Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 augustus 2004, 16:33   #16
ellyd
emcd
 
Geregistreerd: 10 juni 2004
Berichten: 36
meidenbijeenkomst

Hoi WendyZ

Ik heb begrepen dat jullie een hele leuke bijeenkomst hebben gehad. Als het mogelijk is zou ik er graag de volgende keer bij willen zijn. (hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?) Ik heb al 10 jaar een haarwerk en misschien kan ik jullie nog wat vertellen. Ik wil het ook best organiseren als er ambitie voor is. Misschien in het najaar.Ik hoor het wel.
Groetjes Ellyd
ellyd is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2004, 16:06   #17
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Hoi,

Hoi Wendy,

Toch even voor alle duidelijkheid: het is mijn mening, dus ik heb geen idee wat andere meiden denken over een bijeenkomst met mannen erbij.

Ik ben zelf denk ik een pietlut, maar vind het gewoon fijner om met meiden onder elkaar te praten over haar, make-up, mijn pruik af te zetten enzo. Het praat gewoon makkelijker. Verder heb ik nog nooit gezien dat er jongens met AA waren die ook wilde komen. Heeft jouw vriend AA?

Verder weet ik nog niet hoe de volgende bijeenkomst eruit gaat zien. Het lijkt mij dat andere meiden die willen komen dan zelf aangeven of mannen "gewenst" zijn. Als iedereen het prima vindt, doe ik ook niet moeilijk.

Wat een antwoord, hè? Het blijft lastig om het te verwoorden, maar ik bedoel het goed, hoor! En natuurlijk ga ik er vanuit dat je vriend gezellig is!

Ellyd, tuurlijk is het hartstikke leuk als je er de volgende keer bij bent. Er is nog niets gepland. Ook als je zelf iets kunt organiseren, kan dat natuurlijk altijd. Ik ben ook van de partij, hoor!

Groet,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2004, 22:48   #18
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
hoi,

Ik sluit mij aan bij Anjo. Ook ik vind onze mannen en vrienden perfect, maar een keer een middag zonder en lekker kunnen kletsen heeft ook mijn voorkeur Het lijkt mij leuk elkaar weer snel te zien.
groetjes Assie
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2004, 19:13   #19
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Ook ik!

Ook ik sluit me aan bij Anjo en Assie, ik denk dat je partner ook meer zal hebben als je naar een bijeenkomst van de patientenvereniging gaat, gezien daar vaak ook vaders, moeders, broers, zussen en partners bij aanwezig zijn, daar heb je in mijn ogen dan meer aan denk ik!

grtz Annelies

p.s. is er al nagedacht over een najaarsmeeting?? Voor de moeders onder ons, misschien ideetje om in de Herfstvakantie te doen??
Annelies is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bijeenkomst Diana Hirsutisme - Algemeen 19 20 januari 2004 13:55
Bijeenkomst: OCD Vriendenkring Jubileum Webmaster TTM - Algemeen 4 12 december 2003 12:41
Bijeenkomst: op 15-02-03 voor vrouwelijke lotgenoten met haarproblemen. Webmaster Haarproblemen bij vrouwen 4 10 februari 2003 19:33
Bijeenkomst : Voor TTM-lotgenoten op 17 nov. as. in Den Bosch. Webmaster TTM - Algemeen 1 8 november 2002 14:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.