Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juni 2005, 00:23   #31
Rein
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2004
Berichten: 43
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Is je haartransplantatie wel goed gelukt?
De transplanatie is volgens hairplus in Rotterdam goed uitgevoerd, zij vonden het een hele natuurlijk haarlijn, zelf vind ik dat ook, terwijl ik het bij L.A. in Haarlem heb laten doen. Dus ik denk dat het resultaat op zich goed te noemen valt, als de concurrent dat zegt. Zelf valt het mij enigszins tegen tov wat ze mij verteld hadden, zie wat ik eerder schreef in dit topic. Aan de voorkant heb ik wel een miniscuul klein plekje waar geen haar groeit en waar het dus mislukt is, dit heeft L.A. overigens ook zelf erkend, en dit zouden ze bij een eventuele vervolg transplantatie goed maken.
Rein is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2005, 00:39   #32
Rein
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2004
Berichten: 43
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees
Maar rein, gebruik je ook middelen als fina, sp, minox? Want hiermee zou je toch redelijk resultaat kunnen boeken, ook op langer termijn!
Hoi Cees!
In eerste instantie, voordat ik die haartransplantatie had gedaan, heb ik finasteride geprobeerd. Dit kreeg ik via Its Boersma in Geldermalsen van de kliniek intermedica, waar ik destijds de eerste klant was die in de kliniek ontvangen werd!! maar dat even terzijde. Die finasteride vond ik geen succes, ik werd er aardig wezenloos en behoorlijk tam van, de lust in een hoop zaken als sex en uitgaan verdwenen bij mij als sneeuw voor de zon. Om die reden ben ik ermee gestopt. Het werkte overigens wel erg goed, mijn haar werd na enkele maanden wel weer dikker en viel niet meer uit.
Minox heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Sinds ik gestopt ben met de finasteride heb ik besloten alleen nog maar te gaan voor:
haartransplanaties aan de voorkant van me hoofd, en dit te verdikken met Toppik (je kent dit spul??, anders neem even alsjeblieft kijkje op www.toppik.nl , om te zien wat ik bedoel)
Als ik meerder transplantaties aan de voorkant heb laten uitvoer, heb er nu pas één gedaan, wil ik het liefst werken met extensions daarbij om de boel te verdikken. Dit is namelijk toch wat makkelijker dan met Toppik. Nu ben ik namelijk bang dat als ik met een leuk meisje sta en ze wil haar hand door me haar heenhalen dat ze die Toppik aan haar handen krijgt en je raadt het al dan vraagt ze wat is dat voor spul in je haar??
Bovendien, door die Toppic is me kussen steeds zwart, kan je natuurlijk ook niet maken als je eens ergens blijft slapen. En je kleren, vooral witte blousjes zijn een ramp, moet je gelijk wassen daarna met veel Shout erop.
Voor de achterkant wilde ik toch gaan voor een permanent haarwerk.
Wat betreft minox lijkt mij dit erg bewerkelijk en ben gewoon bang dat uiteindelijk alles uitvalt, behalve de monniken rand dan. daarom ga ik voor dat eerder beschreven scenario, wil op zéker gaan dus.
Wat SP is weet ik eigenlijk niet, kun je mij dat misschien vertellen?

Laatst gewijzigd door Rein; 1 juni 2005 om 00:42
Rein is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2005, 08:16   #33
T4BuL4 R4S4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2004
Berichten: 157
saw palmetto is de natuurlijke variant van finasteride
het lijkt me dat het minder bijwerkingen heeft dan fina, maar ook iets minder resultaat behaald.
T4BuL4 R4S4 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.