Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 augustus 2020, 18:24   #1
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Ervaring DR.Cinik Istanbul

Op dinsdag 4 augustus 2020 heb ik een haartransplantatie ondergaan bij DR. Cinik in Istanbul. Graag wil ik jullie mijn ervaringen met DR. Cinik met jullie delen.
Al langere tijd zat ik te denken aan een haartransplantatie omdat mijn inhammen groter werden en mijn kruin lichter begon te worden. Ik was in het begin erg sceptisch om mijn haartransplantatie in Turkije te laten doen, mijn voorkeur ging uit in Nederland omdat het in eigen land is. Uiteraard zijn de kosten in Nederland vele malen hoger en een kennis van mij die zijn haartransplantatie in Nederland had ondergaan, was niet tevreden met het resultaat.
Als je gaat googlen naar ‘’haartransplantatie Turkije’’ kom je bij heel veel klinieken terecht die allemaal claimen dat zij goed zijn met een all-in pakket tegen een mooie lage prijs. Dit liet mij natuurlijk weer twijfelen.. Waar moest ik in hemelsnaam beginnen?
Als persoon ben ik erg kritisch en ben ik goed gaan researchen. Een Turkse kennis van mij wist dat ik een haartransplantatie wilde doen en raadde mij DR. Cinik aan. Ik heb gelijk weer research gedaan en het eerste wat mij opviel is dat de kliniek bij niet overkwam als een ‘’standaard’’ commercieel bedrijf die klantjes willen trekken. Ik heb research gedaan op youtube, instagram, forums en de website zelf. Ik moest zeggen dat ik er een goed gevoel bij kreeg omdat ik de indruk kreeg dat zij erg professioneel zijn. Deze kliniek had goede recensies en goed aangeschreven wat voor mij erg belangrijk is.
Na heel wat research heb ik contact opgenomen met de kliniek, zij bieden consulten aan in eigen taal. Ik had een Nederlandstalige consulente genaamd Arzu. Ik werd meteen vriendelijk geholpen, zij gaf mij belangrijke informatie en wat mij vooral opviel is dat ik geen enkele moment gehad hebt dat ik gedwongen werd en dat de klant vooral koning is. Nadat ik foto’s had opgestuurd, werd mij verteld wat ik kon verwachten qua resultaat.
Na alle goede informatie en goed research te hebben gedaan, besloot ik om mijn haartransplantatie bij DR. Cinik uit te voeren. Er werd mij geen aanbetaling aangevraagd, consult was gratis, het enige wat wordt gevraagd is een bewijs van boeking.
Op de website van DR. Cinik wat overigens erg professioneel uit ziet, staan drie pakketten vermeld. Ik heb gekozen voor het middelste pakket in combinatie met een baardtransplantatie.
Nu was het ook nog eens corona tijd en ik besloot alleen zonder gezelschap op 3 augustus te vertrekken naar Istanbul. Tot mijn vertrektijd heb ik veel contact gehad met Arzu, zij voorziet je van alle informatie, heel professioneel maar vooral erg vriendelijk!!!
Op 3 augustus was het zover! Ik vertrok alleen met Turkish Airlines naar Istanbul. De voorzorgsmaatregelen omtrent corona zijn goed en worden zeer serieus genomen. Overal een mondkapje op en je krijgt een corona kit aan boord van deze vlucht!
Na mijn fijne vlucht, werd ik vriendelijk opgewacht en ontvangen door een vriendelijke chauffeur die mij naar het Point hotel in Istanbul had gebracht. Deze meneer was erg aardig, bood mij gelijk een flesje water en je wordt veilig in een keurig busje naar het hotel gebracht.
Het hotel was een keurig 5 sterren hotel met een prachtig uitzicht over de Boshporus, personeel was erg vriendelijk, de corona maatregelen werden serieus in acht genomen, en de kamer was perfect! Met 1 stap in de kamer werd ik via de telefoon vriendelijk verwelkomt door Arzu, zij ging alles met mij bespreken qua ophaaltijd en als ik nog vragen had, kon ik doe altijd stellen.
Het voelde voor mij al zeer vertrouwd waardoor ik nog meer zin kreeg in mijn haartransplantatie! Na een heerlijk ontbijt in het hotel werd ik opgehaald door de chauffeur die mij naar de kliniek bracht. Hier zag ik Arzu ook voor het eerst en zij verwelkomde mij weer en stelde mij zeer op mijn gemak. Het mooie was ik ervan vond is dat Arzu ook inleeft in jouw situatie en even blij en excited is over de haartransplantatie. Empatisch inlevingsvermogen is voor mij immers ook erg belangrijk. Het eerste was mij opviel is dat alles precies hetzelfde is zoals ik zag op social media. Het is een mooie kliniek, erg schoon, vriendelijk personeel (van allerlei verschillende nationaliteiten) en de corona maatregelen worden ook hier serieus in acht genomen. Ik voelde mij zeer op mijn gemak vooral omdat Arzu mij goed aan het begeleiden was.
