Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 april 2005, 21:06   #16
kermit1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2005
Berichten: 21
Goedkope versus dure FUE. Een poging tot verklaring...

Als sommige haarklinieken kappers betalen voor doorverwijzing en effectieve transplantatie dan zal de prijs van een FUE in die haarklinieken ook duurder zijn. De patiënt betaalt dus zelf voor zijn doorverwijzing.

Laatst gewijzigd door Henk; 22 april 2005 om 06:32
kermit1 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2005, 22:31   #17
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Tijdens mijn behandeling bij Laser Aesthetic ontmoette ik een mede ‘patient’. Mijn consultant wist mij te vertellen dat deze man eigenaar was van een kapsalon in Amsterdam en hij de behandeling heeft ondergaan tegen een fikse korting. Voorwaarde was dat hij zijn klanten door zou sturen voor een consult naar Laser Aesthetic wanneer zijn klanten een haartransplantatie overwogen.

Tuurlijk, iedereen die een product aan te bieden heeft is niet meer objectief. Kijk maar naar de nieuwe spot van de Rabobank. Daarin zeggen zij met een knipoog dat zij zo subjectief zijn als het maar kan. Echter het belang van de klant wordt wel gediend. Zo vermelden zij. Nu hoeft dit niet voor iedereen te gelden en ik denk ook dat dit punt veel gevoeliger is in de ht-branche. Wat Henk ook treffend vermeldde: een auto kun je zo weer verkopen, je hoofd herstellen gaat lang niet zo eenvoudig al dan niet onmogelijk!

Maar bekijk het alsof de kapper een product of extra dienst in z’n assortiment heeft opgenomen. Een kapper kan ook folders op de balie hebben van meerdere klinieken hebben staan? Stel nou dat de kapper van beide klinieken evenveel provisie ontvangt, hoe subjectief zijn ze dan nog?

Een kapper verkoopt toch ook het liefst de middeltjes waar hij het meest op verdient? Welk bedrijf niet? Een doorsnee kapper zal natuurlijk gel inkopen tegen een zo laag mogelijk tarief om hier vervolgens een zo hoog mogelijk marge op te behalen. Met geld verdienen is niks mis. Zo lang je maar niet over lijken gaat. Een kapper heeft er niks aan als hij een ontevreden klant heeft naar aanleiding van een ht evenmin als de kliniek zelf. Maar er zijn meerdere partijen die het succes bepalen van een ht, uiteraard de kliniek maar ook voor een groot deel de patient zelf. Dit door goed na te denken, te vergelijken en van het gezonde verstand gebruik te maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laurensj
Ze hebben maar één doel: geld geld geld.
Wat dacht je van de farmaceutische wereld? Tuurlijk, ontwikkeling van medicijnen is ontzettend kostbaar. Ook hier worden prijzen kunstmatig hoog gehouden door de fabrikanten i.c.m. de apothekers. Ook dit is een voorbeeld van zakkenvullerij. Wanneer er nog een patent berust op een medicijn kan de prijs bewust hoog worden gehouden!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Ik weet ook toevallig dat bijv. vertegenwoordigers van Laser Esthaetics in hun BMW M3 kappers bezoeken door het land om agenten in te winnen. Dat zij zich zo willen profileren is hun zaak.
Detail: de consult die voor mij ‘zorg heeft gedragen’ reed in een bescheiden Renault Clio.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Transhair geeft gewoon - net zoals alle andere HT-klinieken in Nederland - voorlichting die niet strookt met de realiteit. Er wordt geen reeel beeld geschetst van het resultaat en van de eventuele nasleep. Maargoed, daar hebben we hier het al vaak genoeg over gehad.
Dat durf ik zo niet te stellen Laurens. Ik ben bij Laser Aesthetic keurig voorgelicht over het te verwachten resultaat. Hierin waren ze erg eenduidig: na de eerste behandeling 40% cosmetische dichtheid, tweede behandeling zeer waaschijnlijk noodzakelijk i.v.m. mijn leeftijd etc. Ofwel ik wist aardig goed wat me te wachten stond. Van zakkenvullen leek geen sprake te zijn. Tuurlijk de prijs was fors. Maar dat kwam ook door de grote vraag en het geringe aanbod. Er is verder helemaal geen pressie op me toegepast op zoals bijvoorbeeld kortingen of een beslissingtermijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Dus als ik t goed begrijp doet transhair ook ht bij iemand jonger dan 24?
Vreemd, omdat je bij L.A minimaal 24 moet zijn.
Dat meende ik ergens ook gelezen te hebben voor de tijd. Echter tijdens het consult zijn de tegens in verband met mijn geringe leeftijd destijds (21) goed naar voren gekomen.

