Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 september 2013, 12:41   #31
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Talking

Hierbij een korte update, 2 weken naar mijn HT.

Geen korstvorming meer aanwezig, en de haartjes beginnen zo langzamer hand al gedeeltelijk uit te vallen. Verder geen jeuk/pijn meer in het donorgebied.

Mensen die ik zie vragen zich af wat de reden is waarom ik mijn haar gemillimeterd heb. Echter heeft niemand nog gevraagd/opgemerkt dat ik een HT heb ondergaan. (buiten de mensen die dit wisten)

Het litteken van mijn FUT is vrijwel geheel bedekt onder de groeiende haren. Al met al gaat het gewone leven verder en ik moet zeggen dat de reacties van buitenaf mij tot dusver reuze meevallen.

Ik zal komende week enkele foto's plaatsen van het donor- en transplantatiegebied.

Groetjes
Jeroen
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven

Laatst gewijzigd door vdJeroen; 25 september 2013 om 22:31
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2013, 17:29   #32
Kalio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2013
Berichten: 67
Ook geen last meer van die roodheid die vaak nog lange tijd aanwezig blijft?
Kalio is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2013, 22:34   #33
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Heel iets rozig t.o.v. mijn normale huid, ook dat valt me reuze mee. Alleen mijn coupe herinnerd me nog aan de behandeling.

Ik zal eind van deze week een foto plaatsen zodat je dit kunt aanschouwen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kalio Bekijk bericht
Ook geen last meer van die roodheid die vaak nog lange tijd aanwezig blijft?
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2013, 01:57   #34
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Ben benieuwd naar je foto's
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2013, 17:52   #35
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Thumbs up 4 weken na HT

Hallo allemaal,

Na een tijdje zonder internet te hebben gezeten ivm verhuizen een kleine update. Ditmaal met foto's (zie foto-album) al zijn deze nog niet zo duidelijk omdat de fotocamera nog ergens in een verhuisdoos verstopt ligt. Wanneer deze boven water is zal ik trachten meer duidelijke foto's te plaatsen.

Echter zit ik, op een dag na, alweer op 4 weken na mijn HT bij Aesthetic Hair Clinics. Ik moet zeggen dat het uitstekend gaat kwa herstel, alleen dat ik mijn haartjes nu toch echt wel bijna allemaal verloren ben (ook ik behoor dus niet tot de 10% waarbij het wel blijft staan. Helaas). De nazorg vanuit Hair Clinics is/was prima, daar waar regelmatig nog contact wordt opgenomen met de vraag hoe het gaat. Persoonlijk waardeer ik dit.

De komende maanden zal geduld een sleutelwoord zijn, maar wanneer de tijd voorbij vliegt zoals de afgelopen 4 weken zie ik hierin geen probleem.
Ik ga komend weekend naar de kapper om mijn haar weer te millimeteren en op 1 lengte te brengen, daar mijn "kale'' plek op het voorhoofd nu wel goed doorkomt. Aan mijn kort-koppie ben ik inmiddels wel gewend en de mensen in mijn nieuwe woonplaats wisten tot voor-kort toch niet hoe ik eruit zag.. dus dikke prima Het litteken van de FUT uit het verleden is nog erg zichtbaar.

Kortom even door de zure appel heen bijten komende maanden en wachten, wachten en wachten...

Tot snel voor een nieuwe update en hopelijk wat betere foto's.


Groetjes Jeroen


ps. per 01/10 ook met Finasteride (1,25mg) gestart wat de komende weken nog een extra Shockloss kan veroorzaken.
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven

Laatst gewijzigd door vdJeroen; 8 oktober 2013 om 18:02
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2013, 01:28   #36
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Hoi Jeroen, goed om van je te horen!
De roodheid valt erg mee of niet?
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2013, 00:07   #37
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferdi05 Bekijk bericht
Hoi Jeroen, goed om van je te horen!
De roodheid valt erg mee of niet?
Ja reactie duurde even ivm drukte van verhuizing en aanvangen van mijn nieuwe baan met de bijhorende rompslomp. Nu wat meer rust.

Maar naar mijn weten valt de roodheid zeer zeker mee. Ook niemand heeft mij hier tot op heden op geattendeerd dus denk dat het wel snor zit.

Jij hebt je behandeling nog tegoed niet? Ik hoop dat je herstel ook spoedig zal verlopen tzt. Ik heb iig nauwelijks tot geen klachten gehad.


Jeroen
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2013, 16:23   #38
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Volgens mij misstaat deze korte coupe jou niet, maar dat is natuurlijk moeilijk te beoordelen met "camouflage" foto s.

Fijn dat het meevalt met de roodheid, ik hoop dat dit bij mij ook het geval gaat zijn over 2 maanden!

Wat groeit haar eigenlijk snel als je kijkt naar jou achterkant.. Maarja het is natuurlijk ook maar hoe je het bekijkt..

Bovenop groeit het natuurlijk bij iedereen niet zo snel als we willen!!!

