Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 december 2010, 13:17   #46
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Haha..
De na-foto's die ik heb zijn niet zo leuk om naar te kijken...zitten behoorlijke zwellingen omheen..vandaar niet geheel geplaatst..
Ok, duidelijk...maar zitten die op je voorhoofd dan nog ? Je hoeft natuurlijk niet je gezicht te laten zien, want volgens mij zitten die inmiddels nu onder je ogen ergens. Ben zo benieuwd naar de afmetingen tussen wenkbrauw en haarlijn. Vooraf en Achteraf.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2010, 13:23   #47
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ok, duidelijk...maar zitten die op je voorhoofd dan nog ? Je hoeft natuurlijk niet je gezicht te laten zien, want volgens mij zitten die inmiddels nu onder je ogen ergens. Ben zo benieuwd naar de afmetingen tussen wenkbrauw en haarlijn. Vooraf en Achteraf.
De foto's die ik heb geplaatst zijn door de clinic genomen.. dus mijn voorhoofd was behoorlijk opgezwollen.
Maar vooraf is geen probleem..morgen mag ik eindelijk mijn haar wassen dan zal ik foto's nemen en het plaatsen.

Ik mag officieel dus pas morgen mijn haar wassen maar gezien mijn krullen die ik nu al aantal dagen niet heb gewassen zitten er behoorlijke klitten in en het begint af te breken.. ik overweeg om mijn haar vandaag te gaan wassen want dit is geen pretje.. is het erg als er vocht bij mijn haarlijn komt?
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2010, 13:27   #48
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
De zwellingen zitten er trouwens nog steeds..rondom mijn ogen is het nog behoorlijk dik... Hoop dat het snel wegtrekt.
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2010, 13:29   #49
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
De foto's die ik heb geplaatst zijn door de clinic genomen.. dus mijn voorhoofd was behoorlijk opgezwollen.
Maar vooraf is geen probleem..morgen mag ik eindelijk mijn haar wassen dan zal ik foto's nemen en het plaatsen.

Ik mag officieel dus pas morgen mijn haar wassen maar gezien mijn krullen die ik nu al aantal dagen niet heb gewassen zitten er behoorlijke klitten in en het begint af te breken.. ik overweeg om mijn haar vandaag te gaan wassen want dit is geen pretje.. is het erg als er vocht bij mijn haarlijn komt?
Nou gezien het feit dat ik al op de wasbak lag met een sproeier op me hoofd nadat ik net van de behandelingsstoel af was, lijkt me dat dus geen punt. Als het toen al kon, dan helemaal na een paar dagen. Echter na een paar dagen mag je pas wel voor het eerst wat gaan masseren op 't behandelde gebied. Niet meteen de schuurspons er bij pakken maar dat mocht best wel met enige wrijving, werd mij verteld. De transplantaten zouden nu al goed verankerd moeten zijn.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2010, 13:30   #50
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Speciaal voor norwoord even een foto vooraf waarbij je de afstand tussen haarlijn en wenkbrauw ziet.
Ik snap wat je bedoelt maar persoonlijk zou je mij niet opvallen in bv de supermarkt. Maar het heeft uiteraard met je eigen gevoel te maken. Mooier zal het er nu zeker wel uit gaan zien, hopelijk de dichtheid ook. Ik had persoonlijk meteen 1500 grafts gedaan, maar das afwachten. Hoe minder hoe beter natuurlijk. Hoe dan ook, je ziet dit wel vaker bij vrouwen van Iraanse/Marokkaanse/Turkse roots of van omringende landen. Ik ga er even brutaal vanuit dat je andere roots hebt, misschien zit ik er helemaal naast.

