Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 november 2011, 21:09   #1
togrove
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 januari 2011
Berichten: 3
[Finasteride] Vraagje aan langdurige gebruikers

Gegroet!

Sinds ik anderhalf jaar geleden opmerkte dat m'n haarlijn zich flink wat aan het terugtrekken was (cynisch genoeg had ik dit bemerkt doordat ik bepaalde kapsels niet meer kon handhaven :-/ ) gebruik ik sinds één jaar minoxidil, nizoral shampoo en sinds 4 maanden finasteride 1mg.

Ik had nu zelf nog enkele vraagjes voor de langdurigere finasteride gebruikers onder ons:

Ik moet zeggen dat ik na enkele maanden onder de minox niet veel effect heb gemerkt, vandaar ook de toevoeging van fina. Nu, sinds de start van fina, is mijn haarlijn nog ietsje meer teruggetrokken. Waardoor ik me dan nu ook de vraag stel:

- Tot op welke hoogte gaat dit toch nog verder? Ik dacht dat ik na een tijdje onder fina op z'n minst m'n haarlijn niet meer verder zou zie wijken?

- Denken jullie dat ik een betere kans maak dat m'n haarlijn wat terug aangroeit gezien ze net pas recentelijk nog wat meer teruggetrokken is onder de fina? M.a.w., zou deze teruggroei net het initiële negatievere effect van fina kunnen zijn?

- Overigens heb ik tot op heden nog geen enkel neveneffect van fina ondervonden, behalve dan waterig sperma. Voor de rest geen seksuele problemen of vermoeidheid, pijn of eender wat. Zou ik hieruit mogen afleiden dat de kans dat zich toch nog bijwerkingen manifesteren vrij klein is, of is dit totaal onvoorspelbaar en kan het evengoed zijn dat ik binnen enkele maanden ineens toch wat shit te verwerken krijg?

Of zijn deze vragen wat te abstract om een indicatie te kunnen geven en zal ik het gewoon moeten uitzingen en afwachten wat voor resultaat ik ga krijgen...

Alvast dank voor de moeite & info !
togrove is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.