Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 december 2019, 01:30   #61
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Kom op, je kan toch onmogelijk tevreden zijn met dit poppenhaar.

Schijnheilig dat sommige hier altijd maar beweren, "mooi resultaat hoor"....maar dat zijn vaak gewoon undercover vertegenwoordigers van klinieken.
Sorry maar als je ziet vanwaar Koops komt en wat het resultaat op dit ogenblik is mag dit er zijn zeker ook door het feit dat hij nog een lange tijd van progressie voor zich heeft! Negatief zijn is niet moeilijk en kan je beter achterwege laten zeker bij mensen die hier hun wedervaren op een correcte wijze overmaken en ook nog de moeite doen om dit tonen met foto,s !
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2019, 11:30   #62
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
4200 grafta daar wordt je donor dunner van. Voor 4200 grafts ziet je donor er gewoon goed uit flikker op met die afkrakers zijn altijd deselfde als het om turkije gaat. Paar mutigrafts aan de voorkant boeiend totaal niet storend het ziet er gewoon goed uit al en je hebt nog maanden groei voor de boeg

Ps: Dino je bent echt een sukkel
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2019, 17:32   #63
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Waarom zou een kliniek er met de huidige kennis er toch voor kiezen om multi grafts aan de haarlijn te zetten?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2019, 18:37   #64
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door don1987 Bekijk bericht
4200 grafta daar wordt je donor dunner van. Voor 4200 grafts ziet je donor er gewoon goed uit flikker op met die afkrakers zijn altijd deselfde als het om turkije gaat. Paar mutigrafts aan de voorkant boeiend totaal niet storend het ziet er gewoon goed uit al en je hebt nog maanden groei voor de boeg

Ps: Dino je bent echt een sukkel
Los van het feit dat die hele Dino een ontzettend trieste persoonlijkheid is, ben je echt veel te kort door de bocht.
1) de donor ziet er absoluut niet prima uit, dat het een hoog aantal is is geen verzachtende toevoeging. Met dat in het achterhoofd zou een kliniek dan aantallen moeten weigeren en dus verlagen.
2) het zetten van multigrafts in een haarlijn is onacceptabel is 2019. Denk dat ik dit niet verder hoef toe te lichten.

Dat je zelf een succesvolle behandeling bij Esteworld hebt ondergaan en tevreden bent over het bedrijf betekend niet dat ieder punt van kritiek onterecht is.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2019, 09:48   #65
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Kom op, je kan toch onmogelijk tevreden zijn met dit poppenhaar.

Schijnheilig dat sommige hier altijd maar beweren, "mooi resultaat hoor"....maar dat zijn vaak gewoon undercover vertegenwoordigers van klinieken.
Ah, daar is ie hoor. ik vroeg me al af wanneer de trol van het forum zich zou melden.
Dat hij nog niet gebanned is hier blijft een raadsel.
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2019, 10:16   #66
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
1) de donor ziet er absoluut niet prima uit, dat het een hoog aantal is is geen verzachtende toevoeging. Met dat in het achterhoofd zou een kliniek dan aantallen moeten weigeren en dus verlagen.
2) het zetten van multigrafts in een haarlijn is onacceptabel is 2019. Denk dat ik dit niet verder hoef toe te lichten.
onterecht is.
Hoi Piet,

Bedankt voor het reageren, over punt 2 is een ieder het mee eens lijkt mij.

Over je eerste punt; ik moet zeggen (en ook al eerder verteld) dat wanneer ik de achterkant wat langer laat er vrij weinig meer te zien is van die plek of dat het mega erg opvalt dat ik een HT heb laten doen. maar zoals ik bij Eddy_Wally ook al reageerde, is er zeker een valide punt van "kritiek".

Gelukkig krijg ik van leken op het gebied van HT vooralsnog veel complimenten. dat hier ongenuanceerde feedback gegeven wordt is niet meer dan logisch op een haarforum en staat een ieder vrij .
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2019, 21:29   #67
inhammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2013
Berichten: 23
Geweldig resultaat man! Je donor is dunner uiteraard en als je heel goed kijkt op een foto, met de wetenschap dat er 4200 grafts verplaatst kan je het zien. Zet daar tegenover een verschil tussen dag en nacht van je haarlijn en je kan toch niet anders dan super tevreden zijn. Trouwens mis ik wel een before foto van het vooraanzicht - eerste foto is een beetje van boven.
inhammen is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2019, 18:23   #68
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Kom op, je kan toch onmogelijk tevreden zijn met dit poppenhaar.

Schijnheilig dat sommige hier altijd maar beweren, "mooi resultaat hoor"....maar dat zijn vaak gewoon undercover vertegenwoordigers van klinieken.
Dino, duidelijk dat je ontevreden bent over je transplant in 2011. Waarom laat je er niet iets aan doen ipv je frustratie hier af te reageren? Los je toch niets mee op? Wil je minder kwalitatieve HT's benoemen, probeer het dan op een iets diplomatischere manier aan te pakken...
OP heeft zeker geen slecht resultaat en kan dit eventueel later nog verbeteren. Hij zal sowieso gelukkiger zijn dan hij voor zijn HT was, en dat is toch het doel van deze soort ingrepen?
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2019, 20:30   #69
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koops Bekijk bericht
Hoi Piet,

Bedankt voor het reageren, over punt 2 is een ieder het mee eens lijkt mij.

