Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 mei 2005, 16:18   #1
haas
haas
 
Geregistreerd: 27 mei 2005
Berichten: 3
Graag contact met lotgenote, ca. 25-35 jaar

Beste lotgenoten,
Ik ben een vrouw van 31 jaar en ik zoek (email)contact met een lotgenote om ervaringen uit te wisselen. Ik ben er sinds 2 jaar achter dat mijn haar dunner wordt, bovenop mijn hoofd. Ik gebruik medicijnen die ik via Intermedica in Geldermalsen heb gekregen, ben lid van de Vaap en heb onlangs een bezoek gebracht aan de Gho Clinic in Maastricht. Tevens weet ik sinds een jaar dat ik PCOS heb. Soms weet ik niet meer wat ik moet doen, of ik het wel wil, wat de mogelijkheden zijn etc. Ik ben aan het zoeken naar een speld in een hooiberg, lijkt wel. Mijn naaste omgeving (ouders, vriend, paar goede vrienden etc) weet van mijn "probleem" en zegt me vaak dat het allemaal wel meevalt en dat ik er niet zo mee moet zitten, maar ondertussen voel je je vaak toch anders. Ik wil nuchter zijn en weet dat ik verder gezond ben, maar toch houdt het je af en toe meer bezig dan dat je zou willen. Herken je dit? Mail me, het zou leuk zijn om wat contact te hebben!
Groeten!
haas is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2005, 16:24   #2
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Hallo Haas!
Neem zeker eens een kijkje in ons vrouwenforum, het stikt hier van de vrouwen die een soortgelijk moeilijk proces als jij doormaken. Het kan inderdaad geweldig helpen om met lotgenoten te praten (niet alleen om steun te krijgen, maar ook om oplossingen te vinden), en this is the place to be!
Succes met alles en see you around.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2005, 20:52   #3
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hoi Haas,

Je moet inderdaad zeker eens op het vrouwenforum komen kijken, daar zijn nog een aantal vrouwen met PCOS. Lees bv eens deze thread: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=6023

Cloud
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2005, 19:27   #4
sjaantje350
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Berichten: 27
Hoi Haas,

Ik ben ook 31 jaar en merk sinds 5 jaar dat mijn haren steeds dunner worden. Ik ben bij dr. Boersma geweest maar ben niet aan zijn pillen begonnen. Vooral het contract dat ik moest tekenen stond mij niet zo aan. Wel heb ik inmiddels een haartransplantatie ondergaan bij de Gho Clinic in Maastricht. Ik ben tot op heden erg tevreden. Het uiteindelijke resultaat kun je pas na een jaar zien, het is bij mij nu 2 maanden geleden. Dus ik moet nog even geduld hebben om te kunnen oordelen over het uiteindelijke resultaat.
Wil je meer weten, dan hoor ik het wel
Sjaantje


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haas
Beste lotgenoten,
Ik ben een vrouw van 31 jaar en ik zoek (email)contact met een lotgenote om ervaringen uit te wisselen. Ik ben er sinds 2 jaar achter dat mijn haar dunner wordt, bovenop mijn hoofd. Ik gebruik medicijnen die ik via Intermedica in Geldermalsen heb gekregen, ben lid van de Vaap en heb onlangs een bezoek gebracht aan de Gho Clinic in Maastricht. Tevens weet ik sinds een jaar dat ik PCOS heb. Soms weet ik niet meer wat ik moet doen, of ik het wel wil, wat de mogelijkheden zijn etc. Ik ben aan het zoeken naar een speld in een hooiberg, lijkt wel. Mijn naaste omgeving (ouders, vriend, paar goede vrienden etc) weet van mijn "probleem" en zegt me vaak dat het allemaal wel meevalt en dat ik er niet zo mee moet zitten, maar ondertussen voel je je vaak toch anders. Ik wil nuchter zijn en weet dat ik verder gezond ben, maar toch houdt het je af en toe meer bezig dan dat je zou willen. Herken je dit? Mail me, het zou leuk zijn om wat contact te hebben!
Groeten!
sjaantje350 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2005, 20:16   #5
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Hallo Haas,

Welkom op het forum hier. Leuk dat je ons gevonden hebt, ook al is de aanleiding hiervoor dan minder leuk.
Zoals Tiuri en Cloud al vermeld hebben staan er op het vrouwenforum heel wat verhalen van vrouwelijke lotgenoten.
Met haargroeimiddelen als finasteride en minoxidil zijn al wat successen geboekt. Maar daar kun je dan alles over lezen. Ook in de rubriek medicijnen/haargroeimiddelen natuurlijk.

Succes.

Laatst gewijzigd door Tiuri; 17 september 2007 om 15:55
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Wondermiddel" binnen 10 jaar op de markt? Ja of nee. Druifstuif Medicijnen/haargroeimiddelen 6 1 december 2004 16:55
Mijn 20 jaar ervaring. Elena AA - Algemeen 4 20 oktober 2004 09:44
graag informatie?? + (mening over Mr F. haardos) WHsBigRoy AGA - Algemeen 6 26 januari 2002 16:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.