Ik ben echt niet zo'n fan van Laser Aesthetic hoor. Hun reclames zijn tenenkrommend, maar ik ben best tevreden over ze. En ik heb ook echt geen puberbos, in het felle licht is het ook maar een 'plukje' wat er zit. Maar wat belangrijk is: het is me van tevoren allemaal verteld waarna ikzelf de afweging heb kunnen maken.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2005, 07:21   #18
sjaantje350
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Berichten: 27
provisie bij Laser aestatic?

Ik heb via mijn kapper ook een kortingscheque gekregen van 500,00 euro van de firma Laser aestatic (weet niet of het goed gespelt is?)
Dit was voor mij een van de redenen om niet eens een offerte te laten maken bij deze firma. Normaal betaal je blijkbaar standaard 500,00 euro teveel?
Sjaantje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk
Hier doet Jorn Kielman (van Transhair) een oproep aan kappers om klanten door te sturen naar Transhair als ze dunner haar krijgen. Ze kunnen dan een provisie krijgen van 5% van de behandelsom. Bij een behandeling van 5000 Euro is dat 250 Euro!
Lekker is dat. Kun je voorstellen wat zo'n kapper gaat antwoorden als je hem/haar vraagt wat je aan je haaruitval kunt doen.
sjaantje350 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2005, 11:55   #19
kermit1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2005
Berichten: 21
Commissie kappers

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjaantje350
Ik heb via mijn kapper ook een kortingscheque gekregen van 500,00 euro van de firma Laser aestatic (weet niet of het goed gespelt is?)
Dit was voor mij een van de redenen om niet eens een offerte te laten maken bij deze firma. Normaal betaal je blijkbaar standaard 500,00 euro teveel?
Sjaantje

Volgens mijn kapper zijn de financiële voordelen die Laser Aestetic biedt aan de kappers inderdaad enorm (naast buitengewone financiële voordelen zijn er tal van andere voordelen: ze bieden de kapper, wanneer die 2 patiënten aanbrengt, een gratis behandeling aan van hun ander gamma).
Wie betaalt dat allemaal??? De patiënt .
Vandaar dat ethische klinieken tegen een goedkoper tarief kunnen werken.
kermit1 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2005, 13:14   #20
Rogier
HaarWeb lid
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 95
Laurensj,

Ik heb de thread van Bas globaal gelezen en als ze aangedrongen hebben op een snelle beslissing is dat absoluut niet goed. Mijn ervaring is heel anders. Wel vind ik zijn verhaal kort door de bocht, hoe heeft hij zich voorbereid en hoe serieus was hij eigenlijk? Dat is mijn eerste reactie als ik zijn verhaaltje lees. mijn mening is en blijft dat men zelf goed onderzoek moet doen en dat een consult een gesprek is waarop je kunt kijken of de kliniek aan je voorwaarden voldoet. Een goede kliniek zal zeker mensen met een verkeerde verwachting, of met een slechte donor hiervan op de hoogte brengen, maar meestal is een behandeling mogelijk en uiteraard vertellen ze dit dan. Dat moet natuurlijk niet geinterpreteerd worden als aansmeren...

Ik maak geen reclame voor niemand, mijn reden dat ik opkom voor Transhair is dat ik de indruk heb dat een vast kliekje op dit forum zeer anti-HT is, om wat voor reden dan ook en alles afkraakt wat er over gezegd wordt. Zelfs jij als moderator komt met een op google gezocht Dagobert fotootje, wat alleen maar wat vertelt over jou en hoe je in je rol als moderator staat. Niet dat je geen mening mag hebben maar het komt negatief en kinderachtig over.