Mijn bloed werd eerst getest op allerlei verschillende afwijkingen en ziektes en gelijk voor een PRP behandeling voor tijdens de ingreep.
Het was zover, de bekende man die ik overal op social media zag waarvan ik zijn naam nu zo vaak gehoord heb, DR. Cinik.
Dr. Cinik is erg aardig, je kunt ziet dat DR. Cinik een professionele man is en zijn werk zeer serieus neemt. Mijn haarlijn werd afgetekend en toen kreeg ik het advies om alleen mijn haar te doen zonder baard, dit zou een voller resultaat opleveren. Dit was helemaal aan mij de keus. Mijn haar is mijn eerste prioriteit waardoor ik alleen voor een haartransplantatie ging. Mijn middelste pakket werd omgezet in het goedkoopste pakket, win-win situatie want ik bespaarde ook nog eens geld! Ik was erg blij met DR. Cinik zijn eerlijkheid, ik had ook meer kunnen betalen voor allebei de ingrepen maar dat wilde DR. Cinik zelf niet, zijn motto is heel duidelijk, resultaatgericht en tevredenheid!
Na mijn consult bleek mijn bloed in orde te zijn en kon de operatie beginnen… wat was ik zenuwachtig! Ik vond het stiekem ook best wel stoer omdat ik alleen was en in een ander land geopereerd word maar Arzu stelde mij zeer op mijn gemak waardoor ik in feite helemaal niet alleen was.
Mijn hoofd werd kaalgeschoren, en ik moet zeggen dat ik erg zenuwachtig was voor de verdoving. Ik heb een redelijk hoge pijngrens en daarom had ik NIET gekozen voor de pijnloze verdoving want dat kost 250 euro extra. Ik lag op mijn buik en de verdoving werd toegediend. Heel fijn dat Arzu mij ook duidelijk ging uitleggen was er ging gebeuren waardoor de spanning voor mij iets minder werd. Het verbaasde mij dat ik nihil pijn had bij de verdovingsspuiten, ik dacht this is it?? Het aantal naalden zul je niet eens meer voelen omdat het donorgebied al verdoofd is.
De operatie heeft in totaal 8 uur lang geduurd. Eerst lang op mijn buik gelegen als de grafts worden verzameld en daarna op je rug liggen waar ze vervolgens worden geïmplanteerd. Personeel is super vriendelijk en zeer professioneel. Je krijgt een pauze tijdens de behandeling waar je een lekkere warme maaltijd voorgeschoteld krijgt en je kunt gebruik maken van het toilet. DR. Cinik komt vaak langs om te kijken hoe het met je gaat en stelt je zeer op je gemak. In totaal zijn er 4100 grafts bij mij geïmplanteerd, zelfs op de plekken waar ik nog dun haar had!
Na mijn operatie kreeg ik een tas mee vol met lotions, shampoos, vitaminen, medicatie. Deze is optioneel en had ik aangeschaft voor 200 euro! Zeker een aanrader, vooral voor de herstelperiode en je krijgt er erg veel voor terug! Ik werd na mijn operatie naar het hotel gebracht. Eerste nacht met een nekkussen geslapen en de volgende dag werd ik weer opgehaald voor een controle met DR. Cinik, de operatie was geslaagd en alles zag er goed uit!
Op mijn laatste dag voordat ik naar het vliegveld ging, werd mijn haar gewassen en heb ik aan iedereen gedag kunnen zeggen. Ik kon niet geloven dat ik dit echt heb gedaan en ik kon niet geloven dat er echt nog goede klinieken bestaan die hun beloftes nakomen en een 5 sterren service verlenen.
In het hotel zaten meerdere gasten van andere landen als Amerika, Israël, Groot-Brittannië die kwamen voor DR. Cinik. Dit maakte alles ook zo vertrouwd omdat DR. Cinik erg bekend staat om zijn uitstekende resultaten!
Ik ben op 6 augustus 2020 met de KLM teruggevlogen naar Amsterdam en ik kan alleen maar zeggen dat ik een mooie ervaring rijker ben en dat het je geld echt waard is! Dit is geen reclame stunt, dit zeg ik uit mijn eigen ervaring! Kijk uit met goedkope klinieken die zoveel beloven, ik raad je zeker aan om naar DR. Cinik te gaan! DR. Cinik doet wat hij beloofd, all-in pakket is betaalbaar en de service in de kliniek, hotel, transfer geef ik een 10+ !!
Ik kan niet wachten op het eindresultaat!

