Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 januari 2013, 23:38   #16
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
Bedankt, had dat topic ook al gezien.

Denk wel dat het belangrijk is te melden dat het topic ondertussen bijna 5 jaar oud is. Desalniettemin heb ik momenteel het meest positieve gevoel bij Ferudini.
shdrs is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2013, 00:13   #17
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Je zei dat je geen medicijnen of iets dergelijks gebruikte. Wíl je dit niet, of gewoon nooit in verdiept? Want wellicht zal een haartransplantatie voorlopig een mooi resultaat opleveren, maar dat wordt misschien weer teniet gedaan door eventuele verdere achteruitgang van je haardos. Dan krijg je helemaal een raar effect.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2013, 00:19   #18
shdrs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2013
Berichten: 41
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Je zei dat je geen medicijnen of iets dergelijks gebruikte. Wíl je dit niet, of gewoon nooit in verdiept? Want wellicht zal een haartransplantatie voorlopig een mooi resultaat opleveren, maar dat wordt misschien weer teniet gedaan door eventuele verdere achteruitgang van je haardos. Dan krijg je helemaal een raar effect.
Gewoon nooit in verdiept helaas. Wilde nu wel dat ik dat eerder gedaan had . Was paar jaar terug een beetje asociaal en speelde vaak computerspelletjes thuis. Zag wel dat de haarkwaliteit achteruit ging maar was toen totaal niet met mijn uiterlijk bezig.

Wel een goede opmerking trouwens. Ik weet momenteel niet goed wat ik wil qua medicijnen. Als ik een HT onderga en een goed resultaat bereik zal ik daarna zeker er alles aan doen om dat te behouden.

Maar momenteel ben ik nogal apathisch ivm medicatie: Ben nu niet tevreden, dus waarom mijzelf nog meer kosten en ellende opleggen om een situatie intact te houden waar ik mij in de eerste plaats niet gelukkig bij voel?
shdrs is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2013, 05:46   #19
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Ik denk dat je juist als eerste moet gaan voor behoud van wat je nu hebt. Er zijn zat dingen die je kunt proberen, staan ook allemaal hier op haarweb uitgebreid omschreven en gereviewd. Ook experimentele middelen zijn er. De vraag is alleen: wat heb je er voorover? Tja het kost misschien wel iets, hoeft niet veel te zijn en wat kun je hebben? Sommige middelen KUNNEN wat vage klachten/bijwerkingen hebben. Persoonlijk heb ik die niet, maar er zijn er zat die er wel last van hebben. Dus allemaal overwegingen die je moet meenemen in je eventuele keuzes hierin. Je kunt best goed stabilisatie hiermee afdwingen of zelfs verbetering van je haardos. Daarna kun je voor de HT gaan. Of je laat de medicijnen weg, doet de HT en wacht af wat je haardos verder doet. Daarna eventueel een 2e HT. Alles heeft voor en nadelen, verdiep je er eens in...

En het feit dat je baalt dat je niet eerder hebt ingegrepen wilt niet
zeggen dat je helemaal niets meer ertegen kunt doen. Daar is toch geen deadline voor? Je bent zoals zovelen ongelukkig met je haarperikelen dus doe er wat mee. In iedere geval kun je jezelf erin verdiepen. Daar kun je al wat zelfvertrouwen mee winnen en helemaal als je besluit de strijd aan te gaan en je ziet wat resultaten....Succes!

Laatst gewijzigd door Reet; 26 januari 2013 om 12:14
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2013, 09:58   #20
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shdrs Bekijk bericht
Maar momenteel ben ik nogal apathisch ivm medicatie: Ben nu niet tevreden, dus waarom mijzelf nog meer kosten en ellende opleggen om een situatie intact te houden waar ik mij in de eerste plaats niet gelukkig bij voel?
Ik ben nu gestart met Keratene Retard op aanraden van mijn arts. Dat zijn geen medicijnen en werken tegen haaruitval.
Voor zover ik me heb kunnen inlezen heeft een HT zonder anti-haarverlies middeltjes weinig zin.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.