Veel succes!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2013, 01:35   #39
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Volgens mij misstaat deze korte coupe jou niet, maar dat is natuurlijk moeilijk te beoordelen met "camouflage" foto s.

Fijn dat het meevalt met de roodheid, ik hoop dat dit bij mij ook het geval gaat zijn over 2 maanden!

Wat groeit haar eigenlijk snel als je kijkt naar jou achterkant.. Maarja het is natuurlijk ook maar hoe je het bekijkt..

Bovenop groeit het natuurlijk bij iedereen niet zo snel als we willen!!!

Veel succes!
Haha dankje, dat zeiden er meer, Zelfs mijn vriendin van lyrisch over m'n korte coupe, echter prefereer ik een hoofd vol met haar.
Nu die kale plek frontaal zichtbaar is na het uitvallen van de haartjes moet het wel weer een standje korter. Daarbij komt het litteken weer ''bloot'' te liggen. Helaas. Dan beginnen we dus weer van voor af aan, ditmaal alles wel op 1 lengte.

Tzt zal je neem ik aan ook een topic openen op het forum zodat ik jouw avonturen met je "kaal koppie" kan aanschouwen?
Als jouw herstel zo voorspoedig mag gaan zoals ik deze heb ervaren hoef jij je nergens druk om te maken.


Jeroen
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven

Laatst gewijzigd door vdJeroen; 11 oktober 2013 om 01:39
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2013, 13:24   #40
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
6 weken update.

Inmiddels zit ik op 6 weken na mijn HT bij Aesthetic Hair Clinics. Alle geïmplanteerde haren zijn nu echt uitgevallen

De roodheid op het donorgebied is inmiddels verdwenen, en mijn kortgeschoren koppie begint ook meer en meer te wennen. Al met al gaat het dus prima tot zover en ik kan niet wachten tot de 4e maand, wanneer de geïmplanteerde haarzakjes zouden moeten uitkomen.
Tegen die tijd heb ik ook een controle bij de kliniek om de vorderingen tot dusver te bekijken.

Sommige mensen zijn al in afwachting van de Sint en zijn pieten, ik daarentegen tot de haartjes tot groei komen.


Groetjes Jeroen
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2013, 23:36   #41
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Hahaha mooi verwoord, maar ik denk dat de Sint eerder komt dan jou nieuwe haartjes :p
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2013, 01:29   #42
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferdi05 Bekijk bericht
Hahaha mooi verwoord, maar ik denk dat de Sint eerder komt dan jou nieuwe haartjes :p
Daar ben ik (helaas) ook van overtuigd, tenzij de Sint dit jaar de overtocht niet haalt (ieder jaar weer afwachten geblazen als je het Sinterklaas journaal moet geloven).
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2013, 22:17   #43
Patrique
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2013
Berichten: 1
Fue haartransplantatie Aesthetic beauty clinics

Goed verhaal Jeroen,

Ik heb afgelopen donderdag mijn haartransplantatie gehad. Het lijkt wel een kopie van die van jou hahaha. Echt top gegaan! Ik heb er 1750 gehad.

Vandaag (dag 5 na de haartrans) wordt mijn zwelling steeds minder op mijn voorhoofd en ogen. Voel me goed maar het is best moeilijk om me rustig te houden. Doe het natuurlijk wel!

Ik weet natuurlijk het resultaat nog niet maar ik kan iedereen Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven aanraden. De klant wordt centraal gesteld en kwam totaal niet commercieel over op mij!

Veel succes iedereen!

Groeten Patrique








Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdJeroen Bekijk bericht
Hallo allemaal,


Afgelopen woensdag (red. 11 september 2013) was het dan zover, mijn FUE-behandeling bij Aesthetic Hair Clinics te Veldhoven.
Wegens plotselinge veranderingen (nieuwe baan per 1 oktober, daardoor een verplichte verhuizing en pas na 8 weken een salarisbetaling) heb ik in overleg met de kliniek besloten om de eerder overeengekomen behandeling ietwat aan te passen om zodoende nog wat financiële ruimte te houden voor eerdergenoemde gebeurtenissen.

Dus in plaats van 2000 grafts over twee dagen zou ik nu een dagbehandeling krijgen waarbij de afspraak was dat er minimaal 1500 grafts verplaatst zouden worden en we op de dag zelf wel zouden zien hoe het verloop van de behandeling was. Uiteindelijk zijn dit, door het harde werken van het personeel, maar liefst 1890 grafts geworden. Waarvoor mijn complimenten. Hier had ik op voorhand, na aanpassing van de overeenkomst, niet aan durven denken.


Hieronder een korte beschrijving van mijn ervaring:

'S ochtends om 5.35 vanuit het oosten des lands vertrokken om zodoende ruimschoots aanwezig te kunnen zijn. De aanvang was namelijk vastgesteld op 8.00 's ochtends.
Nadat ik rond 7.40 bij de kliniek was gearriveerd werd ik keurig ontvangen en kon ik eerst rustig bijkomen van mijn lange autorit middels een bakje koffie. Om 8.00 werd ik opgehaald en werden mijn wensen nogmaals besproken. Vervolgens werd alles nagemeten en mijn haarlijn bepaald en afgetekend.

