Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 augustus 2012, 15:46   #136
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Veel succes Vinnie, maar:

Waarom doe je dit?
Hoe kan een HT-kliniek zoiets verkopen??
Willekeurig hier en daar een haartje implanteren!!
Met een timer implanteren, dit is toch geen wedstrijd???

Dit heb ik nog nooit gezien, en DHI zal waarschijnlijk niet veel klanten meer ontvangen na dit.
Dit is toch niet normaal, zelfs gratis zou ik dit niet laten doen.

En eerlijk verwacht je nu een iets betere dichtheid na dit?
DHI heeft alle geloofwaardigheid voor mij verloren na het zien van dit?

Sorry maar ik ben gewoon eerlijk, je hebt gelukkig nog veel staan, maar hopelijk hou je er geen littekens aan over want anders wordt millemeteren moeilijk.

Maar bedankt voor uw foto's, die zijn eerlijk en zo kan iedereen zien wat DHI eigenlijk is en zelf hun keuze maken.
Laten we duimen voor een mooi herstel, want ik wens iedereen een mooie bos haar toe (inclusief mezelf).
Keep the pics coming.

Mvg
Geted
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2012, 16:57   #137
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Dit is de 2e 'klant' die met een dergelijk resultaat op het forum komt; ik hoopte dat na de eerste keer dat ook de laatste keer was, maar blijkbaar leest men zich niet in.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2012, 19:33   #138
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
Ik heb een collega met wie ik samen bij de kliniek van Dr. Coen Gho ben geweest ter consult en die gaf ook aan dat naar zijn idee hij veel meer haren per cm2 had staan, dus er zal zeker logica in zitten. In mijn geval is het niet zo erg omdat de voorkant nog wel wat haar was en ik heb dit als een soort proefstukje beschouwd met als intentie om bij tevredenheid de rest te laten doen. Mocht het uiteindelijk worden zoals ik verwacht dan sluit ik niet uit het weer bij DHI te laten doen al zal ik me wel beter gaan inlezen en andere opties gaan bekijken. Ik zou dan niet meer kiezen zoals nu voor 1 arts, want die arts kan natuurlijk maar een bepaald aantal handelingen doen en als ik dan toch 2 a 3 uur op mijn buik lig om haren uit het donor gebied te laten halen...doe er dan maar meteen zoveel mogelijk met zoveel mogelijk mensen.

Of dit nu positief of negatief uitvalt voor de Laser Company maakt mij opzich niks uit, ik vind dat ik er prima te woord wordt gestaan en de behandeling ging ook prima, maar uiteindelijk moet ik tevreden zijn met het resultaat, en dat zal nog wel een tijdje duren voordat dat goed toetsbaar is. Mijn intentie was om mensen die twijfelen en meer informatie zoeken dit te bieden, en misschien nemen ze het nu juist niet hierdoor....ook prima...er is dan in ieder geval iets te vinden met voorbeelden, want ik kon dat lastig/niet vinden.
vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2012, 19:40   #139
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
Hierbij wat foto's van vandaag (4 dagen na behandeling)



vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2012, 20:00   #140
Needmorehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2012
Berichten: 72
Het is heel goed dat je de informatie hebt gedeeld. Met foto's erbij, dat is super voor andere geinteresseerden die zich nu kunnen inlezen en zelf beslissen of ze dit wel of niet willen.
(ik zou alleen zelf niet als proefkonijn zijn gegaan maar dat is wellicht iets waar je makkelijker over denkt..)
Het donorgebied ziet er gelukkig al prima uit.
Ontvangstgebied is nog steeds erg duidelijk te zien maar dat is normaal na zoveel dagen. Ik vind persoonlijk de puntjes erg groot maar de tijd zal het leren. Succes!
Needmorehair is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2012, 20:31   #141
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
Ik weet ook niet of de puntjes groot zijn of normaal, op zich lijken ze me niet overdreven groot, en ik denk dat het wel netjes gaat worden.
Ik ben geen proefkonijn, maar dit was wat mij betreft een proefstuk. Ik vind het onzin om vele duizenden euro's uit te geven als ik niet weet of ik het wel wil.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat er littekens achterblijven, als klanten die ervaren stromen de claims toch binnen lijkt me?
vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2012, 23:33   #142
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Er blijven vrijwel altijd littekens achter; de vraag is hoeveel. En in jouw geval lijkt dat wat meer te worden dan gemiddeld.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2012, 18:30   #143
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
De foto's van dag 5 (er zijn al een tiental korstjes af en daar zitten de haartjes nog steeds):


vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2012, 10:10   #144
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
Dag 6 De korstjes laten goed los (soms met een beetje hulp) en in het echt ziet het er beter uit als op de foto
vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2012, 14:24   #145
vinnie1976
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2012
Berichten: 29
Dag 11: Ik vind het zelf er prima uitzien, er is weinig meer te zien van de wondjes/littekens en ze worden per dag minder.
vinnie1976 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2012, 13:55   #146
Untill Here
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 januari 2011
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis1972 Bekijk bericht
aardig arbeidsloon zou ik zeggen
Het is wat de gek ervoor betaald..