Laatst gewijzigd door norwood2; 1 december 2010 om 13:34
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2010, 13:33   #51
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Nou gezien het feit dat ik al op de wasbak lag met een sproeier op me hoofd nadat ik net van de behandelingsstoel af was, lijkt me dat dus geen punt. Als het toen al kon, dan helemaal na een paar dagen. Echter na een paar dagen mag je pas wel voor het eerst wat gaan masseren op 't behandelde gebied. Niet meteen de schuurspons er bij pakken maar dat mocht best wel met enige wrijving, werd mij verteld. De transplantaten zouden nu al goed verankerd moeten zijn.
Ja inderdaad na 2 dagen zouden ze goed vast moeten zitten.. ik ben niet van plan om nu al te gaan schrobben op het gebied waar de transplantaten zitten.. gaat mij enkel om de rest van mijn haar wat dreigt af te breken haha .. nog even en ik zit met dreadlocks..
Morgen mag ik rustig wrijven zodat de korstjes weggaan..

Denk vandaag toch maar gewoon haar wassen en zie morgen wel verder..
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2010, 13:36   #52
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ik snap wat je bedoelt maar persoonlijk zou je mij niet opvallen in bv de supermarkt. Maar het heeft uiteraard met je eigen gevoel te maken. Mooier zal het er nu zeker wel uit gaan zien, hopelijk de dichtheid ook. Ik had persoonlijk meteen 1500 grafts gedaan, maar das afwachten. Hoe minder hoe beter natuurlijk. Hoe dan ook, je ziet dit wel vaker met mensen van Iraanse/Marokkaanse/Turkse roots of van omringende landen. Ik ga er even brutaal vanuit dat je andere roots hebt, misschien zit ik er helemaal naast.
Het is weggetrokken dus ben zo'n haarlijn niet gewend waardoor ik mij er ook niet goed bij voelde. Dus vandaar in iedergeval 1000 grafts zodat het er voor mijn gevoel beter uitziet.

Bedoel je dat je in de bovengenoemde landen vaak ziet dat de haarlijn terugtrekt?

Mijn roots liggen in Marokko . Zat je niet ver naast dan..
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2010, 13:38   #53
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Het is weggetrokken dus ben zo'n haarlijn niet gewend waardoor ik mij er ook niet goed bij voelde. Dus vandaar in iedergeval 1000 grafts zodat het er voor mijn gevoel beter uitziet.

Bedoel je dat je in de bovengenoemde landen vaak ziet dat de haarlijn terugtrekt?

Mijn roots liggen in Marokko . Zat je niet ver naast dan..
Ja joh, zit toch ergens in de genen. Als je vaak foto's van HT's ziet bij vrouwen, zijn het vaakt juist vrouwen uit die landen (Arabië, Noord-Afrika etc.). Op een bepaalde manier hebben ze vaker een iets hoger voorhoofd en kan de haarlijn evenzo verder optrekken. Dat valt me wel op.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2010, 13:39   #54
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Ik zou ook nog niet na 3 dagen over de grafts gaan schrobben [al mag dat vaak volgens de meegegeven instructie wel].

Ik tel [na mijn HT] steeds 2 dagen op bij de instructie van de kliniek. Zit je altijd aan de veilige kant.

Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2010, 13:41   #55
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja joh, zit toch ergens in de genen. Als je vaak foto's van HT's ziet bij vrouwen, zijn het vaakt juist vrouwen uit die landen. Op een bepaalde manier hebben ze vaker een iets hoger voorhoofd en kan de haarlijn evenzo verder optrekken. Dat valt me wel op.
In mijn directe omgeving, familie zie ik het niet terug..dat is vreemde.
Zie het meer in de andere afrikaanse landen..zoals somalie etc.

Iran en turkije zeker niet..hebben meestal een laag voorhoofd..uitzonderingen daar gelaten
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2010, 13:42   #56
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Ik zou ook nog niet na 3 dagen over de grafts gaan schrobben [al mag dat vaak volgens de meegegeven instructie wel].

Ik tel [na mijn HT] steeds 2 dagen op bij de instructie van de kliniek. Zit je altijd aan de veilige kant.

