Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Bekijk resultaten enquête: Ben jij geinteresserd in een "meet & greet"
Ja 22 51,16%
Nee 21 48,84%
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 mei 2005, 08:46   #1
sjef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2002
Berichten: 72
Thumbs up Meet & greet

Beste forum leden.

Sommige van jullie hebben misschien enkele van mijn posts gezien en zijn in afwachting van bewijsbaar resultaat.
Nu heb ik het volgende bedacht:

Ik ben bereid om samen met een ander persoon een meet & greet te organiseren om onze resultaten te laten zien. Wij hebben erg goede resultaten behaald door onder andere de verzuring aan te pakken en de essentiele bouwstoffen, welke door de verzuring zijn aangetast, weer op te bouwen. Het resultaat is: hergroei van haren.

Je kunt op deze meet & greet mij persoonlijk spreken, mijn haarsituatie bekijken en alle vragen stellen die in je opkomen. Zowel ik als mijn kennis zullen jullie onze persoonlijke fotoboeken en foto's laten inzien, waarin je terug kijkt in mijn leven en duidelijk het verloop van bijna ±25 jaar respectievelijk ±17 jaar haaruitval (kaalheid) kunt zien.
Daarnaast zie je mijn actuele situatie "in person"

We hebben het plan om dit ergens in het midden van Belgie en Nederland samen, te organiseren in een klein zaaltje. Ik heb door mijn zakelijk reizen wel een paar opties om dit zonder veel kosten te kunnen organiseren. Deelname wil ik dan ook kostenloos doen, waarbij ik wel wil vragen om minimaal een consumptie af te nemen zodat de zaaleigenaar ook blij wordt.

Nu heb ik geen idee of er belangstelling voor is, en hoeveel mensen er willen komen. Ik denk zelf aan een datum na de zomervakanties, dus richting eind September. Zo bied deze datum dan ook nog genoeg voor de organisatie en voor de bezoekers van haarweb om te reageren.

Ik heb een poll gemaakt om te polsen hoeveel mensen interesse hebben.
Mocht je interesse hebben stem dan ja, zodat ik weet hoeveel mensen ongeveer gaan komen. Gebaseerd op de uitkomst van de poll zal ik een locatie en een datum gaan plannen.

Je hoeft geen "nee" te stemen omdat dit mij geen extra informatie gaat opleveren. Met de poll methode kun je normaliter maar 1x stemmen dus een "ja" geeft mij een duidelijk beeld hoeveel mensen er gaan komen. Hoeveel mensen er niet gaan komen is niet belangrijk.

Met vriendelijke groet,
Pierre

Laatst gewijzigd door sjef; 17 mei 2005 om 10:07
sjef is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2005, 09:48   #2
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
hallo pierre!

Hallo, lees net je mailtje om eventueel met z'n allen eens samen te komen, maar het is wat onduidelijk wat betreft "in het midden van het land", is dat in Belgie, Nederland of China? Ben zelf van Belgie! Limburg! Ook nog bedankt voor je waarschuwing om me niet financieel te laten pluimen door zogezegde natuurgenezers, er lopen hier inderdaad veel profiteurs rond, ze moesten beschaamd zijn om de mensen met al zoveel miserie nog eens extra te gaan misbruiken! Mag ik je vragen bij welke natuurgenezer jij bent geweest? Ben je ook van Belgie? Groetjes Karin, daag
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2005, 10:05   #3
sjef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2002
Berichten: 72
Hallo Karin,
Je hebt helemaal gelijk. Belgie moet ik er ook bij betrekken dus ik heb de tekst iets aangepast. Bij geinteresseerden uit Belgie zal de locatie worden gekozen in het midden van het Nederlandstalige gedeelte van Belgie en Nederland samen. Ik zelf kom uit Nederland. Ben ook bij een Nederlands arts geweest.
Als jij een arts gaat bezoeken zou ik eerst kijken of er iemand bij je in de buurt actief is. Ik denk dat ook de verzekeringen in Belgie lijsten hebben van erkende artsen. Ik wil je de gegevens van mijn arts best gegeven maar dan via een pm of email. Ik wil niet de indruk wekken dat ik hier reklame maak voor een specifieke arts.
Groeten
Pierre.
sjef is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2005, 02:28   #4
soundbite
HaarWeb lid
 
soundbite's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 maart 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 59
Geslacht:
Leuk, die meet and greet.
__________________
---

4 aug 2012: 3500 grafts
24 nov 2018: 4200 grafts

Nu geen speciale shampoo's of medicatie meer.
soundbite is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2005, 11:20   #5
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Exclamation Reactie van HaarWeb-management

Beste leden,

Ik wil even benadrukken dat dit géén officiële HaarWeb Meet&Greet is. Dit is een individueel initiatief van een van onze leden. Voor zover ik kan oordelen is dit ook geen meeting met algemeen onderwerp, maar zal het vooral gaan over de verzuringstheorie zoals o.a. Pierre die aanhangt.

Iedereen is natuurlijk vrij om te gaan of niet, zolang duidelijk is dat het HaarWeb-management de bijeenkomst niet zal controleren en niets met de organisatie van deze bijeenkomst van doen heeft.

laurensj
Moderator HaarWeb
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2005, 15:08   #6
monatoetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2005
Berichten: 9
hart onder de riem

ben bezig mijn eet en leefpatroon te veranderen aan de hand van de verzuringstheorie, een hart onder de riem kan ik wel gebruiken. Ik las ergens dat citroenen een van de beste middelen is om het evenwicht te herstellen, hoe denk jij hierover?

gr monatoetje
monatoetje is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2005, 09:22   #7
rie
HaarWeb lid
 
rie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 66
Ik ben er ook zeker voor in.Maar woon in limburg.
Dus zal wel ver weg zijn voor mij.
rie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2005, 21:09   #8
monatoetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2005
Berichten: 9
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rie
Ik ben er ook zeker voor in.Maar woon in limburg.
Dus zal wel ver weg zijn voor mij.
haha kunnen we samen gaan, nog limbo´s met interesse???
monatoetje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 00:26   #9
bas739
HaarWeb lid
 
bas739's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2004
Berichten: 103
moehaha.. ikke misschien. Kijk maar uit, misschien woon ik wel bij je in de straat.
__________________
- -

Intern:
Propecia! per 10-12-2005

Extern:
Nix... ik was met Rozemarijn van Weleda

Gel die ik gebruik:
Molding paste van KMS - Goed spul!
Dure variant van Hema Candelilla was

en verder;
Sporten maw fit blijven
Draag wel es mooi petje
bas739 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2005, 20:51   #10
rie
HaarWeb lid
 
rie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 66
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bas739
moehaha.. ikke misschien. Kijk maar uit, misschien woon ik wel bij je in de straat.
Zou best kunnen.
Is dit een hint?
rie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gho's meet and greet Henk Chirurgische behandelingen 0 14 mei 2004 08:27
Nog een eeuwigheid voor HairMultiplication Francis Overige behandelingen 10 6 oktober 2003 14:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.