Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 juni 2004, 22:15   #1
LaLluvia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Locatie: Bilzen (BE)
Berichten: 6
Nieuw hier...

ik had al even iets gepost in een ander topic, maar ik zal het hier even opnieuw zetten bij wijze van voorstelling (op aanraden van Monique )

Citaat:
Hallo allemaal... ik ben hier ook nieuw,dus ik dacht: " Ik zal hier dan maar eens iets zetten ". Bij mij begon het toen ik 11-12 jaar was, ik ben er nu bijna 19, in het begin had ik ook zo goed als geen wenkbrauwen/wimpers meer.. de laatste tijd trek ik wel overal, maar wenkbrauwen niet meer.. het is nu niet meer zo erg dat je er echt iets van ziet, je zou al erg goed moeten kijken, maar ik merk dat het met de examens toch weer erger wordt, en ik ben altijd nogal bang dat het ooit helemaal uit de hand zal lopen.. ik heb wel een tijdje een kale plek op m'n hoofd gehad, maar dat viel nog goed te verbergen, en de laatste 2 jaar ongeveer gaat het wel wat beter, maar het gaat toch met ups & downs.. Ik ben ook 2 keertjes naar een psycholoog geweest (een aantal jaar geleden, toen ik een jaar of 15 was) maar daar werd ik alleen maar down van, dus ben ik ermee gestopt.. nu merk ik dat hij er mss toch wel wat van af wist, hij stelde mij ook voor om vanalles op te schrijven... maar ik heb gewoon die discipline niet, als ik die had kon ik zo wel stoppen denk ik...
LaLluvia is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2004, 21:52   #2
jannet
HaarWeb lid
 
jannet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2004
Berichten: 17
Hallo,

Welkom hier op de site! Ik hoop dat je hier steun kunt vinden en in ieder geval je verhaal kwijt kunt. Ik wens je veel sterkte!
groetjes van Jannet
jannet is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2004, 20:54   #3
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hallo

welkom op het forum!

ja, die examens hé, ik kan er zelf van meespreken! terug wat dunnere plekken op mijn hoofd... gelukkig is die rotperiode weer bijna voorbij hé!

ik wens je veel succes, zowel met de examens als met de ttm en met je examens kan ik moeilijk helpen, maar raad of steun ivm ttm daar kan je altijd voor bij me terecht, bij iedereen hier trouwens
xxx
tinneke
tinneke is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ben hier nieuw en ook weer niet maantje AA - Algemeen 19 11 april 2004 21:33
hallo weer een nieuw lid erbij bassline AA - Algemeen 3 7 april 2004 20:49
ben nieuw - zijn er nog meer wenkbrauw TTM'ers? helma TTM - Algemeen 3 27 januari 2003 12:54
hallo ik ben nieuw hier carin39 TTM - Algemeen 5 17 september 2002 23:03
Ik nieuw hier: wat kan ik het beste doen? Alecx AGA - Algemeen 2 16 augustus 2002 23:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.