Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 juli 2005, 15:50   #466
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Rizla (jij chloorvrij hennep junk) als je nog steeds jeukt voelt, begin dan aan de fina. Een DHT verkrachter moet toch wel het basis van je regime zijn en ik zou niet teveel vertrouwen op SP.
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2005, 20:57   #467
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
jah binnenkort waarschijnlijk een anderre baan met een aantrekkelijker salaris en dan kan ik aan de duta wat nu nog iets te duur is voor me
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2005, 20:59   #468
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
btw dr zit echt wel verbetering in hoor; overal groeien nu al korte maar GEPIGMENTEERDE!! haartjes en ze worden heel snel langer!!
edit: niet overal maar op het diffuse frontale wat mijn grootste zorgenkind was/is
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2005, 01:22   #469
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Question Dikkere baardharen

Heb het al eens eerder gezegd: 2 weken na het gebruik van antihistamine merkte ik dat mijn baardharen stugger, dikker of sneller groeiden. Ik denk dat het vooral dikker is.

Anderen die dit ook hebben?
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2005, 11:52   #470
Super Cow
HaarWeb lid
 
Super Cow's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2004
Berichten: 78
Geslacht:
ik heb nog steeds periodes van een hevige brandige gevoel op mijn hoofdhuid, zelf als ik 2 * 10mg Cetirizine gebruik.

DusCetirizine werkt niet bij mij? zijn er andere merken?

Ik snap niet waar het brandige gevoel vandaan komt, volgens mij heb ik het sinds ik duta slik ipv fina.

Ik snap er niks meer van :/
__________________
Nu:
Geen Haarverlies meer.

Oud:
28-06-05 - Dutasteride 0.5mg
10-06-05 - Plantina MV
02-06-04 - DA Rozemarijn Shampoo
12-07-04 - Etos Rooscure
Haarstatus:
vergevorderde Diffused Thinning

18-03-04 - 1.25mg Proscar
09-06-04 - Kruitvat 3000mg MSM
20-08-04 - 10mg Cetirizine Dihydrochloride
03-08-04 - Kirkland Minoxidil 5%
Super Cow is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2005, 03:53   #471
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
ik gebruik het nu al best lang (denk een maand of 2 nu) en ik heb egt 2 keer een btje jeuk gehad maar meer niet en toen was ik er ook zegmaar een hele lange drukke bezopen dag van aant maken... ik denk wel dat dit het is!!! en ik denk er ook nogsteeds aan om gewoon 2 stuks op een dag te nemen al is het maar voor de mazzel
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2005, 03:58   #472
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugh
Heb het al eens eerder gezegd: 2 weken na het gebruik van antihistamine merkte ik dat mijn baardharen stugger, dikker of sneller groeiden. Ik denk dat het vooral dikker is.

Anderen die dit ook hebben?
zouw best kunnen mijn hele lichaam is wat ruiger behaard de laatste tijd maar dat kan ook door de msm/p5p of hormonale veranderingen

anyway ff gezellig uurtje harsen met me zus en alles was opgelost
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2005, 13:58   #473
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
overigens kan ik jullie nu met zekerheid melden dat de generieke chillies voor geen ene moer helpen

ik zit nu gewoon weer aan de dure van de aphotheek (reactine) en gebruik soms een paar dagen(als me pakkie leeg is) de generieke waar ik nog een hele zooi van heb liggen.
ik merk het verschil echt van dag(of twee) tot dag:
als ik de echte gebruik is mn hoofdhuid iets wat ik totaal niet voel dat ik het heb en als ik aan de nepperds zit buzzt mn hoofdhuid als een gek ook al neem ik er 4 op een dag!!! 1 echte volstaat echter weer wel...
generiek sucks ass en ze mogen india platgooien wat medicijnen betreft is mijn bescheiden mening

