Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 januari 2020, 21:06   #1
PatrickW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Esteworld - 3100 grafts - Acell behandeling - november 2019

Beste Lezers,

Ik wil via deze weg mijn ervaring delen en hopelijk de mensen die nu nog twijfelen de laatste zet kan geven in hun beslissing.

Allereerst wil ik graag beginnen bij de in mijn best mogelijke service die een bedrijf op dit gebied kan bieden. Uitermate vriendelijke, behulpzame en gastvrije mensen heb ik om me heen gehad. Zelfs de gastvrouw was zo gek als een deur, in de positieve zin. Zij beantwoorde al mijn vragen en nam al mijn onzekerheden bij me weg en was niet of ze een fabeltje vertelde maar was allemaal oprecht waar.

Waar zal ik beginnen, ik kwam aan op het vliegveld en was toen al verrast van hoe gastvrij deze Turkse mensen zijn. Eerst even nog wat slechte dingen ingekocht op het vliegveld zoals repen chocolade zo groot als je onderarm. Vervolgens werd ik opgewacht door de chauffeur die mij zou ophalen op het vliegveld. Ook weer een hele aardige man, samen toch even een reep op gegeten. Had niet verwacht dat Istanboel zo groot zou zijn, we moesten een goede 45 min rijden om bij het hotel te arriveren. Eenmaal daar heeft de chauffeur me in gecheckt en kon ik naar mijn kamer.

Luxe, Esteworld zorgt ervoor dat jij van alle luxe voorzien bent en vooral ontspannen de dagen door kan brengen voor, na en tijdens de behandeling. De eerste dag was ik lekker vrij en kon ik een beetje de buurt verkennen. Gezien de periode na de behandeling gevraagd wordt gezond de eten ben ik deze avond lekker een pizza gaan halen, alles in de buurt was op loop afstand. Ik werd telkens de dag voor de activiteit goed geïnformeerd via sms of Whatsapp wat de planning van de volgende dag zou zijn. Dus ook deze middag kreeg ik een app.

Ik moest 7 uur klaar zijn om te vertrekken naar het ziekenhuis. Ook weer netjes op tijd reisden we af naar de locatie. Ik werd met openarmen ontvangen. We gingen de clinic binnen en alles zag er piekfijn netjes en zag er schoon uit. Uurtje later was ik mijn haar kwijt, blauwe strepen op mijn hoofd en klaar voor de transplantatie.

Ik kreeg de allernieuwste behandeling en had gekozen voor een ACELL behandeling en een roesje te nemen voor het plaatsen van de verdoving en gedeeltelijk van de operatie zelf. Alles is echt perfect verlopen.

In de ochtend werden mijn haren achter op mijn hoofd verwijderd (donor gebied) en werden in de middag weer terug geplaatst in het inmiddels voorbereide voorhoofd. 3100 grafts waren verwijderd en weer terug geplaatst.
Na de behandeling werd ik weer terug gebracht naar het hotel zodat ik kon rusten. De dag daarna had ik ook nog een rust dag, werd wel continue via de Whatsapp in de gaten gehouden. Tis namelijk een beste operatie. Pijn nee, maar wel het gevoel dat je met een strak voorhoofd loopt.

Laatste dag washing gehad, producten gekocht en meegekregen en weer naar het vliegveld gebracht.

De reden waarom ik voor ESTEWORLD gekozen heb en de variatie aan behandelingen die ze je boden. Nederlands aanspraakpunt (Hidde) en goede zorg door middel van voorzieningen zoals tolk, hotel en vervoer.

Daarnaast zijn ze met de techniek toch iets verder dan de Nederlandse cliniken is mijn idee, waardoor de kans voor een betere dichtheid groter is.

Aanrader voor mensen die een probleem met hun haren hebben. Ja zeker 100%

Mochten mensen vragen hebben stel ze gerust, bedankt voor het lezen en dat ik dit met jullie mocht delen.

Heb een aantal foto's toegevoegd zodat jullie mijn resultaat en wellicht het eindresultaat.

Patrick
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Origineel.jpg‎ (85,1 KB, 687x gelezen)
Bestandstype: jpg Operatie.jpg‎ (96,7 KB, 628x gelezen)
Bestandstype: jpg Maand1.jpg‎ (62,9 KB, 554x gelezen)
Bestandstype: jpg maand2.jpg‎ (113,9 KB, 609x gelezen)
PatrickW is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2020, 22:48   #2
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Betere techniek t.o.v Nederland of Belgie ? in wat onderscheid zich dat ? heb je daar zelf enige ondervinding in gehad ?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2020, 00:01   #3
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Succes met het herstel, benieuwd naar de dekking.
Lijkt overigens of ze wat lichte dekking in het midden niet hebben aangepakt, klopt dat?
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2020, 12:02   #4
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Lijkt me een mooie hoge dichtheid. Bedankt voor je ervaring te delen en succes komende maanden!
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2020, 14:33   #5
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Flinke dekking zo te zien! Succes en we gaan het volgen
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2020, 14:40   #6
PatrickW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Update 3 & 4 maanden

