Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Bekijk resultaten enquête: Kaal of impotent?
Ik ben liever kaal dan impotent 104 57,78%
Ik ben liever impotent dan kaal 76 42,22%
Aantal stemmers: 180. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 juli 2005, 16:25   #31
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Picaroon
Zeker ik overdrijf, maar ik kan me veel voorstellen bij degenen die de impotentie verkiezen... liever kansen krijgen bij leuke dames en die dan vervolgens niet kunnen verzilveren, dan uberhaupt kansloos zijn (of iig je zo voelen)...
Goed dat je dat laatste zinnetje er nog tussen haakjes achter zet, want daar gaat het inderdaad om: dat die mannen zich kansloos voelen. Het is natuurlijk niet zo dat een man daadwerkelijk kansloos is om te scoren als ie geen haar heeft. Het is al vaker besproken maar het gaat uiteindelijk om de uitstraling: als ik met een vuilniszak, twee wortels in m'n neus en een bananenschil op mn hoofd uitga en tegelijkertijd me zeer zelfverzekerd voel en dat uitstraal, moet je eens zien hoe snel ik scoor.

Je krijgt dus geen kansen bij vrouwen door je potentie in te leveren voor haar, maar door eens goed aan je eigenwaarde te werken, eventueel samen met een psych.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 16:29   #32
pruikie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2005
Locatie: belgië
Berichten: 4
ja hoor tiuri weet het wel weer! het is algemeen bekent dat vrouwen mannen zonder haar niet willen. Sinds ik mijn haar weer terug aan het krijgen ben zie ik dat vrouwen mij leuker vinden. daarvoor walgden ze van mij.

dus hij heeft wel gelijk, met haar heb je kans en zonder haar kun je het schudden
__________________
Ik gebruik alleen me hypnosemethode en meer niet en krijg nu mijn haar langzaam terug

Laatst gewijzigd door Tiuri; 31 augustus 2007 om 02:20
pruikie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 16:30   #33
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Lightbulb

Svp on-topic verder: impotentie vs. kaalheid.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 16:35   #34
Picaroon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2004
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
Goed dat je dat laatste zinnetje er nog tussen haakjes achter zet, want daar gaat het inderdaad om: dat die mannen zich kansloos voelen. Het is natuurlijk niet zo dat een man daadwerkelijk kansloos is om te scoren als ie geen haar heeft. Het is al vaker besproken maar het gaat uiteindelijk om de uitstraling: als ik met een vuilniszak, twee wortels in m'n neus en een bananenschil op mn hoofd uitga en tegelijkertijd me zeer zelfverzekerd voel en dat uitstraal, moet je eens zien hoe snel ik scoor.

Je krijgt dus geen kansen bij vrouwen door je potentie in te leveren voor haar, maar door eens goed aan je eigenwaarde te werken, eventueel samen met een psych.
Ja ja ik weet het, maar soms zijn mensen, ook ik, geneigd hetgeen ze voelen te beschouwen als zijnde feitelijk...

Helemaal mee eens verder met je, maar zullen we voor de zekerheid een keer de proef op de som nemen? Keer avondje stappen, jij in jouw outfit, kijken wie het eerst scoort???
__________________
Regimen:

Inwendig:
- Finasteride sinds februari 2005
- Saw Palmetto sinds juni 2005 (na eind 2004 te zijn gestopt na een half jaar)

Uitwendig:
- Dode zee shampoo Dandruff
- Galderma Ell Cranell sinds januari 2005 (gestopt juli '05)
- Minoxidil sinds 28 juni 2005
- Galeatomie juni 2004
Picaroon is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 17:28   #35
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Beste Picaroon,

Als het zo zou zijn dat kale(nde) mannen het kunnen schudden bij de damens, hoe verklaar je dan al die kale(nde) mannen met een partner?