Er is overduidelijk concurrentie in HT land. En er zijn ook nog steeds klinieken die geen top-kwaliteit leveren in Europa. In mijn ogen moet je voor de chirurg en de techniek gaan, en speelt geld geen rol. Als je geen geld hebt of je hebt maar een beperkt budget dan zou ik het niet doen!

Grt Rogier
Rogier is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2005, 16:19   #21
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Met mijn posting wou ik alleen maar aangeven dat je als "kalende" op moet passen met de adviezen die je krijgt van de kapper.
Rogier, jij zit in dat wereldje en jij vind het niet meer dan gewoon dat er zo gewerkt wordt, maar de meesten hier zullen dit niet weten.
Daar is Haarweb ook o.a voor, om elkaar te wijzen op zulke dingen.
En mijn thread was geenzins bedoeld om de ht klinieken onderuit te halen.
Ik vind het alleen raar dat een kapper, die ik echt als een soort vertrouwensman/vrouw zie, dat die geld krijgt wanneer hij zijn klanten naar een bepaalde kliniek leid.
Opzich zou ik er nog niet zoveel problemen mee hebben, mits hij de klant dit verteld.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2005, 14:30   #22
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smorlez
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Ze hebben maar één doel: geld geld geld.
Wat dacht je van de farmaceutische wereld? Tuurlijk, ontwikkeling van medicijnen is ontzettend kostbaar. Ook hier worden prijzen kunstmatig hoog gehouden door de fabrikanten i.c.m. de apothekers. Ook dit is een voorbeeld van zakkenvullerij. Wanneer er nog een patent berust op een medicijn kan de prijs bewust hoog worden gehouden!
Jawel Smorlez, maar dat is toch niet echt te vergelijken. Een commerciele handel in medicijnen is verboden. De meeste medicijnen moeten worden voorgeschreven door een arts. Dat is bij HT's niet zo.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smorlez
Dat durf ik zo niet te stellen Laurens. Ik ben bij Laser Aesthetic keurig voorgelicht over het te verwachten resultaat. Hierin waren ze erg eenduidig: na de eerste behandeling 40% cosmetische dichtheid, tweede behandeling zeer waaschijnlijk noodzakelijk i.v.m. mijn leeftijd etc. Ofwel ik wist aardig goed wat me te wachten stond. Van zakkenvullen leek geen sprake te zijn. Tuurlijk de prijs was fors. Maar dat kwam ook door de grote vraag en het geringe aanbod. Er is verder helemaal geen pressie op me toegepast op zoals bijvoorbeeld kortingen of een beslissingtermijn.
Fijn dat jij wel goed bent voorgelicht. Goed te horen dat het dus niet altijd misgaat. Helaas zijn er ook zat gevallen bekend waarbij er wel een verneukeratieve voorlichting heeft plaatsgevonden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smorlez
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Ik weet ook toevallig dat bijv. vertegenwoordigers van Laser Esthaetics in hun BMW M3 kappers bezoeken door het land om agenten in te winnen. Dat zij zich zo willen profileren is hun zaak.
Detail: de consult die voor mij ‘zorg heeft gedragen’ reed in een bescheiden Renault Clio.
Het nut van deze auto-discussie ontgaat me een beetje. Wat maakt het uit als ze in een BMW rondrijden? Ze verdienen nu eenmaal veel geld en dat mag toch ook opgemaakt worden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Ik maak geen reclame voor niemand, mijn reden dat ik opkom voor Transhair is dat ik de indruk heb dat een vast kliekje op dit forum zeer anti-HT is, om wat voor reden dan ook en alles afkraakt wat er over gezegd wordt. Zelfs jij als moderator komt met een op google gezocht Dagobert fotootje, wat alleen maar wat vertelt over jou en hoe je in je rol als moderator staat. Niet dat je geen mening mag hebben maar het komt negatief en kinderachtig over.
Jammer dat je zo reageert. Het plaatje van Dagobert was ook een beetje een grapje, moet kunnen, toch?

