Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 juli 2017, 16:59   #1
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Ervaring met fueperfect

Goedemiddag,

Heeft iemand ervaring met fueperfect in Hoofddorp. 4000 grafts voor 3250,- (6mm boor) in Nederland lijkt te mooi om waar te zijn. Wellicht iemand die deze kliniek kent?

Alvast bedankt,
Jeroen

Laatst gewijzigd door mozart; 26 juli 2017 om 17:36 Reden: Spelfout
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2017, 22:19   #2
sparge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 98
Geslacht:
Tja, lijkt me een vrij nieuwe kliniek. Iig onder deze naam. Op kliniekervaringen.nl niet te vinden.

'Onze medische staf heeft minimaal 10 jaar ervaring in haartransplantatie behandelingen, en hebben jaren gewerkt en ervaring opgebouwd in verschillende klinieken in Turkije.

Mocht u niet naar Turkije willen afreizen i.v.m lage kosten voor uw haartransplantatie behandeling, willen wij u graag uitnodigen naar onze kliniek in Hoofddorp voor een voorgesprek en consult. U zult ook snel merken dat de prijzen met onze kliniek in Turkije niet veel van elkaar verschillen.'
sparge is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2017, 00:38   #3
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Ik ga een afspraak maken. Daarna deel ik mijn indruk
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2017, 14:38   #4
Mmie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2017
Berichten: 4
Geslacht:
Heb je nog meer informatie ingewonnen of ben je geweest inmiddels? Mijn vriend heeft een gesprek daar gehad voor 3500 grafts en zelfs een afspraak geboekt maar we beginnen steeds meer te twijfelen omdat er niets over ze te vinden is (op FB wat standaard recensies en foto's die iedereen kan plaatsen) en ze hebben nu een aantal weken later nog niets bevestigd of factuur gestuurd zoals afgesproken...
Mmie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2017, 17:21   #5
vespaboy
HaarWeb lid
 
vespaboy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2017
Locatie: houthalen
Berichten: 79
Geslacht:
Beste Sparge, wat raar dat jullie het enige zijn die zo'n laag tarief hanteren in Nederland..... Heb net op jullie website gekeken en eigenlijk ziet het er allemaal zo goed uit. Ik veronderstel dat jullie niets verstoppen of dat jullie alle voorbeelden op de site wel echt zijn..... Het spijtige dat ik heb ondervonden dat jullie foto's gebruiken die op jullie website staan die van andere ziekenhuizen zijn ! Er staan foto's op van iemand voor en na met een mooie resultaat. Waarom staan deze foto's dan ook op H.T.I. international travel? Zij zeggen dat het hun resultaten zijn en jullie hebben dezelfde foto's op de website,raar toch?
Verklaar mij dit maar eens even dan..... Ben benieuwd naar je antwoord!
vespaboy is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2017, 17:41   #6
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Hallo vespaboy, Sparge quote alleen een tekst die op hun website staat. Hij heet niets met Fue-perfect te maken... ��
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2017, 17:46   #7
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Hoi mmie, ik ben niet meer geweest. Ik kon niets over deze kliniek vinden dus daarom afspraak afgezegd. Jouw twijfels zijn dus ook mijn twijfels. Een haartransplantatie is gewoon te belangrijk om zomaar risico’s te nemen.
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2017, 20:27   #8
Tsjeede
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Hoi ik ben 3 weken geleden naar Turkije geweest via fue perfect
voor het resultaat is het nog te vroeg maar ik was toch tevreden van de behandeling en het herstel gaat goed
Tsjeede is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2017, 22:28   #9
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tsjeede Bekijk bericht
Hoi ik ben 3 weken geleden naar Turkije geweest via fue perfect
voor het resultaat is het nog te vroeg maar ik was toch tevreden van de behandeling en het herstel gaat goed
Hoi, weet je toevallig de naam van de chirurg? En de naam van de kliniek? Alvast bedankt
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2017, 12:24   #10
sparge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 98
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vespaboy Bekijk bericht
Beste Sparge, wat raar dat jullie het enige zijn die zo'n laag tarief hanteren in Nederland..... Heb net op jullie website gekeken en eigenlijk ziet het er allemaal zo goed uit. Ik veronderstel dat jullie niets verstoppen of dat jullie alle voorbeelden op de site wel echt zijn..... Het spijtige dat ik heb ondervonden dat jullie foto's gebruiken die op jullie website staan die van andere ziekenhuizen zijn ! Er staan foto's op van iemand voor en na met een mooie resultaat. Waarom staan deze foto's dan ook op H.T.I. international travel? Zij zeggen dat het hun resultaten zijn en jullie hebben dezelfde foto's op de website,raar toch?
Verklaar mij dit maar eens even dan..... Ben benieuwd naar je antwoord!
Ik gaf inderdaad alleen een quote van hun site....
__________________
Regime:
Dutasteride 0,5mg sinds 1-8-17
Minox 5% kirkland sinds 1-9-17