Bedankt allemaal voor de interesse en leuke reacties.
In verband met wat veranderingen op de zaak heb ik mijn updates even moeten uitstellen maar hier dan alsnog.
Excuus.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Maand3boven.JPG‎ (74,3 KB, 569x gelezen)
Bestandstype: jpg Maand4boven.jpg‎ (60,5 KB, 607x gelezen)
PatrickW is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2020, 13:03   #7
MBerghuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 20
Geslacht:
4 maanden ? Je bent al ontzettend ver in de ontwikkeling. Het ziet er al erg goed uit zeg.
MBerghuis is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2020, 16:54   #8
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Er is binnen een maand veel verbeterd. Benieuwd naar de volgende update.

gaat de goede kant op :-)
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2020, 22:48   #9
Mushab
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2019
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PatrickW Bekijk bericht
Bedankt allemaal voor de interesse en leuke reacties.
In verband met wat veranderingen op de zaak heb ik mijn updates even moeten uitstellen maar hier dan alsnog.
Excuus.
heb je ook fotos van deze maand?
Mushab is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2020, 12:15   #10
PatrickW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Update

Hier weer even een update! Ik wil nogmaals even benadrukken dat ik uitermate tevreden ben over dit resultaat en EsteWorld.
Als je nog twijfelt bel dan even met Hidde van EsteWorld hier in Nederland.
Bij de intake neem hij al je twijfels weg en legt hij alles netjes en uit en zie je nu wat het resultaat kan zijn ook voor jullie.

(als je zijn rechtstreeks nummer wil, stuur dan even een prive berichtje)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2020-04-01 at 12.35.55.jpeg‎ (126,0 KB, 380x gelezen)
PatrickW is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2020, 15:01   #11
Rouz79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2019
Berichten: 66
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PatrickW Bekijk bericht
Hier weer even een update! Ik wil nogmaals even benadrukken dat ik uitermate tevreden ben over dit resultaat en EsteWorld.
Als je nog twijfelt bel dan even met Hidde van EsteWorld hier in Nederland.
Bij de intake neem hij al je twijfels weg en legt hij alles netjes en uit en zie je nu wat het resultaat kan zijn ook voor jullie.

(als je zijn rechtstreeks nummer wil, stuur dan even een prive berichtje)

Wow, bizar snel en mooie dekking!
Rouz79 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2020, 15:06   #12
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PatrickW Bekijk bericht
Hier weer even een update! Ik wil nogmaals even benadrukken dat ik uitermate tevreden ben over dit resultaat en EsteWorld.
Als je nog twijfelt bel dan even met Hidde van EsteWorld hier in Nederland.
Bij de intake neem hij al je twijfels weg en legt hij alles netjes en uit en zie je nu wat het resultaat kan zijn ook voor jullie.

(als je zijn rechtstreeks nummer wil, stuur dan even een prive berichtje)
Betere techniek t.o.v Nederland of Belgie ? in wat onderscheid zich dat ? heb je daar zelf enige ondervinding in gehad ? Ik heb je deze vraag reeds eerder gesteld maar is nog steeds onbeantwoord gebleven…………...
In Veldhoven en bij Prohair 3200 grafts gezet over 2 dagen bij esteworld zelfde aantal op 1 dag .Kan je uitleggen wat het verschil in werken is ,zal zeker niet te maken hebben met meer verpelgend personeel want in Veldhoven waren ze ook meermaals met 3 tot 5 personen bezig tijdens de behandeling.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2020, 15:17   #13
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Kan er mee te maken hebben dat ze bij Veldhoven / ProHairClinic de grafts minder lang uit het hoofd willen houden om zo het percentage grafts welke het niet overleefd te minimaliseren?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2020, 16:49   #14
PatrickW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2019
Berichten: 9
Geslacht:
De fue saffier techniek is fijnste wat er is, er kan een hoge dichtheid worden bereikt doordat het dichter op elkaar kan worden gezet, dat is ook wel aan het resultaat te zien en dat acell je overige haar ook mooi sterk maakt.

Kan geen oordeel vellen over het verschil van werken, maar kan wel zeggen dat in twee dagen tijd, met één rustdag, hebben ze bij mij alles gedaan. Moet je ook wel eerlijk zeggen dat ik wel kapot was na die dag. In de ochtend verwijderen ze het donorhaar en na een overweldigende lunch en een aantal bakken koffie hebben ze alles weer terug geplaatst.
Persoonlijk voor mij de beste optie want had dit niet twee dagen achter elkaar willen meemaken.
PatrickW is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2020, 16:51   #15
PatrickW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Ze hebben me wel gezegd dat ik ideaal donorhaar heb. (meerdere haren in één haarzakje)
Deze dichtheid is hiervan wel sterk afhankelijk.
PatrickW is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.