Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juli 2011, 00:12   #16
dak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2011
Berichten: 1
vingerknokkels krabben

Hallo lotgenoten,

Het begon twee jaar geleden dat ik aan mijn vingerknokkels ging krabben. Ik was door iets lange tijd nerveus en op een gegeven moment zag ik dat er velletjes op de knokkels zaten. Die velletjes moesten eraf dus begon en bleef ik krabben en op den duur had en heb ik hele dikke knokkels. Wanneer ik veel heb gekrabt, loop ik met dikke en vuurrode knokkels rond.
Ook loop ik soms aan de nagelriemen te trekken, dat begon tien ik elf was, ook door nerveusiteit.
Ik wil het heel graag afleren, maar tot nu toe niet gelukt. Meerder pogingen gemaakt om het krabben af te leren. Ik durf bijna mijn handen niet te vertonen wanneer ik bij de kassa sta. Vrienden en schoonfamilie uitgelegd en zij hebben hun goede bedoelingen door mij te zeggen er van alles aan te doen. Ik baal er zo van dat het mij niet wil lukken. Zo ik nu in het forum jullie aan te vertellen ben, pulk ik weer aan die knokkels. Ook knip ik met een nagelknipper het dikke van de knokkels eraf zodat het platter wordt, soms tot bloedens toe. Toch wordt het weer dik, het lijkt wel wildgroei dat het weer heel snel wordt aangemaakt.
Vaak doe ik pleisters op de knokkels, maar die raken zo gauw los door het gebruik van water. Ik denk erover om daarmee naar de huisarts te gaan, maar ben bang dat hij daarover te gemakkelijk zal denken dat ik het zo kan afleren. Ik heb wel een idee b.v de ene week een hand inpakken met gips of wat het ook kan zijn en dan de volgende week de andere hand inpakken. Het gaat mij erom dat de knokkels weer goed komen. Dan kan ik ook het krabben stoppen. Ik hoop het echt! Groeten allemaal.
dak is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2015, 23:04   #17
Diable
HaarWeb lid
 
Diable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2002
Berichten: 281
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirror Bekijk bericht
Hoe gaat het nu?
Nou, het is op een gegeven moment weer een tijdje goed gegaan, maar nu is het ook alweer een paar jaar mis. Misser dan mis. Jasses.

De korstjes weggooien is zo moeilijk
__________________
Niet TTM-en is hard werken!
Diable is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
haren krabben of masseren????? herman Overige (haar)discussies - Algemeen 7 12 augustus 2009 02:05
Ik Bijt Op Mijn Lip!! bijter TTM - Algemeen 10 15 juli 2008 23:54
Wordt AGA erger door krabben tijdens wassen? theo sluis AGA - Algemeen 3 24 augustus 2006 00:57
krabben of masseren? herman AGA - Algemeen 3 25 augustus 2004 00:12
Nieuwe psy Oilily TTM - Algemeen 21 15 maart 2004 13:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.