Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 maart 2012, 11:50   #31
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ik hoop wel wat langer dan 1-2 jaar..
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2012, 08:42   #32
Henk78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2011
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robsen78 Bekijk bericht
Omdat ik geinteresseerd was in deze methode zat ik een filmpje op youtube te kijken (de link staat op Laser company homepage) met daarin resultaten van klanten.

Maar deze persoon staat hier bij Lasercompany / DHI bij 1:40min http://youtu.be/eV0Fp4xUgCQ?t=1m40s staan foto's van een persoon die ik eerder had gezien!

Na even nadenken en kijken zie ik hier PRECIES dezelfde foto bij Poseidon kliniek? http://www.poseidon-kliniek.nl/index...id=5&Itemid=10 Beetje in het midden van de pagina en bij poseidon heet hij Andre?

Is DHI/ Poseidon/ Lasercompany hetzelfde? Of is deze 'Andre' bij allebei de klinieken behandeld?
Wat een bak. Eerst zeggen dat je de enigste bent die dhi aanbied. Nu krijg je bij beide klinieken hetzelfde. Vorgens mij ronselen ze enkel een klant hier in Nederland en laten dan een arts overvliegen om deze hier te behandelen. Dan verkopen ze ook nog haren i.p.v grafts. Ik denk dat het mooier wordt voorgespiegeld dan de werkelijkheid is.

Laatst gewijzigd door Henk78; 17 maart 2012 om 08:57
Henk78 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2012, 10:10   #33
Leftfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2012
Berichten: 12
Ik heb deze methode ook onder de loep genomen en de chirurg vliegt inderdaad over... Pas op voor deze methode! Ik heb hier veel over gelezen op Amerikaanse websites en uit ervaring is gekleken dat van alle haren die via DHI worden "ingestoken", ongeveer de HELFT het niet overleefd!
Leftfield is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2012, 12:09   #34
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
een tijdje geleden hadden we hier op haarweb ook al eens de discussie over wat betreft de definitie graft versus aantal haar die je krijgt met een ht. 1600 haren is ongeveer maar 800-900 grafts! Dus 1600 haren kunnen we toch nauwelijks nog een grote transplantatie noemen. Of bedoelen ze hetzelfde bij dhi/laser/poseidon?
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2012, 16:30   #35
dennis1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2009
Berichten: 26
[QUOTE=AnthonieH;302675]Ik vind het een interessante techniek. In een wat verder verleden hebben we wel eens gespeculeerd over logische verdere ontwikkelingen na FUE (Hairobservator was een rare vogel, maar hij keek wel vooruit ).



FF vraagje word tie Hairobservator nog een keer weer toegelaten op dit forum ?

bedoel oke hij had wel eens een grote bek, maar veel dingen die hij zei of aan gaf zie ik laatste tijd toch wel vaker terug komen op dit forum

enne ja grote bek heb ik ook , maar weet je wel wat je aan iemand hebt. bedoel iedereen ze hol likken en ja en amen zeggen word je ook niet mee geholpen
dennis1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2012, 16:17   #36
LaserCompany
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 13
Beste Henk78,

Laser-Company is de enige kliniek in Nederland die de DHI-methode mag toepassen. Daar hebben wij een exclusief contract voor gekregen. Wat betreft de dubbele persoon in 2 verschillende klinieken zal er bekeken worden wat hiervan de oorzaak is. Wat in ieder geval duidelijk mag zijn, is dat Poseidon en Laser-Company, niet een en dezelfde kliniek zijn.

Het feit dat wij onze chirurgen laten overkomen uit het buitenland, heeft te maken met de eisen die aan het contract zijn verbonden. DHI Medical Group, de designer van de DHI-methode wil namelijk enkel eigen personeel gebruiken. Wij mogen simpelweg geen Nederlandse artsen hiervoor gebruiken. De reden hiertoe is dat DHI Medical Group erg hoge eisen stelt bij het uitvoeren van haar behandeling. Hun eigen personeel heeft hiervoor alle nodige opleidingen gevolgd en voldoen aan de strengste eisen. Om die reden worden zij ingevlogen.

