Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juni 2014, 12:43   #46
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Dat klopt. Als je een haarwerk neemt (of het nu synthetisch of echt haar is) dat bij je past en het kapsel en kleut neemt die je staan, dan ziet niemand er iets van.

Ik heb ooj een jaar getwijfeld of ik het moest doen en de stap was vreselijk groot. Ik vond het moeilijk, maar ben nu ontzettend blij dat ik de stap genomen heb.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2014, 13:00   #47
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoihallo Bekijk bericht
Ik stond nogal sceptisch tegenover pruiken nadat ik verleden jaar een aantal willekeurige had gepast. Het stond pruikerig, vooral blonde. Toen ik hoorde van de minibijeenkomst heb ik twee, zorgvuldig gekozen, pruiken op zicht besteld. Deze kwamen het meest overeen met mijn eigen haar in het verleden.
Ik was verrast hoe natuurlijk het stond. Een aanvaardbaar alternatief als ik besluit dat mijn eigen haar niet langer kan. Een gerustellende gedachte. Ook keek ik mijn ogen uit hoe natuurlijk het bij de anderen stond. Niet van echt te onderscheiden, vooral de donkerharige pruiken. Ik ben helemaal om!
Bedankt voor het organiseren van de bijeenkomst waar alle "geheimen" rondom pruiken uit de wereld zijn geholpen.
Wat ik heb ervaren is dat je een klik met een pruik moet hebben, als je dat niet hebt dan is het niet de juiste voor je en moet je verder zoeken.
Hi Hoihallo. Ik vond het echt onwijs tof dat je - ondanks de twijfel - toch gekomen bent. Ik lees dat we je door deze mini bijeenkomst over de 'drempelvrees' heen hebben geholpen.

Gelukkig heb je een mooi alternatief gevonden. Het haarwerkje staat je ook echt mooi en past precies bij de vorm van je gezicht; met dit pruikje hoef jij niet bang te zijn dat men het ziet. Het staat je echt heel natuurlijk.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2014, 14:55   #48
winnieh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 april 2014
Berichten: 15
Geslacht:
Hallo,

Leuk om te lezen dat de dag geslaagd was en er nog een keer een bijeenkomst wordt georganiseerd! Op dit moment heb ik er nog wat moeite om lotgenoten onder ogen te komen maar misschien ben ik de volgende keer helemaal om en kan ik wel die drempel overwinnen!

Fijn dat jullie je zo inzetten!!
winnieh is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2014, 15:52   #49
Nic
HaarWeb lid
 
Nic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 182
Geslacht:
@ Winnieh, dus ik begrijp dat een herhaling over een jaartje ofzo wel gewenst is? Ben trouwnes wel benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken..
Nic is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2014, 20:58   #50
lannie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2006
Berichten: 38
Geslacht:
Hi Nic,

Wat ik zelf zo leuk vond aan de bijeenkomst was de positieve sfeer die er hing. We hebben allemaal onze haar'ellende' maar de bijeenkomst ging eigenlijk meer over het positieve effect die haarwerken nu op ons hebben. Hoe blij we daar eigenlijk allemaal van werden, althans zo heb ik het zelf ervaren. Dus niet meer 'wat zijn we zielig met ons (bijna) kale koppie, maar wat hebben we een keus aan mooi (en makkelijk !!) haar'.

Mij mag je vast noteren voor een volgende bijeenkomst in ieder geval. Ik hoop ook echt dat degenen die nu nog twijfelden het stapje over de hele lage drempel durven te nemen.

Groetjes,

Lannie
lannie is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2014, 21:52   #51
Nic
HaarWeb lid
 
Nic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 182
Geslacht:
Ja, ik ervoer dat ook zo Lannie!
Enne, we gaan het echt herhalen tzt..
Nic is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.