Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 mei 2005, 21:53   #1
Rogier
HaarWeb lid
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 95
[Kliniek] Dr. Jones in de problemen?

Velen rekenen Dr. Jones (Oakville, Ontario) tot de top 10 van de HT wereld. Nu lijken er zich donkere wolken boven hem zich samen te pakken. Zie de volgende thread voor meer informatie:

http://www.hairlosshelp.com/forums/m...E=&STARTPAGE=1

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen en of Dr. Jones zelf nog met een verklaring komt.

Het bevestigd tevens mijn statement dat zelfstudie + patienten zien + goede afspraak met de chirurg en kliniek erg belangrijk zijn, dan elkaar napraten en cliché's blijven herhalen... Uiteindelijk moet je kunnen vertrouwen dat de chirurg/kliniek de afspraak/belofte nakomt.

Laatst gewijzigd door Rogier; 18 mei 2005 om 22:25
Rogier is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2005, 22:30   #2
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.250
Geslacht:
Toevallig, ik heb vorige week nog met hem gesproken.
Ik weet niet of je nu kunt zeggen dat hij een waardeloze chirurg is, omdat hij deze fout heeft gemaakt.
Hij zat inderdaad fout in dit geval, maar hoeveel operaties zal hij doen in een jaar?
Ik wist overigens niet dat hij ook nog FUT (strip-haartransplantaties) deed.
Ik ben het met je punten wat betreft een gedegen onderzoek naar de kwaliteit van de kliniek wel eens, maar wat voor patiënten zal een kliniek laten zien? Zullen ze ook hun minder gelukte patiënten laten zien, of de ontevreden cliënten?
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2005, 22:50   #3
Rogier
HaarWeb lid
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 95
Ik zeg nergens dat hij een waardeloze chirurg is. Ik geef juist aan dat ik benieuwd ben naar de reactie van Dr Jones. Of deze komt is maar afwachten...

Ik begrijp wel waarom je dat aanhaalt Henk, mijn uitleg:

Mijn anekdote "......napraten en cliché's....." slaat alleen op een vast groepje anti strip/Transhair/HT mensen op dit forum hier, wat ik al eerder aangaf: dit stukje forum is niet objectief. Er wordt maar constant gesmeten met dezelfde argumenten door dezelfde mensen. Prima, als men zich daar prettig bij voelt... maar begrijp wel dat deze negatieve sfeer niet bepaald uitnodigt tot interessante opbouwende discussie's. Vandaar dat topics hier relatief kort en vaak eenzijdig zijn. Niet echt uitnodigend om je ervaringen/foto's te plaatsen. In tegenstelling tot de medicijnen hoek, wat ik weer een goed staaltje werk vind en waar ik zelf van heb geprofiteerd . Daarom verwijs ik vaak ook naar Hairloss, waar ik mijn kennis in de loop der tijd heb opgehaald over HT, NIET HIER! En geloof me daar kan het er ook heet aan toe gaan! (en maar goed ook af en toe). Hopelijk geeft dit jullie moderators stof tot nadenken, in plaats van je terugtrekkend in de bekende verdedigende houding. Tot die tijd haal ik mijn meeste HT kennis op fora gebied vrolijk van:

http://www.hairlosshelp.com/forums/
Rogier is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2005, 23:00   #4
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.250
Geslacht:
Het is absoluut goed om je aandacht ook op buitenlandse fora te richten.
Mijn ervaringen wat betreft ht's ken je, maar ik zal nooit iemand, zonder een goede reden, een ht afraden. Zonder dat ik nu de in de verdedigings-mode ga , ik hoop ook dat je kunt begrijpen waarom bepaalde mensen zo'n aversie tegen ht's hebben.
Maar goed laten we niet teveel off-topic gaan.
Ik zal die thread op hairlosshelp ook eens in de gaten houden. Ik ben benieuwd wat dr. Jones zijn reactie is.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Consult Aesthetic Clinics lesshair Chirurgische behandelingen 8 16 juni 2005 18:07
Wanneer begonnen de problemen? alcaTRES AGA - Algemeen 32 1 juni 2005 08:16
Litteken... problemen voor het leven? Francis Chirurgische behandelingen 5 5 augustus 2004 16:53
Dr. Jones en Bverotti werken vanaf nu samen bverotti Chirurgische behandelingen 14 8 juni 2004 21:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.