Behandelingen:
HT: BeauClinic, 14 juli 2017 (2569 grafts inhammen en kruin)
sparge is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2017, 20:57   #11
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
leuk idee maar een algemeen chirurg naar nederland halen blijft een algemeen chirurg. Resultaten op de website die je op andere paginas tegen kom ook nie heel best.
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2017, 21:15   #12
Mmie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2017
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mozart Bekijk bericht
Hoi mmie, ik ben niet meer geweest. Ik kon niets over deze kliniek vinden dus daarom afspraak afgezegd. Jouw twijfels zijn dus ook mijn twijfels. Een haartransplantatie is gewoon te belangrijk om zomaar risico’s te nemen.
Dank voor je reactie Mozart en sorry voor late reactie mijn kant (vakantie geweest) Mijn vriend had de boel afgeblazen vanwege niet zwart op wit de afspraken en proforma factuur te kunnen krijgen...Toevallig kwam deze vandaag wél binnen met de gemaakte afspraken erop waardoor hij nu alsnog in dubio zit....Ik denk als ik bovenstaand lees over de foto van patiënt van een andere kliniek op hun site dat er toch dingen niet zuiver zijn...Ook lijken FUE Perfect, de Dutch Hairclinid en Haarpolikliniek Hoofddorp één en dezelfde te zijn?? Iemand daarmee bekend ?????
Mmie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2017, 22:05   #13
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Je moet toch echt een 100% goed gevoel hebben als je zo'n belangrijke beslissing neemt in het leven. Ik zou toch echt voor een andere kliniek gaan. Je slaat jezelf voor je kop als je met een dubieuze kliniek in zee gaat en er achteraf complicaties ontstaan.

Gr Nicolaas
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2017, 08:50   #14
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Ik vind dit soort uitingen vaak al genoeg zeggen over de kliniek: 4000 grafts voor 3250,- (6mm boor)

Een kliniek kan nooit vooraf aangeven of er een boor van 6mm toegepast kan worden. Daarnaast 4000 grafts is voor de meeste mensen in 1 behandeling zonder blijvende schade aan het donorgebied, niet weggelegd.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2017, 11:04   #15
Mmie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2017
Berichten: 4
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Ik vind dit soort uitingen vaak al genoeg zeggen over de kliniek: 4000 grafts voor 3250,- (6mm boor)

Een kliniek kan nooit vooraf aangeven of er een boor van 6mm toegepast kan worden. Daarnaast 4000 grafts is voor de meeste mensen in 1 behandeling zonder blijvende schade aan het donorgebied, niet weggelegd.
Daar adverteren ze inderdaad mee, actie waar mijn vriend op had gereageerd was 3500 grafts voor 3000,- Tijdens intake is dat beoordeeld en zo afgesproken dat dat haalbaar was... Afspraken kwamen niet op papier (factuur en hij had pdf gevraagd met informatie/uitleg) maar er moest wel 500 aanbetaald worden (niet gedaan zonder factuur). Tijdens telefoongesprek spraken ze ineens over misschien maar 2300 grafts? Hele gang van zaken was dermate onduidelijk dat het is afgeblazen, vooral ook omdat er geen concrete informatie verder te vinden was, alleen maar standaard verhaal/foto's op site. Het voelde niet goed en de verhalen hier over problemen achteraf zet je wel aan het denken
Mmie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.