Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 september 2011, 07:23   #16
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Nee, niet 3.000 haren, maar 3.000 grafts.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2011, 10:03   #17
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
@Redbully
Heb je nog update pics.?
greetz
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2011, 14:50   #18
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redbully Bekijk bericht
Sorry slotzang, maar 3000 grafts uithalen en dan nog eens 3000 gaatjes prikken tussen 9 u en 13u30 is gewoon onmogelijk. Heeft men u niet gezegd 3000 haartjes in plaats van 3000 grafts ? Als men dan rekent aan 2 a 2.5 wortels per grafts komt men aan 1200 tot 1500 grafts, en dat is al heel aannemelijk. Ik vrees dat u de zoveelste bent die met lage tarieven naar Turkije bent gelokt...
Het blijft voor mij ook nog een raadsel, ook al is het team ervaren. Gaten prikken en 3000 grafts sponsen in een paar uur. Elke keer als ik voor een paar grafts ging, was ik ook in de na-middag klaar. Zelfs in maart nog.

Hoe is uw transplantatie afgelopen, heeft het zich nog recht getrokken ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2011, 15:01   #19
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
@ Lucky: heeft het zich nog recht getrokken??

Bij het sponsen wordt met een soort boortje steeds een grafts aangeboord. Dan wordt de graft er niet meteen uitgehaald. Een van de assistentes is bezig met het boortje. Dit gaat erg snel. Vervolgens is een tweede assistente bezig met het uithalen van de uitgeboorde grafts. Zij doet dat gelijktijdig met de borende assistente (maar start natuurlijk wat later). Als ik de snelheid in aanmerking neem waarmee wordt geboord (ervan uitgaande dat ze niet de helft van de tijd verkeerd aan het boren zijn) en de tijd die eraan wordt besteed, ga ik er vanuit dat ik niet 'met lage tarieven' naar Turkije ben gelokt. Zoals jullie wellicht hebben gemerkt, ben ik positief over mijn avontuur (hoewel ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal heb).

Het prikken van de gaten is door de dokter gedaan. Hij heeft dat in zijn eentje gedaan. Vervolgens was er tijd voor een korte lunch en zijn er vervolgens drie assistentes aan de gang gegaan met het inplanteren van de grafts. Ook dit heeft een aantal uren geduurd.

@ Lucky: Volgens mij ben jij steeds in Nederland behandeld. Hoeveel mensen zijn er hier dan bezig met de behandeling (uitboren, gaten maken en inplanteren)?
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2011, 16:51   #20
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slotzang Bekijk bericht
@ Lucky: heeft het zich nog recht getrokken??

Bij het sponsen wordt met een soort boortje steeds een grafts aangeboord. Dan wordt de graft er niet meteen uitgehaald. Een van de assistentes is bezig met het boortje. Dit gaat erg snel. Vervolgens is een tweede assistente bezig met het uithalen van de uitgeboorde grafts. Zij doet dat gelijktijdig met de borende assistente (maar start natuurlijk wat later). Als ik de snelheid in aanmerking neem waarmee wordt geboord (ervan uitgaande dat ze niet de helft van de tijd verkeerd aan het boren zijn) en de tijd die eraan wordt besteed, ga ik er vanuit dat ik niet 'met lage tarieven' naar Turkije ben gelokt. Zoals jullie wellicht hebben gemerkt, ben ik positief over mijn avontuur (hoewel ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal heb).

Het prikken van de gaten is door de dokter gedaan. Hij heeft dat in zijn eentje gedaan. Vervolgens was er tijd voor een korte lunch en zijn er vervolgens drie assistentes aan de gang gegaan met het inplanteren van de grafts. Ook dit heeft een aantal uren geduurd.

@ Lucky: Volgens mij ben jij steeds in Nederland behandeld. Hoeveel mensen zijn er hier dan bezig met de behandeling (uitboren, gaten maken en inplanteren)?
Nee dat rechttrekken was aan Redbully gericht. Hij was maanden geleden bij Reys behandeld en ik was enigzins verontrustend over hoe het er toen voor stond.

