Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juli 2009, 14:48   #1
marc_05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Berichten: 38
epileren/harsen

Weet iemand of het waar is als je vaak genoeg epileert of harst dat de haren dan op een gegeven moment ook weg blijven?


Wie harst, scheert of eplileert er vaker?


Graag jullie positieve en negatiever ervaringen.


Is er ook nog iemand van mening dat ik nog een andere laser zou kunnen proberen dan onderstaande, deze heb ik dus al gehad?

elos comet
light sheer diode laser

yag laser




Groeten, Marc
marc_05 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 10:08   #2
Waterlady
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2009
Berichten: 57
bij mijn moeder is dat wel gebeurd. Die heeft nog nauwelijks haargroei, maar dat duurt wel heel erg lang........ Ze loopt nu tegen de 60 en ze is jong begonnen..... Dus ja het helpt, maar je moet wel geduld hebben
Waterlady is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2009, 12:54   #3
Wendy79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2007
Berichten: 49
Dat is helaas (nog) niet mijn ervaring. Ik hars/epileer al zo'n 15 jaar mijn benen/oksels maar het groeit nog steeds gewoon door.
En snel ook, als je de reclames mag geloven ben je na een harsbeurt zeker 6 weken glad. Ik hooguit een klein weekje...

Laatst gewijzigd door Wendy79; 4 juli 2009 om 12:55 Reden: foutje...
Wendy79 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2009, 12:16   #4
Anoalm
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2008
Berichten: 175
Ligt er ookwel aan of je Hirsutisme hebt of gewoon haargroei als de haarvaatjes maar beschadigen dan komen ze niet meer (snel) terug
Anoalm is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 19:01   #5
marc_05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2006
Berichten: 38
Ik heb wel eens gehoord dat je van harsen dus ook je huid kunt beschadigen... iemand een idee of dit een fabel is?
marc_05 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2009, 23:00   #6
Shopgirl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Berichten: 19
Ik hars al bijna tien jaar en het haar komt wel degelijk terug. Het hangt er vanaf welke lichaamsdeel je harst. bv benen moet ik om de maand harsen maar gelaat elke week. Ik denk dat het mijn huid (gelaat) wel beschadigd, niet zichtbaar, wel voelbaar. Ik ga morgen naar een nieuwe beauty center, eens zien wat ze daar vertellen. Ik hou jullie op de hoogte!
En a.u.b. indien iemand een middel weet die blond haar kan overwinnen ---> let me know!!!!
Shopgirl is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2009, 14:46   #7
Shopgirl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Berichten: 19
ok ---> slechte ervaring!!
ben vandaag bij een beauty center langsgeweest en die zei tegen mij dat ik mijn haar op mijn gelaat met een scheermes verwijder?!! Ze zei dat het haar niet zo dik kan worden van waxen. wasda nu voor zever? ze zei ook dat ze me niet kan helpen, ze wil wel maar ze kan het niet.
that's it!
Shopgirl is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2009, 20:36   #8
Nipo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2008
Berichten: 11
Ik wil hier geen nieuw topic voor starten, maar een vriendin van me heeft eens tegen mij gezegd dat ze haar haren geharst heeft en daarna onder de zonnebank is gegaan en dat haar haren toen volledig blond zijn teruggekomen en zo gebleven zijn.
Nu vraag ik me natuurlijk af of dit mogelijk is, met blonde haren zou ik mij persoonlijk tevreden kunnen stellen, nu heb ik heel donkere haren die vreselijk hard opvallen.
Ik wil het natuurlijk wel eens gewoon uitproberen, maar op dit moment mag ik niet onder de zonnebank i.v.m. een Roaccutanekuur.
Nipo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.