Verder heb ik de indruk dat er niet een kliekje is dat anti-HT is, maar de overgrote meerderheid hier heeft negatieve ervaringen ermee.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2005, 22:56   #23
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
ben ik weer eens....

Rogier, ik ben blij dat jij, net als heel veel anderen blij zijn met het resultaat, al moet jij nog wel even wachten..

Ik weet dat er een aantal mensen op het forum acief zijn die zeer anti-ht zijn. Ook weet ik dat er een aantal concullega's onder een andere naam actief zijn of waren. Dat maakt me niet uit. EErlijkheid duurt uiteindelijk het langst en ik weet wat voor kwaliteit er geleverd wordt door onze internationale kliniek.

Ik snap alleen 1 ding niet: Een aantal mensen hier lopen constant te roepen dat HT's slecht zijn. dit kan idd zo zijn, maar ik hoor geen negatieve berichten over Transhair..

Ik zal de fora weer eens gaan bekijken. Mensen die geen vertrouwen hebben in HT's moeten vooral geen HT laten uitvoeren, maar ga ajb geen geld uitgeven aan haargroeimiddelen als Innovate etc, want het werkt gewoonweg niet! (of de werkzaamheid moet wetenschappelijk bewezen zijn)...Believe me...Ik heb inmiddels minimaal 40 mensen gezien waarbij Propecia gewoonweg goed werkt zonder bijwerkingen!

Op HM zou ik niet wachten , want dat duurt nog minimaal 5-10 jaar als het niet langer duurt!
Ook zijn we nu al een tijdje bezig met FUE en ik moet zeggen dat ik de meerwaarde nog steeds niet zie van FUE tov FUT. Jezelf kaal scheren kun je beter bij een FUT doen dan bij een FUE!

Jorn

PS: ik heb de moderator gevraagd of hij de thread met mij als leugenaar wil verwijderen. ALs je jorn kielman invoert bij Google krijg je nl. een resultaat waar niemand blij mee zal zijn. Ik zal er ook alles aan doen om dit bericht te laten verwijderen...De moderator zelf wil dit namelijk tot dusverre niet doen.
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys

Laatst gewijzigd door jornkielman; 25 april 2005 om 10:53
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2005, 23:34   #24
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Het handelen van de kapper komt in ethisch troebel vaarwater omdat hij de klant feitelijk een probleem aanpraat. Kaal worden gebeurt en veel mensen leven er geen fractie beroerder onder. Als consequent kaalheid word aangekaart als iets dat niet goed is en moet worden 'weggenomen' dan zijn de rapen gaar.
Zeker als er geld mee gemoeid is verdwijnt een werkelijk empathische behandeling naar de achtergrond. De kapper is niet bezorgd om je haar maar om zijn bankbalans.
Daarnaast heeft de kapper wat mij betreft een kleine speelruimte qua 'bemoeien'; de vraag "heb je wel eens aan een HT gedacht" zou ik tolereren, de suggestie "Ga eens bij die kliniek langs" zou ik niet kunnen waarderen.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 16:06   #25
Richard33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2004
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman
Rogier, ik ben blij dat jij, net als heel veel anderen blij zijn met het resultaat, al moet jij nog wel even wachten..

Ik weet dat er een aantal mensen op het forum acief zijn die zeer anti-ht zijn. Ook weet ik dat er een aantal concullega's onder een andere naam actief zijn of waren. Dat maakt me niet uit. EErlijkheid duurt uiteindelijk het langst en ik weet wat voor kwaliteit er geleverd wordt door onze internationale kliniek.

Ik snap alleen 1 ding niet: Een aantal mensen hier lopen constant te roepen dat HT's slecht zijn. dit kan idd zo zijn, maar ik hoor geen negatieve berichten over Transhair..

Ik zal de fora weer eens gaan bekijken. Mensen die geen vertrouwen hebben in HT's moeten vooral geen HT laten uitvoeren, maar ga ajb geen geld uitgeven aan haargroeimiddelen als Innovate etc, want het werkt gewoonweg niet! (of de werkzaamheid moet wetenschappelijk bewezen zijn)...Believe me...Ik heb inmiddels minimaal 40 mensen gezien waarbij Propecia gewoonweg goed werkt zonder bijwerkingen!

