Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 augustus 2004, 17:56   #16
ever
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 31
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
In de prullenbak mee, niet dat ik het heb gebruikt maar ik hoor er weining goeds over. Bovendien is het superduur:

Per maand:

FolliGro Capsules (30 capsules à € 35.95)

FolliGro Mondspray (60 ml à € 35.95)

FolliGro Tinctuur (100 ml spray à € 19.95)

FolliGro Kuurshampoo (200 ml à € 12.95)

En wat ik helemaal grappig vind is het volgende:

" Als folligro niets bij u doet na zes maanden, dan is folligro niets voor u"

Pas als ze je hebben afgetroggeld voor een paar honderd euro's
dankje wel , had al een vermoeden dat het spul niet deugde , op hun site laten ze wel weer mensen zien die weer zo genaamde nieuwe haargroei hadden gekregen na het gebruik van dit suplement aan de hand van fotoos voor en fotoos na , je wordt er toch niet goed van !!!!!!
ever is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2004, 18:19   #17
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ever
dankje wel , had al een vermoeden dat het spul niet deugde , op hun site laten ze wel weer mensen zien die weer zo genaamde nieuwe haargroei hadden gekregen na het gebruik van dit suplement aan de hand van fotoos voor en fotoos na , je wordt er toch niet goed van !!!!!!
Inderdaad!

Gelukkig melden steeds meer mensen zich aan om hier lid te worden (en het is nog helemaal gratis ook ). Die foto's op hun website kloppen niet, ze gebruiken haarstukjes of een hele kilo Toppik om de kalende plekken te maskeren.

De niet werkende middelen zijn, althans, volgens vele (ex)gebruikers en dermatologen: Fabao, Ervamatine, aminexil, Folligro, Revivogen, Avacor, FNS, Innovate, Velform (Tell sel), Nihafor. En geloof me, dit is maar een kleine deel van de complete ''scamlijst''.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 05:51   #18
Bootyman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 77
Folligro ???? Werkt dit ???? www.folligro.nl

Wie heeft hier ervaringen mee ???? werkt dit echt ???
Bootyman is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 10:55   #19
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
de enige werking die het heeft is je portemenee leegzuigen. Verder heeft het geen enkele werking
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 11:56   #20
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Smile Folligro bevat Saw Palmetto

Ik heb toevallig bij de tuinen gekeken, en op de site, en zag dat het hoofdbestanddeel (leuk ook... hoofd bestanddeel... nouja.. lamaar)... een extract van de dwergpalm is (ofwel saw palmetto).... m.a.w. kun je beter gewoon de pillen nuttigen denk ik.... als je dat wilt...

maar inderdaad... stervensduur... koop liever goede vitaminen voor dat geld... (ik zag 37 euri ofzo staan....)... mijn vitas kosten minder voor 90 pillen die ik in 2 splits... dus half jaar genoeg...... hehehe.... ik blijf een nederlander nat...

greetz
pkeijzer72
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 14:31   #21
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bootyman
Wie heeft hier ervaringen mee ???? werkt dit echt ???
samengevoegd met al bestaande thread over folligro.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 15:55   #22
marcel111
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2005
Berichten: 22
Ik heb een half jaar foligro gebruikt. Zelf zie ik het als een haarvoedingssupplement: je haar wordt er dikker van, maar dan vooral op de plaatsen waar het haar nog niet aangetast is door DHT. Dus bij de inhammen werkt het niet. AGA zal er niet op afgeremd worden!

Voor wat het waard is: Mijn kapster viel het na 4 maanden foligro gebruik op dat mijn haar voller was, zonder dat ik haar vertelde dat ik dat product gebruikte. Verder slikte ik toen nog geen propecia, dus had het wel met foligro te maken, maar nogmaals, voor je inhammen of kalende kruin zal het weinig uithalen.....
Marcel,
marcel111 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2005, 19:29   #23
Loeby
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juni 2005
Berichten: 1
Ik denk toch dat Folligro wel een middel is dat kan werken.
Zelf gebruik ik het nu bijna 3 maanden en ik zie echt al wel een groot
verschil.Ik ben dan wel niet kaal {en dat hoop ik niet te worden},maar
mijn haar is toch al een stuk voller en dat in zo,n korte tijd.
Ik zie toch al echt nieuwe kleine haartjes en dat is toch echt geen inbeelding.
Ik gebruik alleen de pillen en geen spray of zoiets.
De haren in mijn borstel zijn er nu maar echt een paar, en dat is heel opvallend.
Als ik andere verhalen hier lees schrik ik hier wel een beetje van,want zelf
ben ik namelijk heel enthousiast.
Ik vind het dan ook echt heel naar voor mensen die het dan ook hebben geprobeerd en dat er dan geen resultaat is,maar het is voor mij duidelijk geen
oplichterij.
Loeby is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2005, 22:11   #24
Barb43
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 1
[QUOTE=Barb43]
Ik wil ook ff reageren hierop.