Ik denk dat het vooral je eigen negatieve beeld is van kaalheid. Begrijpelijk, maar heel vervelend voor jezelf vooral.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 22:34   #36
Deckard
Alles is relatief
 
Deckard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2004
Berichten: 231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pruikie
ja hoor Tiuri weet het wel weer! het is algemeen bekent dat vrouwen mannen zonder haar niet willen. Sinds ik mijn haar weer terug aan het krijgen ben zie ik dat vrouwen mij leuker vinden. daarvoor walgden ze van mij.

dus hij heeft wel gelijk, met haar heb je kans en zonder haar kun je het schudden
Dit is de meest waanzinnige uitspraak die ik hier ooit gehoord heb!

Als jij graag de onzekere sul uit wil hangen doe je dat maar in je eigen tijd en omgeving maar probeer niet iemand iets aan te praten, vervelende halve zool!

Jou negatieve gedrag straalt over op anderen en dat stoort me meer dan een beetje.

Serieus, rot op met je rare gedoe!
__________________
Ofcourse you realise...this means WAR...!

Mijn regimen:
Extern:
- Nizoral Shampoo
- Alpecin After Shampoo Liquid
Intern:
- Omega 3 vetzuren
- Proscar (per dinsdag 29-03-05)

Laatst gewijzigd door Tiuri; 31 augustus 2007 om 02:18
Deckard is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 22:40   #37
Deckard
Alles is relatief
 
Deckard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2004
Berichten: 231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pruikie
daarvoor walgden ze van mij.
Ik walg ook van jou, om hele andere redenen.
__________________
Ofcourse you realise...this means WAR...!

Mijn regimen:
Extern:
- Nizoral Shampoo
- Alpecin After Shampoo Liquid
Intern:
- Omega 3 vetzuren
- Proscar (per dinsdag 29-03-05)
Deckard is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 22:47   #38
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pruikie
ja hoor tiuri weet het wel weer! het is algemeen bekent dat vrouwen mannen zonder haar niet willen. Sinds ik mijn haar weer terug aan het krijgen ben zie ik dat vrouwen mij leuker vinden. daarvoor walgden ze van mij.

dus hij heeft wel gelijk, met haar heb je kans en zonder haar kun je het schudden
Je begrijpt zeker zelf ook wel dat dit echt de grootste flauwekul is, of niet Pruikie? Maar goed, verder heeft Deckard al genoeg gezegd hierboven. Je bent een halve zool, pruikie!

Laatst gewijzigd door Tiuri; 31 augustus 2007 om 02:18
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 22:55   #39
Bas6562
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Je begrijpt zeker zelf ook wel dat dit echt de grootste flauwekul is, of niet Pruikie? Maar goed, verder heeft Deckard al genoeg gezegd hierboven. Je bent een halve zool, pruikie!
Ze zouden sowieso van Pruikie kunnen walgen lijkt me, maar misschien is hij in t openbare leven wel een beschaafde jongen. Hij zit hier alles natuurlijk extreem op te naaien en zijn oplossing voor kaalheid waar hij mee kwam is daar wat hem betreft volledig ondergeschikt aan. Tenminste, dat idee heb ik. Zulke lieden kunnen we natuurlijk missen als kiespijn, dat wil zeggen op dit forum.
Bas6562 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 22:59   #40
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas6562
Ze zouden sowieso van Pruikie kunnen walgen lijkt me, maar misschien is hij in t openbare leven wel een beschaafde jongen. Hij zit hier alles natuurlijk extreem op te naaien en zijn oplossing voor kaalheid waar hij mee kwam is daar wat hem betreft volledig ondergeschikt aan. Tenminste, dat idee heb ik. Zulke lieden kunnen we natuurlijk missen als kiespijn, dat wil zeggen op dit forum.
Ja, je weet nooit wie er daadwerkelijk achter zit. Het kan zelfs een vrouw zijn . Je weet het gewoon nooit met internet communities . Ik heb zelf dus ook het vermoeden dat het gewoon onzin is en dat hij simpelweg even wilde trollen. Hij zocht een manier om aandacht (een begin) te vragen en op een haarforum doe je dat natuurlijk het snelst via de truc van het medicijn .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2005, 23:08   #41
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Gaaaappp....
Hahah heb je nooit die norwood 3 ers gezien met hele leuke dames.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2005, 09:13   #42
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ik vind mannen met heel mooi haar heel aantrekkelijk. Toch heb ik zelf een helemaal kale man. Mijn man heeft er voor gekozen om zich kaal te scheren, dat is zijn "oplossing" voor kaalheid. Het interesseert hem verder geen moer. En juist dat geeft hem een bepaalde uitstraling waar ik helemaal voor gevallen ben. En uiteindelijk gaat het alleen om die dingen: uitstraling en karakter. Echt nergens anders om.

