Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 februari 2016, 20:38   #76
ulti
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2012
Berichten: 78
Ik werk in Hilversum en wil dus best eens langsgaan om het te testen voor jullie.
Ben natuurlijk ook reuze benieuwd!
ulti is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2016, 02:49   #77
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ik zou morgen voor de stoep staan als ik in Hilversum woonde!

Misschien ga ik daar van het weekend even een kijkje nemen,
even kijken of ik iemand mee kan nemen die mijn 'geheim' wel mag weten
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2016, 11:47   #78
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Goedemorgen,

we willen graag beginnen met 1 iemand gratis te behandelen. zouden degene die willen mij een prive bericht willen sturen met foto's van het haar. dan kies ik iemand uit.

sinds gister hebben we de computer binnen gekregen. de computer werkt goed! we hebben alleen nog een klein probleem met het versturen van de foto's maar hier wordt aangewerkt.

we hebben veel zin om hier mee te beginnen!

met vriendelijke groet,
stopandgrow

Laatst gewijzigd door Stopandgrow; 19 februari 2016 om 11:49
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2016, 14:25   #79
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ik sta er zeer positief tegenover, zoals vast velen hier en succes gewenst met het uitkiezen van de genomineerde.

Ik vroeg mij eigenlijk ook af of de behandeling een alternatief (of een verbetering) kan zijn tegen medicatie zoals finasteride/ dutasteride, of is dit nog te vroeg om te weten? Dat zou voor sommigen toekomstig een mooie doorbraak zijn. Dit omdat velen negatief staan tegenover de mogelijke bijwerkingen van laatstgenoemde medicatie.

Laatst gewijzigd door 123hallo; 19 februari 2016 om 14:30
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2016, 16:53   #80
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Ik vind het mooi dat er getest gaat worden maar ik ga er gewoon vanuit dat het grote onzin is. Op de website wordt er 3x verwezen naar 'wetenschappelijk' onderzoek, maar 3x ERROR 404 - PAGE NOT FOUND. Dat is wel heel toevallig.

Ik stel voor dat we zelf iemand kiezen om deze test te doen, en niet eentje die Stop and Grow kiest. Dan kan er nog een beetje onafhankelijk getest worden.

Wat mij betreft Innovater, 123hallo of Ryan82.
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2016, 20:04   #81
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Uiteindelijk zijn het de gewillige proefkonijnen die wetenschappen. Hierbij is
sceptisch blijven niet meer dan wijs en logisch. Op het eerste punt gaat het om
de test, op de tweede punt op dat wat wij hopen. Natuurlijk geen edele hoop!

Ik ga het vroeg houden voor vandaag Morgen op tijd me nest uit en mijn
'haar'dingen doen.. en dan de trein pakken. De trein richting Hilversum
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2016, 20:11   #82
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
123 hallo

Vandaag had ik een huisarts die ik al 18 jaar ken in de zaak en met haar over de medicatie gehad die somige van jullie nu gebruiken ....
en we hebben samen verschilende klanten met de micro scanner bekeken....
zeer interessant,wil het graag met jullie delen..jullie zijn zeker experts op dit gebied aan jullie kant....

ik heb persoonlijk doordat ik zelf altijd dun haar heb gehad me er ook ingestort al 20 jaar geleden,op het gebied van haarwerken en de verschillende stadia en soorten van haaruitval voornamelijk bij vrouwen!

De microscaner ben er zo blij mee dat die er nu is!
Wat we vandaag vooral gezien hebben(wat ik al dacht) is dat de doorbloeding aan de bovenkant van het hoofd(tot nu toe bij de klanten geconstateerd)minder is...je ziet de rode en bij somige ook de blauwe aders...de gezondheid van de hoofdhuid...en het aantal haren uit een haarzakjes,maar ook de dikte van de haren!
Daarover later meer.

De twee medicijnen die eigenlijk voor hartaandoeningen zijn en door de huisartsen kan worden voorgeschreven,die haargroei kan bevorderen mits het volgens haar blijvend gebruikt dient te worden....
Geven zoveel bijwerkingen dat zei zegt doe het niet gebruiken...ze vind stop and grow heel interessant en ga haar ook zeker verder informeren en alles kwa onderzoeken naar haar toe sturen...en hebben het er al over gehad hoe we andere huisartsen hier ook over kunnen informeren!

Heb na 4 maanden stop and grow gebruikt te hebben mijn eigen hoofdhuid na de detox ook bekeken en mijn haar (wat ik zonder ook al zag,is zeker met 35%vermeerderd,en mijn haar is dikker geworden....

Voor mij persoonlijk geloof ik dat Massage van de hoofdhuid essentiël is voor de doorbloeding van de dunne laag van de bovenkant van het hoofd!

En tot nu toe zijn er nog geen bijwerkingen opgemerkt(begrijp dat dit voor somige van jullie ongeloofwaardig is)
Ik kan alleen datgene communiseren wat ik bij mij en mijn omgeving en van Hairdreams hoor en merk.

Fijne avond kom er snel verder op terug.... Nu eerst eten!
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 01:18   #83
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
The holy grail, hoe vaak zijn we het al niet tegengekomen op haarforum. Periodiek registreert zichzelf iemand op haarforum om te verkondigen dat zij het haarmiddel verkopen, het wondermiddel wat zorgt voor hergoei, en het wondermiddel wat de haaruitval stopt.

Onbekende ingrediënten, wat later vaak neer komt op wat vitamines, cafeïne en wat andere bestandsdelen. Ingrediënten die niet veel effect hebben.

Beste Stopandgrow, toon je ingrediënten lijst, verschuil je niet achter vage verhalen en kom hier niet later op terug. Met PHT complex schieten wij niets op, het is verplicht om je ingrediënten op je product te vermelden.