Enorm bedankt DR. Cinik en zijn professionele team.
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2020, 19:32   #2
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Sorry Guillermo, we hebben hier een aantal reviews gehad over Dr.Cinik.
Reviews die hoogstwaarschijnlijk door de kliniek zelf zijn geplaatst. En om eerlijk te zijn lijkt het of jouw review ook door de kliniek is geschreven. Het is identiek aan de andere postings. Zonder maar een klein beetje resultaat buitengewoon lovend over de kliniek. Voor mij is het in elk geval niet geloofwaardig na al die misleidende reviews over Dr. Cinik.

Laatst gewijzigd door Henk; 10 augustus 2020 om 19:42
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2020, 20:03   #3
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Zo erg dit, als het toch iets doet is het wel personen achterdochtig maken en wegjagen zou ik zeggen.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2020, 12:08   #4
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Goedemorgen Henk,

Ik kan het je niet kwalijk nemen dat je er zo over denkt, ik was immers ook heel sceptisch en ik geloofde er allemaal niet in.
Echter kan ik je vertellen dat ik deze review zelf heb geschreven, dit staat helemaal los van de kliniek.

Graag wil ik toch mijn ervaring hier delen, daar is dit forum toch ook voor? :-)

Ik ben een hoogopgeleide keurige jongeman, werkzaam als cabinepersoneel bij een Nederlandse luchtvaartmaatschappij waar representativiteit een vereiste is, ik weet als geen ander hoe het is om af en toe onzeker over je haar te zijn en afhankelijk te zijn van hairvibers. Mensen misleiden is absoluut niet mijn niveau, genoeg narigheid op deze wereld en laten we elkaar de mooie dingen gunnen. :-)

Ik ben hier ook absoluut niet om mensen over te halen, ik denk dat je zelf deze ervaring moet aangaan. Één ding is duidelijk, ik ben er zeer tevreden over en dat deel ik graag met jullie.
Nogmaals wil ik benadrukken dat ik zelf ook zeer kritisch ben maar uit eigen ervaring, benoem ik gewoon de feiten. That’s it.

Ik kan foto’s met jullie delen als jullie dat prettig vinden.
Voor vragen, schroom niet om ze aan mij te stellen, ik beantwoord ze graag.

Laatst gewijzigd door Guillermo33; 11 augustus 2020 om 12:16
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2020, 14:55   #5
TomUng
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2019
Locatie: Den Haag
Berichten: 34
Geslacht:
Het begint gewoon echt zielig te worden. Nooit van mijn leven dat ik hier een behandeling zou doen, komen niet echt goed voor de dag op deze manier.

Ik weet niet wie de PR doet daar, maar ik zou diegene vervangen.
TomUng is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2020, 10:32   #6
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
En daar is weer precies hetzelfde halleluja verhaal van deze kliniek. Wat hier meteen al niet klopt is dat het bijna 99% over de kliniek gaat en niet over jezelf. Ik ben in NL behandeld en post dan ook wel wat over hoe mn herstel is etc en hoe de groei gaat. Het laatste dat me interesseert is het hele proces te delen bij de kliniek en hoe goed ze daar allemaal wel niet zijn. Dus dit is zo overduidelijk reclame en al meerdere keren als storend ervaren. Een inhoudelijk verhaal kun je enkel plaatsen tijden na je behandeling want dan weet je pas echt of ze goed werk hebben gedaan. Ik kan ook in de watten gelegd worden maar superslecht werk geleverd krijgen. Daar gaat het om lijkt me, je resultaat........
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2020, 10:19   #7
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Hoi,

Zoals ik aangaf, deel ik graag mijn ervaring met jullie over mijn behandeling.
Ik zou niet weten wat ik nog meer over mezelf moet vertellen.

Jammer dat bij sommige reacties respect ver te zoeken is.
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik blij ben dat ik daar behandeld ben en een ervaring rijker ben.

Mijn haar begint in ieder geval als kool te groeien!

De ervaring moet je zelf meemaken!
Heb je vragen, stel ze gerust maar hou het netjes aub. :-)

Groetjes!

