Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 december 2004, 12:10   #1
ali
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2004
Berichten: 7
Exclamation help weet niet wat ik moet doen

hallo allemaal


ik heb een vraagje :ik heb haaruitval en het is al 2 jaar begonnen, en heb nog helemal geen actie ondernomen.Ik ben wel van plan om binnenkort vitaminen te slikken en minoxidil te kopen bij de apotheek. Wie weet van jullie of dat zal helpen bij mij?????????/

P.S. het is erfelijk

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door Tiuri; 7 december 2004 om 12:40
ali is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2004, 12:34   #2
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Beste ali,

Ten eerste wil ik je erop wijzen dat het meerdere malen plaatsen van dezelfde post niet is toegestaan op dit forum. Je hebt deze post ook al hier geplaatst.

Dan inhoudelijk. Er zijn tegenwoordig veel oplossingen voor haaruitval. Hergroei is moeilijk te bereiken, maar er zijn tegenwoordig wel middelen waarmee stabilisatie van haaruitval te bereiken is. Kijk eens rond in de medicijnen/haargroeimiddelen-rubriek. Het haarwoordenboekje geeft een overzicht van alle middelen die kunnen helpen. Als je een vraag over een bepaald middel hebt, stel die dan in de juiste rubriek.

Vestig vooral je aandacht op finasteride, minoxidil en ketoconazol. Dat zijn nu de meest populaire middelen waarmee redelijk makkelijk succes kan worden geboekt.

Kijk eens rustig rond de komende dagen, lees je wat in en stel een vraag als je iets niet begrijpt. Raak in ieder geval niet in paniek.

Succes!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 7 december 2004 om 12:38
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2004, 13:30   #3
ali
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2004
Berichten: 7
sorry voor dat laurensj.
maar ik heb nog een vraagje: wat is volgens jou de beste en goedkoopste middel, en waar kan je de prijslijst zien??en waar kan je middelen als fina en minoxidil het beste halen??
en wat heeft de minste bijwerkingen???
ben je egt dankbaar

Alvast bedankt


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Beste ali,

Ten eerste wil ik je erop wijzen dat het meerdere malen plaatsen van dezelfde post niet is toegestaan op dit forum. Je hebt deze post ook al hier geplaatst.

Dan inhoudelijk. Er zijn tegenwoordig veel oplossingen voor haaruitval. Hergroei is moeilijk te bereiken, maar er zijn tegenwoordig wel middelen waarmee stabilisatie van haaruitval te bereiken is. Kijk eens rond in de medicijnen/haargroeimiddelen-rubriek. Het haarwoordenboekje geeft een overzicht van alle middelen die kunnen helpen. Als je een vraag over een bepaald middel hebt, stel die dan in de juiste rubriek.

Vestig vooral je aandacht op finasteride, minoxidil en ketoconazol. Dat zijn nu de meest populaire middelen waarmee redelijk makkelijk succes kan worden geboekt.

Kijk eens rustig rond de komende dagen, lees je wat in en stel een vraag als je iets niet begrijpt. Raak in ieder geval niet in paniek.

Succes!
ali is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2004, 13:31   #4
ali
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2004
Berichten: 7
sorry voor zoveel vragen achter elkaar, maar ben zo benieuwd.
ali is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2004, 16:17   #5
ali
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2004
Berichten: 7
laurensjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

ey laurensj



heb nog steeds geen antwoorden van jou gekregen
ali is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2004, 22:45   #6
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ali
ey laurensj



heb nog steeds geen antwoorden van jou gekregen
yo ali! check de rubriek medicijnen/haargroeimiddelen voor een antwoord op al je vragen!

finasteride, minoxidil en ketoconazol zijn wel goede middelen.

succes!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Weet iemand een goede dermatoloog? Weet niet naar wie ik moet gaan feb AGA - Algemeen 10 13 juni 2008 22:24
Integrale brief aan Hirshi Ali op Van Gogh Tiuri Van alles en nog wat... 32 4 juli 2005 23:46
Oproep : 'Yes' zoekt vrouwelijke lotgenoten voor artikel. Webmaster Mededelingen 10 20 augustus 2004 13:20
Artikel Monique3 in Brabants Dagblad: 'Haren uittrekken als ziekte'. Webmaster Boeken en artikelen 12 18 september 2002 00:02
nieuwkomers bolleke TTM - Algemeen 36 13 maart 2002 13:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.