Als er een studie bestaat, dan plaats je ook gewoon een link naar de publicatie.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 04:45   #84
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stopandgrow Bekijk bericht
Goedemorgen,

we willen graag beginnen met 1 iemand gratis te behandelen. zouden degene die willen mij een prive bericht willen sturen met foto's van het haar. dan kies ik iemand uit.

sinds gister hebben we de computer binnen gekregen. de computer werkt goed! we hebben alleen nog een klein probleem met het versturen van de foto's maar hier wordt aangewerkt.

we hebben veel zin om hier mee te beginnen!

met vriendelijke groet,
stopandgrow
Stopandgrow,

Kunnen we afspreken dat er bijv. op maandag 22 februari de testpersoon wordt bekend gemaakt.
In ieder geval wil ik alvast laten weten dat ik heel kritisch ben. Dus als je hier niet van houdt dan is het verstandig om mij niet aan te wijzen als testpersoon. Van de andere kant als het product wel werkt dan zal ik net zo goed mijn complimenten uiitten.

Sanchez123
In de uitdaging gaf ik ook duidelijk aan dat wij eigenlijk met een testpersoon zouden komen voor een geheel onafhankelijk onderzoek.
Helaas lukt dit op de een of ander manier niet echt. Denk dat we dan maar door Stopandgrow iemand moeten laten aanwijzen om snel met deze behandeling te kunnen starten.
Het is uiteindelijk voor ons een doel een (wonder)middel tegen te komen die wel werkt.
Een product datgene doet wat het belooft...

Omdat Stopandgrow nogal overtuigend overkomt vind ik dat we dit product ook een kans moeten geven.

Hopelijk is het wat, anders kunnen we weer opzoek naar een ander middel...

Laten we de testresultaten maar afwachten ;-)

Zo nu weer genoeg getypt, ik ga richting mijn werk fijne dag...
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 13:52   #85
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Was van plan er heen te gaan, lees ik net dat ze om 14:00 sluiten..
Ik kon er vandaag pas om 14:30 zijn... ach ja, dinsdag weer een kans (als op maandag de kapsalon niet dicht is, bij ons zijn ze namelijk allemaal dicht op maandag). Beter in de ochtend, lijkt me ook een stuk rustiger doordeweeks.

@Innovator,
Wie niet kritisch is, is een geen echte proefkonijn. Het is een voorwaarde om kritisch te zijn,
bij het testen van een product.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 14:18   #86
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Goedemiddag!

Woensdag maak ik bekend wie ik gratis ga behandelen! Dus laat allemaal je foto's achter in privébericht!

Hierbij de ingrediëntenlijst van de concentrate:
Aqua, alcohol, caprylyl/capryl wheat Bran/straw glycosides, propylene glycot, butylene glycol, fusel wheat bran / straw glycosides, menthol, dimethicone, polyglyceryl-5 oleate, sodium cocoyl glutamate, glyceryl caprylate, cymbopogon flexuosus herb oil, dextran, hydroxypropylltrimonium hydrolyzed collagen, citral citric acid, acetyl tetrapepide-3, trifolium pratense flower extract, geraniol, limonene ,tris (tetramethylhydroxypiperidinol ) citrate.

Met vriendelijke groet,
Stopandgrow

Laatst gewijzigd door Stopandgrow; 20 februari 2016 om 14:20
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 15:15   #87
Stopandgrow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2016
Berichten: 49
Geslacht:
Beste 123hallo,

We sluiten niet om 14.00. Maar we zijn open tot hoelaat de afspraken lopen.

Maandag en dinsdag zijn we gesloten, maar wel telefonisch bereikbaar. Mochten er meerdere mensen willen komen op maandag of dinsdag, kunnen we dit afspreken!

Met vriendelijke groet,
Stopandgrow
Stopandgrow is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 15:26   #88
Innovator
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2013
Berichten: 106
.

Laatst gewijzigd door Innovator; 20 februari 2016 om 18:51
Innovator is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2016, 22:28   #89
Pjotre
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 24
Geslacht:
stopandgrow

Ja op zich een mooie gelikt website, en wellicht is er genoeg markt voor, maar voor mij is dat helaas niet genoeg, maar goed iedereen is vrij om zijn haar mening te hebben over dit product. Ik verwacht alleen nog echt resultaat met de haarstamcel transplantatie, en wanneer die komt?????


http://www.stopandgrow.com/
Pjotre is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2016, 00:02   #90
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
@Stopandgrow
Bedankt voor de info, ik zal dan vanaf maandag contact opnemen voor een afspraak.

Bericht #82 klinkt trouwens er interessant.

Het klopt inderdaad dat hoofdmassage bevorderlijk is voor de bestaande haargroei. Al helpt alleen het masseren niet tegen erfelijke kaalheid, doet dit wel goed in combinatie met de bewezen medicatie-middelen finasteride/ dutasteride en zo'n bewezen haargroei lotion.

Bij het douchen masseer je ook een beetje. Beter is intensiever dagelijks te masseren. Verder lijkt me dat (van de Yoga oefening) de hond-houding of gewoon een handstand, ergens tegen een muurtje of zo, handig om dit regelmatig te doen. Hiermee stroomt het bloed even wat meer naar de hoofd.

Beste Pjotre,
Voor een haarstamcel transplantatie kun je toch gewoon naar zo'n haartransplantatie (HT) kliniek gaan?
Die staat vandaag al voor je klaar wanneer jij er geld voor hebt ik wil zoiets hetzelfde doen: de iFEU

Laatst gewijzigd door 123hallo; 21 februari 2016 om 00:39 Reden: toevoeging
123hallo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haargroeimiddel


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.