Ik overweeg ook een FUE behandeling. Gister een maitje gestuurd naar Hasci. Website komt op mij rustig en professioneel over. Website van de laser company is echt een drama, geen foto`s, een doolhof en de prijzen slaan nergens op. Hasci is misschien iets duurder dan andere klinieken maar als je dan toch al aan een behandeling begint maakt 3500 of 4500 euro ook niet meer uit. Ben inmiddels in nw2 terecht gekomen dus verwacht dit ongeveer kwijt te zijn. Ik heb een goed gevoel bij die toko.
__________________
1 mg MSD Finasteride sinds juni 2011
2 koppen groene thee per dag
Aminozuren (tbv krachttraining)
Untill Here is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2012, 21:26   #147
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
staar je alstublieft niet te veel aan de Website layout, het blinkend marmer op kantoor en andere blitse zaken, want dit betekent 2X NIETS. (heeft nu niets met deze kliniek te maken, maar in het algemeen)
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2012, 17:22   #148
LaserCompany
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 13
Beste haarweb leden:

Helaas hebben wij moeten constateren dat er een aantal negatieve opmerkingen zijn geplaatst over DHI en/of Laser Company.
De negatieve punten gingen over onder andere: littekens na de behandeling , een slecht behaalde dichtheid, als proefkonijn worden gebruikt, het gebruik van een stopwatch tijdens de behandeling en slechte ervaringen na de behandeling.

Littekens De eerste dagen na de behandeling zullen er inderdaad wat “ littekens” te zien zijn. Dit zijn kleine wondjes die ontstaan zijn door het uitnemen van de haren. Er zullen korstjes komen die na verloop van een paar dagen zullen verdwijnen. Na het verdwijnen van de korstjes zal de huid zich verder herstellen en zal er niets meer te zien zijn. U kunt zelfs daarna uw haar af scheren, dit is toegestaan een maand na de behandeling. Op de foto’s van de heer Vinnie lijken de gaatjes groter dan dat ze in werkelijkheid zijn, echter kunt u op foto’s die later gemaakt zijn, zien dat deze na 5/6 dagen al bijna in zijn geheel zijn verdwenen. De kans dat u blijvend littekenweefsel overhoudt na een DHI-behandeling is nihil.

Dichtheid De dichtheid die je kan behalen heeft alles te maken met de gekozen sessie (wensen) van de cliënt en de grootte van de behandeling. Dit gaat op voor elke gekozen haartransplantatie techniek. Meteen DHI-behandeling kunnen wij een dichtheid realiseren van rond de 70 haren per cm2.Het komt echter regelmatig voor dat cliënten die een ‘small -(2uur) of regular behandeling’ (4 uur) kopen, er de voorkeur aan geven om de haren te verdelen i.p.v. in een klein gebied een goede dichtheid te behalen.Alles heeft te maken met persoonlijke voorkeur of wat de mogelijkheden zijn.
Dhr. Vinnie heeft dan ook aangegeven dat hij gekozen heeft om de haren te verdelen als een soort van proefbehandeling . Om die reden lijkt het op de foto’s van de heer Vinnie alsof wij geen dichtheid kunnen garanderen. Dit had echter puur te maken met de wens van de heer Vinnie.

Proefkonijn Wij hebben gelezen dat een aantal personen op haarweb vrezen dat zij als proefkonijn worden gebruikt bij een DHI behandeling . Hier hoeft u niet bang voor te zijn. Wij passen inderdaad sinds begin 2012 de DHI techniek toe. Echter, bestaat de techniek zelf al meerdere jaren. Daarbij hebben de DHI-artsen die bij ons de behandeling uitvoeren al vele jaren ervaring in haartransplantaties.

Stopwatch De DHI behandeling werkt inderdaad met tijd. U koopt bij ons geen haren maar een bepaalde tijdsduur. Je kunt namelijk geen haren garanderen, dit is namelijk sterk afhankelijk van de kwaliteit van de haren en het donorgebied. Wij zullen het maximaal aantal haren uitnemen in de gekozen tijd.

Ervaringen Op het forum wordt gesproken over slechte ervaringen met de DHI behandelingen. Zoals wij eerder hebben aangeven zijn wij als kliniek sinds begin 2012 begonnen met de DHI behandelingen. Eindresultaten zullen dan ook pas eind van dit jaar beschikbaar zijn. Wij vinden het om die reden vreemd dat er al negatieve conclusies worden getrokken daar de eindresultaten pas op het eind van dit jaar beschikbaar zijn. Zodra deze resultaten er zijn, zullen wij, indien mogelijk hier foto’s van tonen op de website.


Mochten jullie nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet
LaserCompany is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2012, 18:57   #149
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
uhuh.
Maar in de tussentijd heb ik wat 'onderzoek' en navraag gedaan over DHI, en daar komen jullie toch niet positief uit.

De beste omschrijving die bij mij naar voren komt is dat jullie bedrijf zich voortbeweegt als een virus. Jullie gaan naar andere landen en behandelen daar vele klanten. Totdat er zoveel negatieve reacties zijn dat jullie uitgespuugd worden dan vertrekken jullie naar andere landen. Zover ik weet was dit bijvoorbeeld in india het geval.

Zo zijn er vele meldingen van valse meldingen en beloftes van jullie kant. De bewering dat jullie bekende sterren behandelen maar bewijs word nooit geleverd.
Maar wat ikzelf nog het ergste vind, is dat jullie meer grafts verknoeien dan een gemiddelde FUE techniek .
Jullie adverteren met (zwaar) bewerkte foto's en promoten 'artsen' naar chirurg zonder dat ze daar de nodige ervaring voor hebben.

En nee, ik heb zelf ook geen 100% bewijs van dit. Maar alles wat ik lees over DHI is negatief.
Als jullie het tegendeel kunnen bewijzen sta ik daar voor open.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2012, 20:22   #150
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Ugh,
Ik hoop dat de foto's van het hoofd van de patiënt voortaan iets groter worden weergegeven.
Elser is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dhi, haartransplantatie, lasercompany

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.