ik denk echt dat ik het gevonden heb (voor mezelf dan) en zie centrizine ook als het hele regime, de rest is alleen voor de mazzel en ik slik dan ook geen echte medicijnen voor de rest hoewel ik nog wel aan de duta wil als mijn budget het straks toelaat(the world is not enough wat mn haar betreft )
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2005, 16:31   #474
haarmeer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Berichten: 19
Kent iemand betaserc (betahistinum) 16 mg, dit moet ik dagelijks tweemaal nemen, is dit voldoende gerelateerd aan de door jullie gebruikte cetirizine? Ik neem dit nu al gedurende 3 maanden (k kan geen invloed op m'n haar waarnemen).
haarmeer is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2005, 19:21   #475
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
lijkt me in geen opzicht hetzelfde.
dit werkt tegen duizeligheid toch?
heeft toch niets met antihestamine te maken?
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2005, 00:55   #476
heyoo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rizla
overigens kan ik jullie nu met zekerheid melden dat de generieke chillies voor geen ene moer helpen

ik zit nu gewoon weer aan de dure van de aphotheek (reactine) en gebruik soms een paar dagen(als me pakkie leeg is) de generieke waar ik nog een hele zooi van heb liggen.
ik merk het verschil echt van dag(of twee) tot dag:
als ik de echte gebruik is mn hoofdhuid iets wat ik totaal niet voel dat ik het heb en als ik aan de nepperds zit buzzt mn hoofdhuid als een gek ook al neem ik er 4 op een dag!!! 1 echte volstaat echter weer wel...
generiek sucks ass en ze mogen india platgooien wat medicijnen betreft is mijn bescheiden mening

ik denk echt dat ik het gevonden heb (voor mezelf dan) en zie centrizine ook als het hele regime, de rest is alleen voor de mazzel en ik slik dan ook geen echte medicijnen voor de rest hoewel ik nog wel aan de duta wil als mijn budget het straks toelaat(the world is not enough wat mn haar betreft )
wat heb je tot mu toe gemerkt van cetirzine? waar haal je die reactine en hoeveel kost het?
heyoo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2005, 20:55   #477
rizla
HaarWeb lid
 
rizla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 april 2005
Locatie: omg. amsterdam
Berichten: 303
reactine kan je je gewoon bij de etos en anderre apotheeken halen maar is wel duur; iets van een tientje voor 14 pilletjes

wat ik merk is dat ik totaal geen ehh... tjah een beetje raar gevoel op mijn hoofdhuid meer ervaar en overal op het diffusse gedeelte aan de voorkant zijn er godsgruwelijk veel dunne slierterige haren uitgevallen maar daar lijken nu dus allemaal kleine goedgepigmenteerde haartjes voor terug te komen en dat worden er steeds meer... goed nieuws alleen willen die korte haartjes nooit mee met mn kapsel echt heel irritant maar ik neem eigenlijk aan dat als ze later groot zijn best brave haartjes worden
__________________
als ik later groot ben wil ik meer haar.
mijn regimen: geen geleuter over haar, een blik lieve meissies elk weekend, 140 rijden in de bebouwde kom en circuit dagen, en vooral geen geleuter over haar
!! dont worry, be naked
rizla is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2005, 05:42   #478
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Dus jij wil zeggen dat je zonder een fatsoenlijke DHT-remmer hergroei hebt? Ik ga binnekort eens een keer doordraaien van AGA. Ik gebruik Cetirizine diHCI Alpharma 10 mg. Nou maar hopen dat het mij ook zal werken.
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2005, 18:32   #479
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rizla
reactine kan je je gewoon bij de etos en anderre apotheeken halen maar is wel duur; iets van een tientje voor 14 pilletjes
[...]
Het goedkoopste is volgens mij:
Revalintabs cetirizine di-hydrochloride 10mg, 14 tabletten voor 8.xx euro bij Kruidvat

Of je moet het vergoed krijgen.
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2005, 21:36   #480
haaribo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2005
Berichten: 167
Rizla hoe lang duurde het bij jouw voor je enig effect zag? Zit er namelijk over te denken ook een tijdje aan de antihistamine te gaan, of aan de Protopic. In theorie werken deze twee middellen toch bijna hetzelfde aangezien ze beide het immuunsysteem soort van platleggen.
haaribo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
RK19 (Deel 2) ugh Medicijnen/haargroeimiddelen 265 1 april 2008 14:06
Samenvoegen Antihistamine discussie + Allergiepoll jennifer Archief: afgehandelde Suggesties 5 15 september 2004 14:06
Rk 19 pindakaas Medicijnen/haargroeimiddelen 1486 19 augustus 2004 13:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.