Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 juni 2006, 22:48   #16
maartje1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2005
Berichten: 15
Hi Isabelle,

Wat fijn dat je haartjes zo goed groeien! Lijkt me een heerlijk gevoel en dan kan je er ook weer even tegenaan. Ik ga gelijk morgen langs de apotheek voor de Oligosol. Bedankt voor de tip!
Zijn jouw haartjes begonnen met groeien toen je Oligosol bent gaan slikken of was de groei daarvoor al bezig? Bij mij nu hele korte donshaartjes verspreid over mijn hoofd. Ze zitten er al even, maar merk wel dat sommige haartjes dikker en steviger zijn. Helaas verder weinig groei te zien. Mijn nagels groeien wel heel goed en breken ook haast niet meer af, dus dat moet een goed teken zijn toch?Wil toch zo graag wat meer vooruitgang zien.
In ieder geval bedankt voor je hulp.

Groetjes Maartje.
maartje1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2006, 22:53   #17
starsailor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juni 2006
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belle
Hey Maartje,


ik neem sinds +/- 2 maand Oligosol, vrij te verkrijgen in de apotheel. Vitaminepillen van de etos ed zou ik niet slikken, meestal zit daar - denk ik - rommel in, die je lichaam niet opneemt. Oligosol is mij voorgeschreven door een erkende klassieke dermatoloog, die zich blijkbaar heeft omgeschoold tot homeopaat. Ik ben superblij, want het is voor het eerst in tien jaar tijd dat ik nieuwe haargroei zie!Maar het gaat zeer zeer traag. Verleden zomer kwamen de eerste witte zeer dunne haren - kon die enkel in vergootspiegeltje zien- en pas nu groeien ze langzaamaan dikker en zwart. Ik heb een paar kleine aanpassingen gedaan in mijn dieet & levenswijze, eet zeer gezond, fruit, noten, kruidenthee ed en vooral veel rust en ontspanning. En mijn wenkbrauwen zijn zo goed als volgroeid, daar ben ik nog het meest tevreden mee, omdat wenkbrauwen zo bepalend zijn voor je gezicht. PLuspunt is dat ik geen andere kwaaltjes meer heb door mijn gezonde levensstijl, geen verkoudheden of zo heb, & veel meer energie heb. Ik denk dat je zeer veel geduld moet hebben en je hele eet- en levenswijze moet herzien. Veel succes in ieder geval.

isabelle
Welke Oligosol neem je dan, heb even gegoogeld en er bestaan er verschillende, vb. oligosol aluminium, of koper of lithium enz.

Eva
starsailor is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2006, 12:38   #18
belle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2004
Berichten: 74
Hi,

ik nam oligosol zwavel/koper-goud-zilver/mangaan afwiiselend, bv 1 dag zwavel, 1 dag Mg enz. Ben ermee gekapt omdat ik het niet kon opbrengen om altijd naar de apotheker te hollen en half uur te wachten voor ontbijt enz. dus of het echt werkt, weet ik niet, want ik zie geen verschil, donshaartjes blijven zeer traag verder groeien en krijg iets meer zwarte haartjes, maar nogmaals zeer traag. Zwavel is wel geschikt voor huid haar en nagels enzo, ik gok er maar op dat ik het uit mijn voeding haal. Kruidenthee enzo blijf ik wel drinken & net als verder gezonde voeding, omdat ik een enorm verschil zie in mijn huid & dus hopelijk ook haargroei. Succes.
belle is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Effect frontaal en op de inhammen Not bald yet Medicijnen/haargroeimiddelen 115 8 juni 2012 21:46
Dons door bioresonancietherapie? isis AA - Behandelingen 2 3 mei 2005 19:45
Dons... Anjo AA - Algemeen 11 29 januari 2005 19:47
dons :s Stp AGA - Algemeen 1 16 december 2004 02:42
dons veens764 Medicijnen/haargroeimiddelen 0 4 november 2003 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.