Sommige dames zullen misschien alleen afgaan op het uiterlijk. Maar zou je die als partner willen? Kom nou toch.
Ik ken mannen met veel haar die ik aantrekkelijk vind, en veel kale mannen ik aantrekkelijk vind. Haargroei is voor mij nooit een "beslissingsfactor" geweest.
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2005, 10:03   #43
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Helemaal Mee Eens , Georgie!!!

Hallo Georgie, gelijk heb je hoor!
Ik ken ook mannen met een mooie haardos die ik helemaal niet aantrekkelijk vind!
En ik ken er ook die kaalgeschoren zijn, en sommigen daarvan : WAUW, wat een uitstraling, wat een sex-apeal!!!
Of je een persoon nu aantrekkelijk vind of niet wordt in de GROOTSTE mate NIET bepaald door zijn uiterlijk maar door zijn hele persoonlijkheid!!!

BETER KAAL OP JE HOOFD DAN IN JE HOOFD!!!
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2005, 11:00   #44
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
BETER KAAL OP JE HOOFD DAN IN JE HOOFD!!![/QUOTE]

Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2005, 12:45   #45
Picaroon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2004
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Beste Picaroon,

Als het zo zou zijn dat kale(nde) mannen het kunnen schudden bij de damens, hoe verklaar je dan al die kale(nde) mannen met een partner?



Ik denk dat het vooral je eigen negatieve beeld is van kaalheid. Begrijpelijk, maar heel vervelend voor jezelf vooral.
Mijn haaruitval bezorgt mij een ontevredenheid over mijn voorkomen alsmede een onzekerheid en een pessimisme over mijn 'kansen'. (ik geloof echt dat als mijn haargroei nog gewoon in tact zou zijn zoals bij het gros van mijn leeftijdgenoten, ik een stuk zorgelozer, zekerder en assertiever zou zijn.)

Het gaat hier, zoals ik ook aan Tiuri al toegaf, om wat ik persoonlijk voel. Een en ander wil dus niet zeggen dat mijn voorkomen verschrikkelijk is, noch dat ik inderdaad kansoos ben. (voelen is geen zijn!)
Het wil al helemaal niet zeggen dat andere kale(nde) mannen suf, onaantrekkelijk, kansloos of whatever zijn of dat ze zich zelfs maar zo voelen... Ik hoef de vrouwtjes aan de armen van kale(nde) mannen dus ook helemaal niet te verklaren.

Wat dat laatste betreft, mooi dat je begrip hebt voor mijn situatie. En ja, het is zeker jammer voor mijzelf - en voor iedereen die zich net zo voelt als ik.
__________________
Regimen:

Inwendig:
- Finasteride sinds februari 2005
- Saw Palmetto sinds juni 2005 (na eind 2004 te zijn gestopt na een half jaar)

Uitwendig:
- Dode zee shampoo Dandruff
- Galderma Ell Cranell sinds januari 2005 (gestopt juli '05)
- Minoxidil sinds 28 juni 2005
- Galeatomie juni 2004

Laatst gewijzigd door Tiuri; 31 augustus 2007 om 02:17
Picaroon is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oprah over wimpers Jente Boeken en artikelen 6 6 mei 2005 13:56
Testosteron gehalte bij mannen... pindakaas Van alles en nog wat... 3 29 januari 2004 18:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.