Op HM zou ik niet wachten , want dat duurt nog minimaal 5-10 jaar als het niet langer duurt!
Ook zijn we nu al een tijdje bezig met FUE en ik moet zeggen dat ik de meerwaarde nog steeds niet zie van FUE tov FUT. Jezelf kaal scheren kun je beter bij een FUT doen dan bij een FUE!

Jorn

PS: ik heb de moderator gevraagd of hij de thread met mij als leugenaar wil verwijderen. ALs je jorn kielman invoert bij Google krijg je nl. een resultaat waar niemand blij mee zal zijn. Ik zal er ook alles aan doen om dit bericht te laten verwijderen...De moderator zelf wil dit namelijk tot dusverre niet doen.
Beste Jorn

Ik vraag me nog steeds af waar jij die mensen tegen kom die propecia gebruiken en er baat bij hebben.
kom al vaker bij Intermedica in Geldermalsen maar heb nog nooit in de wachtkamer iemand gesprokken die naar een jaar goed resultaat had .
dit geld ook voor Plink in Rotterdam.

Alleen op de websites kunnen ze het zo mooi vertellen ,
en vooral de foto,s ervoor en erna
het is allemaal geldklopperij
Richard33 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 18:56   #26
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Ik spreek nogal wat mensen bij ons in de kliniek en vooral tijdens de open dagen....
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2005, 19:17   #27
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richard33
Ik vraag me nog steeds af waar jij die mensen tegen kom die propecia gebruiken en er baat bij hebben.
Richard, je kunt ook hier op de forums rondzoeken. Er zijn een flink aantal mensen met finasteride in hun regime. En een aantal (waaronder ik) kunnen je vertellen hoeveel baat ze er bij hebben.
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 10:12   #28
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman
PS: ik heb de moderator gevraagd of hij de thread met mij als leugenaar wil verwijderen. ALs je jorn kielman invoert bij Google krijg je nl. een resultaat waar niemand blij mee zal zijn. Ik zal er ook alles aan doen om dit bericht te laten verwijderen...De moderator zelf wil dit namelijk tot dusverre niet doen.
En heb je geen problemen met die "Webvrouw schaamhaar scheren"-hits op de site www.buitensteschaamlippen.be, Jorn?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 27 april 2005 om 10:20
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2005, 23:02   #29
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
aesthetic team

nee hoor,
Daar hebben we aesthetic team voor, inmiddels een van de grootste klinieken van Nederland.
Jorn

Laatst gewijzigd door Henk; 28 april 2005 om 06:32
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2005, 18:00   #30
Heer Olivier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2003
Berichten: 73
He Jorn Kielman, laatst zag ik je tegen in de Get Back op het stadhuisplein in Rotterdam, maar het viel me op dat je niet meer zo veel haar hebt als op de foto van Transhair. Met name je voorste haarlijn is wat dunner geworden. Niet echt een top resultaat dus, zeker niet als je er naast ook nog eens Propecia gebruikt. Wat doe je om de boel weer helemaal in orde te krijgen?

Groeten,

Heer Olivier
__________________
"Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken"

*Saw palmetto (2 x per dag 1 softgel)
*Minoxidil 5% (2 x per dag 1 ml)
Heer Olivier is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag ervaringen met Transhair gevraagd mij Chirurgische behandelingen 7 30 september 2004 21:02
Idee: bericht aan alle kappers? Jente Haarwerken 4 10 september 2004 19:08
Wie was er ook alweer zo'n voorstander van TRANSHAIR? Leg dit eens uit dan?! LOL! opzichgoed Chirurgische behandelingen 26 3 augustus 2004 02:35
Mijn Transhair ervaring sjef Chirurgische behandelingen 0 3 juli 2002 19:52
Zitten Laser Aesthetic en Transhair in hetzelfde gebouw in Engeland? Chris Chirurgische behandelingen 3 10 januari 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.