Verder verkopen wij geen haren. Onze tarieven werken aan de hand van de grote van de behandeling. Dus de grote van de kaalheid en de tijdsduur die dat in beslag zou nemen. Dat wij de haren en de grafts erbij zetten, is enkel ter indicatie, zodat u een idee heeft van wat u ongeveer kunt verwachten per behandeling.

Met vriendelijke groeten,

Laser-Company
LaserCompany is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2012, 16:31   #37
LaserCompany
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 februari 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 13
Beste Leftfield,

U beweerd dat de DHI-behandeling zodanig slecht werkt, dat slechts de helft van de getransplanteerde haren het zou overleven. Ik zou u graag willen vragen waar u dat dan vandaan heeft? De DHI-methode is namelijk ontworpen om de levensvatbaarheid van de haarfollikels bij een haartransplantatie te vergroten. Door de nieuwe apparatuur die wordt gebruikt bij een DHI-behandeling wordt de haarfollikel nooit aangeraakt. Dit zorgt er juist voor dat de kans dat de haarfollikel beschadigd raakt of dood gaat, zo klein mogelijk is. De DHI-methode levert juist de beste en meest natuurlijk ogende resultaten vergeleken met de andere methodes. DHI Medical Group is niet voor niets de grootste haartransplantatiekliniek wereldwijd. Hopelijk zullen jullie binnenkort een aantal objectieve recensies kunnen lezen op Haarweb van Nederlands cliënten.

Met vriendelijke groeten,

Laser-Company
LaserCompany is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2012, 12:48   #38
Rolex_1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2010
Berichten: 15
Gisteren ben ik bij LaserCompany Hoofddorp geweest voor een consult DHI. Ik was door het verkeer 15 min te laat. Dit was geen probleem.

Binnen was het erg druk. De dames achter de bali zeiden dat het veel drukker was dan normaal. Geen specifieke reden voor.

De een na de ander werd naar binnen geroepen en kwam weer terug. Helaas na 45 min wachten was ik nog niet aan de beurt. Inmiddels was het 10 uur en ik had andere afspraken.

Ik ben weggegaan zonder met ze gesproken te hebben en kan niet anders zeggen dat ik wat teleurgesteld ben. Op de vraag of ik een nieuwe afspraak wilde maken heb ik dan ook nee gezegd.

Helaas, dit gaat em niet worden voor mij. Nu ben ik bezig met een afspraak met Esteworld voor een litteken correctie plus HT.

Ik hou dit forum nog wel in de gaten wanneer de eerste mensen hier zijn geopereerd n.a.v. de groupon actie. Ik ben wel erg benieuwd.
__________________
2005 FUT bij Transmed in Istanboel
Proscar geslikt hierna
29 augustus 2011 gestopt met Proscar
Resultaat - wereld van verschil

2014 FUE Esteworld -1560 grafts/ 2940 met FUT littekencorrectie
Zonder extra medicijnen
Resultaat - twijfel of het wel goed is gegaan. Harde, out of sync haren bij mijn inhammen. Litteken nog even zichtbaar.

2021 opnieuw kalend aan de voorkant en op de kruin. Haren afgeschoren, maar je ziet litteken en ik twijfel of ik dit mooi vind. Het maakt mijn gezicht/uiterlijk een stuk harder. Onderzoek naar nieuwe transplantatie
Rolex_1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2012, 19:27   #39
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Tja of de DHI methode nu goed of niet goed werkt weten we nog niet...
maar deze methode wordt net naar Nederland gehaald en is meteen de duurste van alle Nederlandse/Belgische klinieken!

1750 grafts normaliter 13.000 euro nu actieprijs 11.000 euro!