Ik gebruik het zelf ook en al een ardige tyd(enkele jaren),het is duur ,oke,maar ik heb wel rpofijt ervan,want mijn haar zag er niet uit meer,toen heb ik deze foligro caps en spray maandenlang ingenomen ,en idd,mn haar is langer dan ooit hiervoor,wat in geen jaren ooit gebeurt meer is.
En of het nu helemaal door foligro komt weet ik niet,maar het is ook dikker op de hoofdhuid,en ik ben best kritisch,als een produkt niet aanslaat zeg ik het ook.
Maar ik gebruik foligro nog steeds omdat ik er wel vertrouwen in heb gekregen na wat ik met mn haar heb meegemaakt. groetjes Barb43
Barb43 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 00:58   #25
Kretos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 182
Is dit geen reclame, Barb43?

Laatst gewijzigd door Tiuri; 12 juli 2005 om 09:29
Kretos is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 09:28   #26
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kretos
Is dit geen reclame, Barb43?
Hey Kretos, bedankt voor de melding. Het is handig om te weten dat er een speciale functie is ingebouwd om verdachte posts te melden. Klik dan namelijk op dit icoontje onderaan de verdachte post: . De melding komt dan bij het management binnen, waarna de posts bekeken en eventueel aangepast wordt.

In dit geval vind ik eigenlijk niet dat er sprake is van reclame. Barb43 noemt zelf niet de prijslijst, maar quote een stuk van Biljartbal die de prijzen juist aanhaalt om te laten zien hoe duur het is. Maar aangezien Barb43 haar post dubbel heeft geplaatst (1x met en 1x zonder de prijslijst), heb ik de post met de prijslijst maar even weggehaald.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2005, 00:58   #27
Kretos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 182
Bedankt, tiuri, dat wist ik niet.

Ik denk niet dat ik dat icoon hier zou hebben gebruikt. Ik wil niemand 'verlinken', terwijl ik niet zeker weet dat er iets fout zit.

Ik denk al snel dat iets reclame is als er prijslijsten worden geplaatst, volgende keer misschien iets verder kijken dan m'n neus lang is.

Laatst gewijzigd door Tiuri; 13 april 2007 om 11:01
Kretos is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2005, 12:15   #28
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkeijzer72
Ik heb toevallig bij de tuinen gekeken, en op de site, en zag dat het hoofdbestanddeel (leuk ook... hoofd bestanddeel... nouja.. lamaar)... een extract van de dwergpalm is (ofwel saw palmetto).... m.a.w. kun je beter gewoon de pillen nuttigen denk ik.... als je dat wilt...

maar inderdaad... stervensduur... koop liever goede vitaminen voor dat geld... (ik zag 37 euri ofzo staan....)... mijn vitas kosten minder voor 90 pillen die ik in 2 splits... dus half jaar genoeg...... hehehe.... ik blijf een nederlander nat...

greetz
pkeijzer72

Ik ben het helemaal met je eens. Het is hartstikke duur en al zullen sommige bestanddelen best okay zijn, of het zo goed werkt als dat ze zeggen, daar heb ik ernstige twijfels bij.
En mensen die toch zo nodig fenegriek er bij willen gebruiken, dat kun je ook wel los kopen en er thee van maken.
lanne is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2005, 13:54   #29
ronnie1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 7
re

ik heb zelf ok foligrow gebruikt in een ver ver verleden (2 jaar geleden Ik moet zeggen het hielp wel ijn haar is niet verder uitgevallen. Maar fina en duta werken precies hetzelfde voor mij en scheeld me een hoop geld.

Ik ben er zelf mee gestopt omdat ik hier had gelezen dat het niet zou werken. Ik zou zeggen gebruik gewoon duta of fina dat werkt iig for sure en is goedkoper.
ronnie1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2006, 13:12   #30
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Grappig dat juist de mensen die het wél gebruiken zeggen dat wél werkt.

Ik kwam verschillende keren op Folligro uit nadat ik gezocht had op medicatie om mijn Prolactine waarden te verlagen. Benieuwd of dit zou kunnen werken. Het is alleen wel stervens duur
Roland is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.