Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 september 2018, 11:47   #1
ricoo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 3
Geslacht:
Unhappy Haartuitval of grafts na HT

Beste forumleden,

Ben hier net nieuw op de forum. Ik had 12 dagen geleden mijn haartransplantatie. En ik zie nu dat een paar haartjes eruit vallen, tot mijn schrik hebben de haartjes een soort van witte bolletje bij de wortel met 2 haartjes. Zijn dat de grafts die eruit vallen? Word er paniekerig van

Ik hoop dat iemand me kan vertellen wat dat zijn.

Alvast bedankt voor de reacties!!

Mvg RICO
ricoo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2018, 11:58   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricoo Bekijk bericht
Beste forumleden,

Ben hier net nieuw op de forum. Ik had 12 dagen geleden mijn haartransplantatie. En ik zie nu dat een paar haartjes eruit vallen, tot mijn schrik hebben de haartjes een soort van witte bolletje bij de wortel met 2 haartjes. Zijn dat de grafts die eruit vallen? Word er paniekerig van

Ik hoop dat iemand me kan vertellen wat dat zijn.

Alvast bedankt voor de reacties!!

Mvg RICO
Ten eerste heb je dit bericht in de verkeerde sectie geplaatst. Ten tweede, waar ben jij behandeld? Kun je niet beter contact met hen opnemen? Ik vraag mij ook af in hoeverre jij bent geinformeerd over wat je te wachten staat na een behandeling...
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2018, 12:21   #3
ricoo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 3
Geslacht:
mijn excuses dat dit niet de juiste topic is voor dit onderwerp. Ben nog aan het uitvogelen hoe dit forum werkt.

Ik ben behandeld in Turkije en ze hadden me wel vertelt dat ik een shockloss zou krijgen na ongeveer 2 werken na de behandeling. Maar wat mij zorgen baart is de witte bolletje achtig iets bij de haar. Is dat dan de wortel of graft?

alvast bedankt!
ricoo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2018, 15:34   #4
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Als ik naar mijn haren kijk die elke dag uitvallen dan zit er overal wel een wit bolletje aan, is normaal. En als je een ander wit bolletje bedoelt dan heb ik die ook wel gezien bij mijn HT 17 jaar geleden. Zag er een beetje wit en onregelmatig uit aan de onderkant van het haartje. Kan me herinneren dat ik me ook lichtelijk paniekerig afvroeg of nu niet het haarzakje uitgedroogd eruit was gekomen of wat? Had toen maar de kliniek gebeld om te vragen of het normaal was en die zeiden (natuurlijk) dat het heel normaal was bla bla bla. Heb het maar aangekeken toen (wat kan je anders?) en omdat het uiteindelijke resultaat bevredigend was heb ik er helemaal niet meer over nagedacht. Dus afwachten is het enige wat je kunt doen en niet in paniek raken door dit.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2018, 17:18   #5
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricoo Bekijk bericht
mijn excuses dat dit niet de juiste topic is voor dit onderwerp. Ben nog aan het uitvogelen hoe dit forum werkt.

Ik ben behandeld in Turkije en ze hadden me wel vertelt dat ik een shockloss zou krijgen na ongeveer 2 werken na de behandeling. Maar wat mij zorgen baart is de witte bolletje achtig iets bij de haar. Is dat dan de wortel of graft?

alvast bedankt!
Kun je geen contact met hen opnemen? Veel klinieken in Nederland/Belgie zijn zo zorgzaam (lees normaal) dat je ze altijd direct kan bellen met vragen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2018, 03:37   #6
ricoo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 3
Geslacht:
Reet dank je wel voor je informatie
ricoo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2018, 16:53   #7
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Welke kliniek ben je geweest?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.