijn reactie hebt.
brenthans is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2019, 22:24   #15
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Heb je foto,s van voor en na de HT ? Hoeveel grafts heb je gehad en was de prijs werkelijk zo laag als beweerd?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
rehair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.