Ik ben bij Feriduni geweest, niet de minste dus, en ook nog eens 3x. De laatste twee keren betrof het 1200 en 1300 grafts in 2009 en 2011 respectievelijk, dus een fractie van de aantallen wat je hier de laatste tijd leest.

Twee assistentes zitten tegelijkertijd te sponsen, dat duurt een 3-tal uur. Een andere assistente zit ze te tellen en te ordenen. Feriduni doet de slits (en verdovingen) en is een goede 30-45 minuten hier mee bezig. Dan plaatsen wederom 2 assistentes tegelijkertijd de grafts in de gaatjes. Beide keren duurde de totale behandeling ongeveer een 8-tal uur (lunch 30 minuten inbegrepen). Dit is een beetje hoe het er daar aan toe gaat. Zoals je leest zitten dus ook steeds constant 2 mensen aan je te plukken (sponsen & planten). Daarom begrijp ik 't totaal niet.

Kanttekening die ik er wel bij moet maken. Ik ben een behoorlijke bloeder en de grafts zitten ook muurvast op mijn achterhoofd (zaten ze maar zo vast bovenop ). Dat is dus niet bevorderlijk en zal enigzins tijd schelen, maar dan nog.

Laatst gewijzigd door Lucky; 22 september 2011 om 16:57
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2011, 07:35   #21
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Er is nu ongeveer een week voorbij. Vorige wek zaterdag is de behandeling geweest. De korstjes op het donorgebied zijn er al goed aan het afgaan. Bovenop beginnen er voorzichtigaan wat los te komen, maar nog niet in grote getalen.
Mijn achterhoofd is nog een beetje gevoelig (niet pijnlijk) en ook jeukt mijn hoofd.
Laten we zeggen dat waar het jeukt, het genezingsproces aan de gang is.

Het is me nog niet gelukt om foto's op de site te krijgen (grootte van de bestanden is het probleem), maar ik ga mijn best doen om jullie de oude en nieuwe situatie te tonen. Verder weinig opmerkingen, behalve dat ik merk wanneer ik zware dingen til of een stukje ren, ik dat merk aan mijn hoofd. Geen pijn of ongemak overigens, ik merk het gewoon (en houd er vervolgens snel mee op).
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2011, 10:28   #22
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
hier kan je online je fotos verkleinen en terug saven op je computer

http://www.picresize.com/

lekker handig
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2011, 07:13   #23
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Dan kan ik aan het werk! Thanks hey29
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2011, 12:57   #24
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slotzang Bekijk bericht
Dan kan ik aan het werk! Thanks hey29
He slotzang,

Zou je de foto's kunnen plaatsen?

ben er heel benieuwd naar.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2011, 07:43   #25
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
He Dejong,

Met wat hulp van AnthonieH is het gelukt. Foto's zijn te vinden in mijn fotoalbum.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2011, 10:47   #26
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Sorry voor de late reactie.. :-)

IK vind het er heel goed uit zien, flink wat grafts op een redelijk klein gebied.
Als ik kijk naar je status vooraf, lijkt dit me een hele mooie aanpak, het zal een mooie dichtheid opleveren. Dat wordt even de eerste maanden door en dan op naar een mooie bos :-)
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2011, 07:26   #27
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Het is nu bijna 5 weken geleden. Er gebeurt nu weinig. De haren zijn al grotendeels uitgevallen. Nu wachten tot er echt wat gaat groeien. Geduld is een schone zaak .
Ik zal nu elke maand ook wat foto's achterlaten.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2011, 18:32   #28
hulk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2011
Berichten: 54
Hallo slotzang ben benieuwd of der al wat begint te groeien
hulk is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2011, 07:18   #29
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
Hallo Hulk,

Ik zie al wel wat kleine zwarte puntjes en af en toe een puistje (dus ik denk dat daaronder dan een haar zijn weg naar boven zoekt). Het is nu anderhalve maand geleden dat de behandeling is geweest. Als het goed is zit ik nu in de wachtperiode. Dus moet ik vooral geduld hebben . Over een paar weken zal ik weer foto's posten.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2011, 20:54   #30
hulk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2011
Berichten: 54
oke slotzang ik ben benieuwd hoe je volgende foto's eruit zien... ikzelf zit nu net op een maand na mijn ht.

het word nu afwachten..
hulk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.