Laatst gewijzigd door Guillermo33; 13 augustus 2020 om 11:08
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2020, 10:29   #8
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guillermo33 Bekijk bericht
Hoi,

Zoals ik aangaf, deel ik graag mijn ervaring met jullie over mijn behandeling.
Ik zou niet weten wat ik nog meer over mezelf moet vertellen.

Bij sommige reacties is respect ook ver te zoeken, ach ja, ik kan in ieder geval zeggen dat ik blij ben dat ik daar behandeld ben!

Ik ben blij dat ik er in ieder geval iets aan gedaan heb.
Mijn haar begint in ieder geval als kool te groeien!

De ervaring moet je zelf meemaken!

Groetjes!
Hoe kan je haal al als kool groeien als het 4 augustus is getransplanteerd?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2020, 11:09   #9
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Hoi,

Klopt, maar het getransplanteerde haar en mijn donorgebied groeit erg snel.
Natuurlijk zal dat straks misschien weer uitvallen maar ik heb nu al een idee hoe het er ongeveer uit zal zien!

Ik zal straks even wat foto’s uploaden.

Je kunt het dan zelf zien.

Laatst gewijzigd door Guillermo33; 13 augustus 2020 om 13:47
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2020, 11:24   #10
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Dit zijn een paar foto’s vanaf de behandeldag tot dag 8.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg C4BDB83E-4360-44C9-8874-962019F62161.jpeg‎ (119,4 KB, 96x gelezen)
Bestandstype: jpg D7B35E3A-9F7C-41CE-895F-507605F29457.jpg‎ (142,8 KB, 97x gelezen)
Bestandstype: jpg AEF0DE6D-C27D-4822-AFF3-2F10D1710D65.jpg‎ (141,8 KB, 73x gelezen)
Bestandstype: jpg 4F5D7FDC-E40E-471C-AF50-9DCAAB41131C.jpg‎ (75,1 KB, 77x gelezen)
Bestandstype: jpeg E27E79FE-E18C-4B7A-8B91-7BB047C8D0B5.jpeg‎ (139,6 KB, 84x gelezen)
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2020, 15:26   #11
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Kan je een foto maken met een papiertje waar de datum Van vandaag op staat?

Wellicht helpt dat je geloofwaardigheid te vergroten.

Succes met je herstel..
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2020, 20:27   #12
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Hoe kan je haal al als kool groeien als het 4 augustus is getransplanteerd?
Dit dus, 9 dagen verder, dan zit je in principe nog met je korsten, wat een totaal onzinverhaal dit.....
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2020, 21:51   #13
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Dit dus, 9 dagen verder, dan zit je in principe nog met je korsten, wat een totaal onzinverhaal dit.....
Is dat altijd zo? Leosil heeft net een topic aangemaakt en na 5 dagen niks meer te zien.

Is niet vergelijkbaar met hoe het er bij mij uit zag na 5 dagen iig.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2020, 13:38   #14
Guillermo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2020
Berichten: 15
Geslacht:
Hoi iedereen,

Vandaag dag 9 en gisteren mijn haar voor het eerst “normaal” gewassen.
De korstjes zijn er helemaal af en vandaag was mijn eerste werkdag. Het is niemand (qua wondjes) eens opgevallen dat ik een H.T. heb ondergaan. (Dat is ook juist de bedoeling ;-) )

Wat ik bedoelde is, dat mijn haar snel groeit. Het getransplanteerde gebied is helemaal bedekt en mijn haarlijn is er :-) Natuurlijk zal dit in de loop van tijd nog uitvallen maar dan heb je in ieder geval een idee!

Ik zal wat foto’s uploaden. Ook met de datum van vandaag.

Groetjes,
Guillermo
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg BA49AA34-AFCD-4A82-AB08-F1A10089912A.jpg‎ (134,2 KB, 80x gelezen)
Bestandstype: jpg AC294F71-5077-4AA3-AE1B-7F1209BF1FCF.jpg‎ (134,9 KB, 69x gelezen)
Bestandstype: jpg 33FAAAB8-7222-4E23-9CA4-3A0AA39767AE.jpg‎ (137,7 KB, 66x gelezen)
Bestandstype: jpg 16E542D5-AA65-4DC8-9D34-1F9A911F5E3A.jpg‎ (149,4 KB, 103x gelezen)
Bestandstype: jpg FD58C81A-C412-4187-B744-57AE7EB6145B.jpg‎ (134,3 KB, 63x gelezen)
Guillermo33 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2020, 14:15   #15
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Ziet er goed uit. Hoop voor jou op een mooi eindresultaat!
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.