Dat is absoluut geen normale prijs meer maar waarschijnlijk is dit inclusief vliegticket 1ste klas voor de arts?
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2012, 22:02   #40
suffering
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2004
Berichten: 44
tja............

Dat je zo'n prijs ( 11.000,- )voor een behandeling van 8 uur durft te vragen is gewoon triest!! daarbij zie ik nog steeds geen meerwaarde behalve dat je dan je hoofd mogelijk niet hoeft te scheren en de haren een iets betere overleving kans hebben (wat bij de andere klinieken ook al vrij hoog ligt)

bij prohair voor 1000 graft ongv 3500,-
bij Laser company 1000 graft ongv 7000,- (maar dan moet het wel actie tijd zijn ;-) anders kan je 8200,- neerleggen)

Het verschil 3500,-
Ik scheer me hoofd elke dag wel voor 3500,- !!!! en een paar uurtje langer in de stoel is voor mij ook geen probleem :-) !!!
suffering is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2012, 09:35   #41
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Da's nog veel duurder dan HASCI, ik wist niet dat dat bestond:-)
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2012, 15:31   #42
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Tja of de DHI methode nu goed of niet goed werkt weten we nog niet...
maar deze methode wordt net naar Nederland gehaald en is meteen de duurste van alle Nederlandse/Belgische klinieken!

1750 grafts normaliter 13.000 euro nu actieprijs 11.000 euro!

Dat is absoluut geen normale prijs meer maar waarschijnlijk is dit inclusief vliegticket 1ste klas voor de arts?
WTF 11.000 voor die paar grafts, en dan ook nog eens met een methode die niet eens wetenschappelijk onderbouwd is.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2012, 19:20   #43
dennis1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2009
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
WTF 11.000 voor die paar grafts, en dan ook nog eens met een methode die niet eens wetenschappelijk onderbouwd is.
was vorig jaar in Haarlem voor een gesprek
die aardige meneer vroeg ook 11.000 euro voor 1800 grafts.
Maar hij kon met korting de prijs wel omlaag schroeven volgens mij kwam t dan nog op ongeveer 8000 of 9000 euro.


Ik heb dat al een paar keer voorzichtig proberen te vragen hier , maar nog nooit echt antwoord op gekregen.

Ik zelf heb een tegelzetbedrijf. als ik iemand een prijs opgave geef. Kan ik ook precies zeggen wat er aan materiaal kosten is en wat er aan arbeids loon is.

Ik vraag mij nou weleens af wat er aan materiaal kosten is en arbeidsloon. Bij zo n fue behandeling van 8 uur op 1 dag.

iemand een antwoord daarop ?
dennis1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2012, 19:38   #44
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis1972 Bekijk bericht
Ik vraag mij nou weleens af wat er aan materiaal kosten is en arbeidsloon. Bij zo n fue behandeling van 8 uur op 1 dag.
Poe, lastig. Wat zal het zijn, 10 euro aan materiaal? Dan 25.000 euro aan instrumentarium met een gemiddelde afschrijftermijn van 5 jaar. Dat is per dag nog eens pakweg 25 euro. Een kliniek die gehuurd moet worden voor, zullen we zeggen, 10.000 euro per maand. Dat is dan 500 euro. De rest is arbeidsloon. Van iedereen, inclusief de dame van de receptie.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2012, 21:12   #45
dennis1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2009
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Poe, lastig. Wat zal het zijn, 10 euro aan materiaal? Dan 25.000 euro aan instrumentarium met een gemiddelde afschrijftermijn van 5 jaar. Dat is per dag nog eens pakweg 25 euro. Een kliniek die gehuurd moet worden voor, zullen we zeggen, 10.000 euro per maand. Dat is dan 500 euro. De rest is arbeidsloon. Van iedereen, inclusief de dame van de receptie.
aardig arbeidsloon zou ik zeggen
dennis1972 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dhi, haartransplantatie, lasercompany

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.