Gr Roloff
Nee zeker niet.. vrijdag is het een week geleden en mag an de clinic morgen rustig de korstjes eraf wrijven.
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2010, 18:55   #57
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
In mijn directe omgeving, familie zie ik het niet terug..dat is vreemde.
Zie het meer in de andere afrikaanse landen..zoals somalie etc.

Iran en turkije zeker niet..hebben meestal een laag voorhoofd..uitzonderingen daar gelaten
Het is allemaal idd verhoudingsgewijs. Ik denk dat ik turkse en marokkaanse vrouwen een beetje door elkaar jagger, maar bij Iraanse vrouwen zie je 't zeker wel heel veel en dat zijn zeker geen uitzonderingen.

Tik voor de gein eens Iraanse vrouwen in bij google afbeeldingen ofzo...en je wordt meteen geholpen. Een willekeurige search, het meest objectieve. Ze hebben daar over het algemeen geen laag voorhoofd.

Hoe ze in Somalie aan zo'n voorhoofd komen weet ik ook niet, daar lijkt het wel standaard.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2010, 14:49   #58
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Het is allemaal idd verhoudingsgewijs. Ik denk dat ik turkse en marokkaanse vrouwen een beetje door elkaar jagger, maar bij Iraanse vrouwen zie je 't zeker wel heel veel en dat zijn zeker geen uitzonderingen.

Tik voor de gein eens Iraanse vrouwen in bij google afbeeldingen ofzo...en je wordt meteen geholpen. Een willekeurige search, het meest objectieve. Ze hebben daar over het algemeen geen laag voorhoofd.

Hoe ze in Somalie aan zo'n voorhoofd komen weet ik ook niet, daar lijkt het wel standaard.
Dat zou best kunnen .

Vandaag ziet het er iets beter uit..de zwellingen zijn iets onder mijn ogen gezakt..nog niet helemaal de oude maar dat gaat nu snel komen.
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2010, 23:52   #59
Narcis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Berichten: 250
Zojuist geprobeerd om de korstjes weg te wrijven, dit is niet echt gelukt ondanks dat ik 20 min onder de douche heb gestaan. Denk dat dit met de tijd weg zal gaan..durf ook niet hard te krabben of te wrijven, het is nog best gevoelig voorin.
Narcis is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2010, 00:11   #60
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ja krabben moet je eigenlijk niet doen. Je moet eigenlijk gewoon met je vingertoppen draaiende bewegingen maken. Wat los komt, komt los en wat vast zit, zou ik nog ff laten zitten. Ik denk echt wel dat je wel iets aan korst bent kwijtgeraakt.

Persoonlijk heb ik het idee dat ik de 1e keer te lang heb gewacht met het verwijderen van die dingen, tot aan de 15e dag. Als ik toen niks had gedaan dan zou het er de 30e dag nog hebben gezeten denk ik. Misschien dat daardoor niet alle haren zijn opgekomen, toen. De 2e keer ging ik de 5e dag al aan de slag. Die transplantaten zijn gewoon verankerd, maar krabben deed ik toch zeker niet.

Ik heb wel eens voorbeeld gelezen dat je het misschien moet vergelijken met een baksteen die te lang op dezelfde plek op een grasveldje ligt en dat daaronder dan nooit meer vers gras zal groeien (zuurstof tekort), tenzij je die baksteen eerder verwijdert. Vond ik wel een mooi voorbeeld eigenlijk.

Laatst gewijzigd door norwood2; 3 december 2010 om 00:14
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie, vrouwen

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[kliniek] Coen Gho's Hair Science Institute in Amsterdam Alessandro Chirurgische behandelingen 1388 20 mei 2013 00:53
Mijn behandeling bij Prohairclinic, 2028 grafts Mailman Chirurgische behandelingen 55 17 maart 2012 14:40
Epilar System Honey84 Hirsutisme - Behandelingen 144 9 december 2010 10:54
mijn FUE behandeling van 2000 grafts bij Pro Hair vin79 Chirurgische behandelingen 130 27 mei 2010 22:28
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 10:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.