Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 27 september 2004, 10:10   #1
peterkonrad
Banned user
 
Geregistreerd: 28 november 2003
Locatie: Oostende
Berichten: 31
profiel

Hallo,
Bolleke schrijft:
“Waar ik het vb. moeilijk mee heb is dat we al met zóveel zijn en dat ik weinig of geen gezichten kan plakken op de namen (zelfs diegenen die ik ooit gezien heb, hun gezicht ben ik alweer vergeten... begin van dementie? )
Sommige mensen vertellen ook weinig over zichzelf, hun verleden, hun gevoelens, hun angsten, hun ouders, hun kindertijd... en dan is gepast reageren soms zo moeilijk.”

Misschien is het interessant om de mensen een uitgebreid profiel te geven met ev. foto, die dan mits toestemming van de persoon zelf kan ingekeken worden????
Groetjes,
Koenraad
peterkonrad is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2004, 12:42   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Beste Peter,

Bedankt voor je suggestie! Wij bespreken je punt momenteel in ons overleg. Hou deze thread in de gaten voor de voortgang.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2007, 15:23   #3
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Persoonlijke foto (in profiel)

Beste peterkonrad,

Zoals ik in Persoonlijke Blogs op HaarWeb schreef is één van de plannen die ik al een aantal jaren heb met HaarWeb : het aanbieden van persoonlijke weblogs aan onze leden.

Een weblog (blog) biedt je de mogelijkheid om je eigen persoonlijke pagina op HaarWeb aan te maken en geeft je dus ook de mogelijkheid om je eigen foto daarop te plaatsen. Daarnaast heb ik al een hele tijd de wens om onze leden uitgebreidere profiel-mogelijkheden te geven, waarin jouw idee voor een persoonlijke foto ook goed zou kunnen passen. Echter, het merendeel van onze leden zal haar/zijn persoonlijke foto niet openbaar willen maken (de kracht van HaarWeb is nu juist de anonimiteit)...

Maar mochten er méér mensen zijn die wél de behoefte hebben om een gezicht bij een mede-lid te kunnen plakken, dan hoor ik dat graag in deze discussie. Het privacy-aspect zou bijv. op te lossen zijn door onze software zo aan te passen/te programmeren dat alleen leden uit je Buddylist/Vriendenlijst toegang hebben tot je persoonlijke foto.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2009, 12:04   #4
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Cool (afgeschermde) persoonlijke foto in profiel is nu mogelijk!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Daarnaast heb ik al een hele tijd de wens om onze leden uitgebreidere profiel-mogelijkheden te geven, waarin jouw idee voor een persoonlijke foto ook goed zou kunnen passen. Echter, het merendeel van onze leden zal haar/zijn persoonlijke foto niet openbaar willen maken (de kracht van HaarWeb is nu juist de anonimiteit)...

Maar mochten er méér mensen zijn die wél de behoefte hebben om een gezicht bij een mede-lid te kunnen plakken, dan hoor ik dat graag in deze discussie. Het privacy-aspect zou bijv. op te lossen zijn door onze software zo aan te passen/te programmeren dat alleen leden uit je Buddylist/Vriendenlijst toegang hebben tot je persoonlijke foto.
Zoals wij (helaas) gewend zijn hier op HaarWeb, heeft niemand hier verder meer op gereageerd. Hoe dan ook, gaan wij door om HaarWeb te verbeteren, naar onze eigen inzichten:

Het heeft eventjes geduurd (meer dan 4 jaar ...), maar het idee van ons lid Peterkonrad is sinds kort mogelijk gemaakt op HaarWeb.

Zie hier een voorbeeld.

Het privacy-aspect is voor onze leden en dus voor ons (Stichting HaarWeb) van zeer groot belang en daarom is precies datgene mogelijk gemaakt wat ik hierboven aangaf:

D.m.v. nieuwe privacy-instellingen in je HaarWeb profiel kun je nu zélf helemaal bepalen welke gebieden van je profiel zichtbaar zijn voor wie, waaronder je profielafbeelding. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen alleen de HaarWeb leden uit je Vriendenlijst toegang geven tot je persoonlijke profielafbeelding, zodat bezoekers (niet-leden) van HaarWeb en alle overige leden de afbeelding niet kunnen zien.

Bedankt voor je suggestie, Peterkonrad.

Hopelijk volgen er meer mensen met dit soort goede ideeën.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extreme haaruitval Lonneke Haarproblemen bij vrouwen 78 15 augustus 2011 21:43
Hoe oud en hoe ernstig? Tsol AA - Algemeen 37 2 januari 2005 12:01
Gratis unit?? Lente Haarwerken 18 17 augustus 2002 18:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.