Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 oktober 2008, 20:19   #1
Kobra1202
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 3
Smile Ervaringen Lightsheer laser techniek Oost Nederland

Hallo Allemaal,
Ik heb me net geregistreerd nadat ik zeer opgelucht alle herkenbare verhalen heb gelezen. Ik wil erg graag van mijn bikinilijn haren af. 't is bijna geen 'lijn' meer te noemen het loopt nl. helemaal door over mijn bovenbenen. Het zijn mega-lange haren ; tussen de 2 a 3 cm!! Met name in de bikinizone zijn het heel stugge haren met een as-kleur...
En tja, waar kies je dan voor. Ik ben geneigd om voor laseren te gaan maar blijf wel erg twijfelen. Ik woon in het oosten van het land en heb gelezen over ziekenhuisgroep Oost Nederland. Dat klinkt als deskundig en goed maar jah, is dat ook zo? Waar ik van baal is dat alleen de intake al €35,- kost en dan nog eens eenmalige €25,- zgn instelkosten...
Dus voor je ook nog maar iets weet ben je de eerste €35,- al kwijt.
Alle reacties zijn welkom voor me. Met name ervaringen van mensen uit het oosten van het land en mensen die met de lightsheer laser techniek te maken hebben gehad zijn welkom!
Alvast bedankt allemaal!!!
Groetjes
Kobra1202 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2008, 20:25   #2
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag kobra, k kan je helaas niet met adresjes helpen, want ben van België, maar jouw vorm van overbeharing is absoluut niet zeldzaam, veel vrouwen hebben daar last van. Meestal is die ook erg gemakkelijk te behandelen, omdat het vaak stugge en donkere haren zijn.(daar pakt de laser over het algemeen erg goed op, hoewel dit ook wel wat van persoon tot persoon afhangt). heel veel succes!!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2008, 18:34   #3
Kobra1202
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2008
Berichten: 3
Marte bedankt voor je reactie! Natuurlijk is het zo dat velen er last van hebben, de truc is nu wat is nu de juiste manier zonder al te veel geld kwijt te zijn Als ik lees dat sommigen jaren bezig zijn zonder al te veel resultaat, zakt me de moed al in de schoenen...
Maar goed, wie weet welke ervaringen ik nog toegestuurd krijg!
Groetjes!
Kobra1202 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2008, 12:38   #4
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
als je een lichte huid hebt en donkere haren, dan denk ik dat je het beste laser(heeft het beste resultaat dan) kiest en geen ipl, welke soort laser en behandelaar, ja daar heb k helaas niet zo'n kijk op, dan kun je het beste bij lanny of hannakr zijn via een pm.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2008, 21:41   #5
carollsummer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2008
Berichten: 76
laser antiek?

Peter M zegt dat laser antiek is ondertussen en dat VPL veel beter is?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marte Bekijk bericht
als je een lichte huid hebt en donkere haren, dan denk ik dat je het beste laser(heeft het beste resultaat dan) kiest en geen ipl, welke soort laser en behandelaar, ja daar heb k helaas niet zo'n kijk op, dan kun je het beste bij lanny of hannakr zijn via een pm.
carollsummer is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2008, 18:56   #6
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag carollsummer, best eens pmen naar lanny of hannakr voor deze vraag, zij weten hier meer over. Of dat ook idd zo is...???
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[laser] HairMax LaserComb Cloud Overige behandelingen 945 29 mei 2015 20:47
ervaringen fue methode Laser Aesthetic vin79 Chirurgische behandelingen 36 30 juni 2008 23:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.