In volle tevredenheid werd ik door een assistente opgehaald om mijn haardos, tot dat moment nog een aardige bos met haar, af te scheren met een tondeuse.
Voor iemand die nog nooit een 'korte haar-look' heeft gehad is dat toch een aardige shock, waarbij ik niet eens in de spiegel durfde te kijken.

Vervolgens werd ik naar de behandelkamer gebracht waar de behandelend arts en 3 assistenten aanwezig waren om met de haartransplantatie te beginnen. De behandelend arts bracht de verdoving in waarna de assistenten, terwijl ik in buiklig op de behandelbank lag, begonnen met het handmatig uitboren van de grafts. Zonder een greintje pijn hebben de assistenten keihard doorgewerkt om zoveel mogelijk grafts uit te boren (red. 1890 grafts).

Tegen 12.45 waren de grafts eruit en kwam de arts wederom een verdoving geven (ditmaal frontaal van het hoofd) en de incisies uit te voeren waar de grafts geplaatst zouden worden. Dit duurde een kleine 45 minuten. Vervolgens even tijd voor een korte break: 2 broodjes gezond en een kopje tomatensoep. Prima in orde.

Tegen 13.45 werd ik door een van de assistenten opgehaald en zouden de grafts teruggeplaatst worden in mijn hoofd. Ik werd in een comfortabele ruglig op de behandelbank geplaatst waarna de assistenten (afwisselend per 2, zodat 1 assistent telkens even kon rusten) hun werk deden.

Vooraf had ik een aantal DVD's meegenomen met de gedachte om de tijd te doden. Bij aanvang van de 'terugplaatsing' heb ik zodoende een DVD laten opzetten, die ik echter nog niet voor de helft heb bekeken. Er heerste een prettige sfeer tussen de assistenten onderling en ook de communicatie naar mij als patiënt toe was prettig en geruststellend. De tijd vloog voorbij en om 16.50 waren alle grafts teruggeplaatst.

Na een Dextro en glas cola, in de benen waarna ik mezelf voor het eerst in 27 jaar met een kortgeschoren hoofd zag: Vin Diesel zou jaloers zijn . Nee, deze look is erg wennen, maar wetend waarvoor ik het doe vormt het geen enkel probleem.

Vervolgens werd ik nog even meegenomen naar een kamertje waar ik nog de instructies kreeg (zowel mondeling alsmede op papier) voor de komende weken.

Over 2 weken (indien ik dit noodzakelijk acht vanwege de grote afstand) terug naar de kliniek om eventuele korstjes te verwijderen en het haar op 1 lengte te scheren. Verder staat een nacontrole gepland in de 4e en 12e maand.


Al met al een zeer prettige ervaring met Aesthetic Hair Clinic. Zowel in het meedenken in oplossingen voor mijn situatie alsmede de behandeling en het vriendelijke personeel. Op basis van deze behandeling ben ik zeer tevreden en dit hoop ik na 12-14 maanden nog steeds te zijn.

En wat een verademing zo'n FUE-behandeling wanneer je dit vergelijkt met FUT. Zowel gedurende de behandeling alsmede achteraf. Heden nog geen centje pijn gehad, alleen heb ik een lichte zwelling frontaal van het hoofd.

Het komende jaar zal ik in ieder geval regelmatig updates/foto's posten zodat jullie de vooruitgang kunnen aanschouwen.



Groetjes Jeroen
Patrique is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2013, 23:11   #44
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Mooie eerste post Patrique..

Idd geval veel succes!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 12:26   #45
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrique Bekijk bericht
Goed verhaal Jeroen,

Ik heb afgelopen donderdag mijn haartransplantatie gehad. Het lijkt wel een kopie van die van jou hahaha. Echt top gegaan! Ik heb er 1750 gehad.

Vandaag (dag 5 na de haartrans) wordt mijn zwelling steeds minder op mijn voorhoofd en ogen. Voel me goed maar het is best moeilijk om me rustig te houden. Doe het natuurlijk wel!

Ik weet natuurlijk het resultaat nog niet maar ik kan iedereen Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven aanraden. De klant wordt centraal gesteld en kwam totaal niet commercieel over op mij!

Veel succes iedereen!

Groeten Patrique
Hallo Patrique,

Wat fijn dat je eenzelfde positieve ervaring hebt ervaren bij Aesthetic Beaty Clinics. Ik hoop dat je na een jaar tevreden mag zijn met je vernieuwde haardos.

Ik zit inmiddels op 2,5 maand na de behandeling en moet zeggen dat ik de afgelopen maanden niet als onprettig heb ervaren (daar iedereen m'n kort koppie goed vind staan). Echter kan ik niet wachten tot medio januari, daar de haartjes zouden moeten groeien.

Tegen die tijd post ik uiteraard weer nieuwe foto's in mijn album. Vooralsnog valt er namelijk weinig te zien.

Succes met je herstel!

Groetjes, Jeroen
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
aesthetic hair clinics, ervaring, fue, haartransplantatie, review haartransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.