Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 augustus 2005, 14:17   #1
nasty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2005
Berichten: 1
Help haaruitval advies

Hallo allemaal!
Ik heb sinds 1,5 jaar ook behoorlijk last van haaruival en dat beheerst inmiddels ook mijn hele leven. Het probleem is ook dat ik nog steeds geen idee heb waar het vandaan komt. Vorig voorjaar is het begonnen met uitval, maar dacht toen dat het vanzelf wel weer over zou gaan. Heb toen 's zomers m'n haar laten kleuren, zat na 2 weken heel erg onder de uitslag en haar kwam toen echt met bossen tegelijk uit m'n hoofd. Dokter schreef teershampoo voor, hielp niet echt veel. Daarna naar de dermatoloog. Vertelde dat ik seborroisch exceem had. Kreeg ketoconozal en trisporal tabletten. In januari werd uitslag en haaruival stuk minder. Ook kreeg ik weer veel nieuwe haargroei. Tot afgelopen mei de uitslag weer heel erg werd en weer mijn haar met plukken tegelijk uit m'n hoofd kwamen. Weer naar dermatoloog. Allerlei onderzoeken. Bloed, allergietest, haarwortelonderzoek. Uit mijn bloed kwam tevoorschijn dat ik een enorm ijzertekort had en uit het bloed dat ik nikkelallergie heb, verder was alles goed. Heb zelf via de apotheek de shampoo selson uitgeprobeerd en was na 3 wasbeurten van mijn exceem af, dat is dus hartstikke postief. Inmiddels slik ik al een maand ijzertabletten. Maar ondanks dat ik dus geen exceem meer heb en ijzer slik gaat de haaruitval nog steeds onverminderd door. Bovenop zie je het niet echt omdat het wel steeds weer aangroeid, maar heb het van heel lang en heel dik helemaal moeten afknippen. Snap gewoon niet waar de haaruitval nu vandaan komt. Wie kan mij advies geven???
Ook heb ik heel veel last van jeuk om mijn hoofd en heb zelf het gevoel als ik kaas of melkproducten eet, dat dit verergert, kent iemand dit probleem. Ben er ook op getetst maar volgens dermatoloog niet allergisch. En weet iemand bij ijzergebrek hoe lang het dan duurt voordat je haaruival stopt??
Groetjes
Nasty
nasty is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stress en haaruitval rickie rick AGA - Algemeen 97 12 mei 2011 14:54
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
de pil en haaruitval marion Haarproblemen bij vrouwen 105 15 september 2007 01:41
Is er een relatie tussen AGA en lichaamsbeharing? RICK AGA - Algemeen 73 5 maart 2007 19:22
Extra (tijdelijke?) haaruitval door fina ??! Alecx Medicijnen/haargroeimiddelen 8 27 januari 2003 14:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.