Over je eerste punt; ik moet zeggen (en ook al eerder verteld) dat wanneer ik de achterkant wat langer laat er vrij weinig meer te zien is van die plek of dat het mega erg opvalt dat ik een HT heb laten doen. maar zoals ik bij Eddy_Wally ook al reageerde, is er zeker een valide punt van "kritiek".

Gelukkig krijg ik van leken op het gebied van HT vooralsnog veel complimenten. dat hier ongenuanceerde feedback gegeven wordt is niet meer dan logisch op een haarforum en staat een ieder vrij .
Goed punt dat je hier maakt, maar wilde de kritiek van mijn kant even delen (niet perse richting jou uiteraard).
In zekere zin zijn alle leden hier obsessief met haren bezig, allemaal positief op Dino33 na dan.
Maar de gemiddelde persoon doet dit niets en ziet hier ook niets van terwijl dit soort velen hier duidelijk is.
Ik zie het vaak wanneer ik aangeef dat ik zie dat een bepaalde persoon een transplantatie heeft gehad en velen dit zelfs daarna totaal niet zien.

Denk je blij kunt zijn met alle stappen vanaf je startresultaat en hoop dat je er van geniet!
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2019, 20:28   #70
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Goed punt dat je hier maakt, maar wilde de kritiek van mijn kant even delen (niet perse richting jou uiteraard).
In zekere zin zijn alle leden hier obsessief met haren bezig, allemaal positief op Dino33 na dan.
Maar de gemiddelde persoon doet dit niets en ziet hier ook niets van terwijl dit soort velen hier duidelijk is.
Ik zie het vaak wanneer ik aangeef dat ik zie dat een bepaalde persoon een transplantatie heeft gehad en velen dit zelfs daarna totaal niet zien.

Denk je blij kunt zijn met alle stappen vanaf je startresultaat en hoop dat je er van geniet!
Klopt inderdaad wat je zegt, als ik tv kijk of in een menigte ben ben ik vaak erg bezig met het kijken naar het kapsel van heren. Omdat je er met jezelf ook zoveel mee bezig bent/was. En dan valt dat natuurlijk gelijk op. Haha.
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2019, 20:34   #71
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Update: maand 7

Heb inmiddels deze foto’s opgestuurd naar de kliniek, deze vroegen hierom om het herstel te monitoren.
Zie dat ik geen foto van bovenaf heb gemaakt. Deze zal ik later nog bijvoegen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg 1BA2D40D-649D-475A-8ED4-BA0102174D70.jpeg‎ (124,9 KB, 383x gelezen)
Bestandstype: jpg 896D7EFE-7BC5-49DA-9182-1C5EEF8DA591.jpg‎ (77,7 KB, 407x gelezen)
Bestandstype: jpg 84A185B1-0FD0-4173-B2EF-B57A0BDDD2D1.jpg‎ (61,0 KB, 384x gelezen)
Bestandstype: jpg 5D497EAB-8984-46A2-8728-04DC2A80D2C5.jpg‎ (111,4 KB, 381x gelezen)
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2019, 21:45   #72
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Mooi resultaat en het zal nog veel beter worden de volgende maanden.Op naar de volgende update
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2020, 17:22   #73
Koops
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2019
Berichten: 38
Geslacht:
Update: maand 8

Ik heb aan de achterkant m’n haar iets langer laten groeien om te zien hoe de dekking dan is, ik ben niet ontevreden!

Aankomend weekend ga ik eindelijk weer eens in de kappersstoel zitten. Dit heb ik sinds de HT nog niet gedaan. Ben benieuwd wat de barbier er mee kan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2610B5EA-FD50-4B8E-83E8-064FE9F42B34.jpg‎ (57,4 KB, 304x gelezen)
Bestandstype: jpg E76E8DBF-CE80-4619-95FE-A3894BB7537A.jpg‎ (100,2 KB, 281x gelezen)
Bestandstype: jpg 6211526B-DCDA-4BB8-91CB-B85E58C38821.jpg‎ (74,9 KB, 262x gelezen)
Bestandstype: jpg FC87FC33-B079-43FF-A931-8500D92F421B.jpg‎ (60,0 KB, 273x gelezen)
Bestandstype: jpg 151D8FA9-440A-4585-8367-3D9458FC9729.jpg‎ (48,0 KB, 285x gelezen)
Koops is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2020, 17:48   #74
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
En Koops had je dit resultaat verwacht na 8 maanden? Nogmaals als ik je eerste foto,s van je kaalheid zie en nu het tot op heden behaalde resultaat ben je er serieus op vooruit gegaan en je hebt nog 4 maanden tegoed op naar de volgende updates………….
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2020, 17:58   #75
Blauwbaard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2014
Berichten: 87
Geslacht:
Mooi resultaat!!
Blauwbaard is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
4200, esteworld, haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.