Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 december 2004, 11:56   #1
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Michael Jackson

Michael Jackson verscheen indertijd met van die witte dingen aan zijn vingers, ik denk een soort pleisters maar ik weet het niet. Weet iemand wat dat was? En als het speciale pleisters zijn, waar zou je die kunnen kopen? Ik zoek eigenlijk iets anders dan gewone pleister want dat komt zo snel los als je je handen wast en het ziet er zo lelijk uit op den duur. Tips aub!
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2004, 20:23   #2
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
pleisters

Beste Janika,

Inderdaad de meeste pleisters worden rap vies of zijn niet waterbestendig. Speciaal voor de horeca zijn er een soort blauwe plakkers . Hoe ze precies noemen weet ik niet maar ze blijven lang "mooi" zelfs bij het afwassen. De apotheek weet wel raad..Ik kan het merk navragen bij mijn dochter, maar ik ben vanaf morgen tot na nieuwjaar niet meer actief op de pc, ik ben een weekje aan zee.
Proficiat met je besluit om weer naar Gent naar de kapper te gaan en het haarwerk weer vast te laten zetten, ik ben er zeker van dat dit een heel goed gevoel geeft..
Prettige, stressloze feestdagen ! voor iedereen !!

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2005, 14:28   #3
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hey janika!

ik heb plakkers die doorschijnend zijn en waterbestendig, ik koop ze in het kruidvat maar ze zijn van hansaplast (denk ik, blauw, wit, oranje op het doosje) die zijn wel goed en je ziet ze bijna niet!

veel succes! is je terugval trouwens al wat beter?

dikke x
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 2 januari 2005, 14:29   #4
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hihi michael jackson heeft misschien ook ttm!

xxx
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2005, 13:46   #5
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
Tinneke, zijn het echt losse plakkers of is het zo'n rol? Ik heb nu een rol 'doorzichtige, ademende hechtpleister' van Hansaplast gekocht (idd bij het Kruidvat). Hij is eigenlijk bedoeld om verband vast te plakken en het ziet er een beetje uit als plakband met gaatjes. Hij is nogal breed dus knip ik hem eerst nog doormidden. Het valt inderdaad stukken minder op dan die huidkleurige pleister. Hopelijk blijft het goed zitten.
Ik heb daarnet op het werk zitten knippen en plakken. Als ik dat nu eens consequent doe, he...
Het is wel lastig om mee te typen, merk ik. Grrr.
Jente is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2005, 15:18   #6
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
hey janika

het zijn echt losse plakkers, wacht ik ga boven even het doosje halen...
yep, ze zijn van hansaplast. zo'n strip is precies ook niet slecht, want bij die plakkers heb je nog altijd zo'n wit gedeelte waar dat stukje gaas zit. Maar misschien verkopen ze die alleen in de zomer, voor blijnen enzo...

Ach, zolang we maar ergens mee bezig zijn hé, ik heb nu enkele dagen zitten samenvatten voor de examens en dat was natuurlijk perfect, heel de tijd met al die vingers op het toetsenbord! maar nu begint het studeren natuurlijk! dat is wat anders! ik ben al nootjes en snoepjes gaan halen om ipv te trekken heel de tijd iets in mijn mond te steken!

veel liefs en veel succes
tinneke
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2005, 15:41   #7
Jente
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Berichten: 1.040
OK
succes met de examens, "goed studeren en genoeg pauzeren" is altijd mijn motto geweest. zodra je merkt dat je concentratie wat afneemt, of die handen richting haar gaan, even stoppen met studeren; andere ruimte opzoeken, even buiten rondrennen, whatever.
tot forums/ziens!
Jente is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.