Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 1 december 2005, 21:46   #76
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Juist, die laatste quote. Het is idd super raar dat voor een schuimversie van minox weer het totale FDA trial moet worden doorlopen. Dit zou toch helemaal niet nodig hoeven zijn? Ik vind dit ook twijfelachtig en een heel klein beetje hoopvol.
Huh??? Jongens, wat willen jullie dan nog meer horen?? Connetics, de producent van het schuim, heeft zwart op wit toegegeven dat het om Rogaien Foam gaat en over niets anders.

De reden waarom Pfizer dit doet is louter financieel van aard. Ze hebben een nieuw medisch patent aangevraagd op hun schuimformule en dat betekent dat niemand anders het mag maken. Het enige nadeel daarvan is wel dat ze een deel van de FDA trials opnieuw moeten doorlopen, maar die investering is het dubbel en dwars waard. Straks hebben ze weer 20 jaar patent op een FDA-approved middel, zo simpel is het.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2005, 22:18   #77
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince001
De eerste uitspraak was mij ook opgevallen en die dekt wat mij betreft de hele lading. Het uitbrengen van Minox-foam is geen volgende stap in de strijd tegen haaruitval, maar laat ons slechts zien wat met wat voor 'n achterhaalde rommel we al jaren gebruiken.

Dat de twee grootheden van HLH, F en B, zich lam geschrokken zijn van het bestaan van een phase III waar zij niets van af wisten, is wel gebleken. En nu alle vragen beantwoord zijn, voert mister Farrel ineens weer het hoogste woord.

Het toppunt van truernis vind ik wel zijn uitspraak dat de foam wat hem betreft een succes mag worden omdat andere bedrijven dan zullen zien dat er in haaruitval producten geld te verdienen valt....
Ongewild slaat hij daarmee de spijker op zn kop. Het zijn geen onderzoekers die zullen denken dat een oplossing voor haaruitval interessant kan zijn, maar bedrijven die zien dat ze hier veel knaken kunnen halen. Oftewel, nog meer varianten als Innovate, Aminexil en Maxilene zullen onze kant op komen... Nee, daar zijn we blij mee!
Inderdaad Vince, helemaal mee eens!!
Extreem irritant hoe die farrel nu loopt te oreren op HLH alsof hij de heilige haarprofeet is. Hij verdient het om kaal te worden, om in de woorden van Haarmannetje te spreken. Net als die mensen van Pfizer trouwens.

By the way, ik hoop dat de FDA de Phase 3 afkeurt, dat zal ze leren. Die kans is nog aanwezig ook want die foam wist het bij de keto-studies niet beter te doen dan placebo
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2005, 19:12   #78
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Inderdaad Vince, helemaal mee eens!!
Extreem irritant hoe die farrel nu loopt te oreren op HLH alsof hij de heilige haarprofeet is. Hij verdient het om kaal te worden, om in de woorden van Haarmannetje te spreken. Net als die mensen van Pfizer trouwens.
Die lui bij Pfeizer zijn waarschijnlijk al lang knikkerkaal. Ze hebben de hoop opgegeven... en wat doe je dan? Mensen met hoop eens flink treiteren dmv onzinnige trials..


Citaat:
By the way, ik hoop dat de FDA de Phase 3 afkeurt, dat zal ze leren. Die kans is nog aanwezig ook want die foam wist het bij de keto-studies niet beter te doen dan placebo
Ik denk dat die kans wel aanwezig is... Aan de andere kant, het gaat "maar"om een haargroeimiddel, dus waarom afkeuren die handel als het even goed als de lotion is? En indien het wel goedgekeurd wordt, vraag ik me nog steeds af of het ooit op de markt gezet zal worden. En zo ja, dan kan het zo nog drie vier jaar duren.

Member Sampson schreef hetvolgende op HLH.
Citaat:
something else occurred to me. someone pointed out that it appears they were not testing efficacy with the trials. how much more could it have possibly cost to keep that data? is hair regrowth but a minor detail now? wouldnt they be interested to know what the bottom line is on results vs regular minoxidil formulations?
(bron)
Zegt jou dit iets? Toevallig ergens opgepikt? Het zou echt schandalig zijn!!!
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2006, 16:59   #79
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Het produkt is btw door de FDA goedgekeurd en klaar om verkocht te worden. En ja hoor, het is gewoon Minoxidil 5% alleen nu met Foam
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2006, 21:23   #80
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Ik ben trouwens wel benieuwd naar results + pics
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2006, 12:16   #81
nelis27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Berichten: 44
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Het produkt is btw door de FDA goedgekeurd en klaar om verkocht te worden. En ja hoor, het is gewoon Minoxidil 5% alleen nu met Foam
Heb je daar een bron van? . het blijft interresant natuurlijk.

grtz nelis
__________________
mijn regime

multivitamine al jaren

sinds november 2004
groene thee 2 mokken daags
omega 3 1 per dag
sinds december 2004
rooscure 2 a 3 keer per week
sinds 24 feb 2005
fina 1 mg 1/5 proscar
SINDS MEI 2006
minox
gezondere levensstijl ( 4 a 5 per week vis en veel fruit)
fitness en conditie verbetering
-----------------------------------------------
Geld stinkt maar ik kan die lucht best verdragen
-----------------------------------------------
nelis27 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2006, 12:54   #82
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nelis27
Heb je daar een bron van? . het blijft interresant natuurlijk.

grtz nelis
Jawel hierzo.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2007, 15:08   #83
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Dat foam was dan wel niks, maar toch heeft deze thread wat interessante feiten naar boven gebracht zoals het feit dat Pfizer kennelijk via bedrijfjes als Anaderm werkt aan nieuwe haargroeimiddelen. Nu zag ik ook dit artikel:

http://news.hairlosshelp.com/hair-lo...ir-loss-drugs/
Citaat:
Pfizer is currently testing two new hair loss drugs
Posted on June 16th, 2007 in Hair Loss News by admin | 345 Views |

According to an article just published in Business Week magazine, Pfizer – makers of Rogaine, are busy testing two potential hair loss drugs.

One of them was originally developed to treat asthma patients because it relaxes smooth muscle cells in blood vessels such as those found in lung airways, allowing patients to breathe.

“We found the compound was not well-suited [to treating] this disease, but we are now exploring its potential in hair loss,” said Pfizer spokesman Stephen Lederer in an e-mail to Business Week.

He added that scientists still don’t fully understand why relaxing certain blood vessels leads to hair growth, though this appears to be the same mechanism exploited by Rogaine.

The article also discusses the recent cancellation of the Curis hair loss trial due to safety concerns. On May 9, Procter & Gamble, which had partnered with Cambridge (Mass.)-based Curis to develop the new Curis hair loss product, pulled out of the deal citing unspecified safety issues in early trials.

The article is worth reading and shows that hair loss is still of interest to pharmaceutical companies despite some people’s misconceptions, and there is always ongoing research into new hair loss treatments.
Interessant.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen, NIEUW NIEUW NIEUW!!!! Cinthia Haarwerken 9 22 februari 2008 09:46
Stemcelex Jkkezh Overige behandelingen 10 23 februari 2007 11:38
6-BAP (Innovate) pindakaas Medicijnen/haargroeimiddelen 645 6 januari 2007 17:41
Nieuw product van L'oreal en Nestle? josephguy Medicijnen/haargroeimiddelen 13 15 mei 2006 17:57
Een nieuw product?!?! ( FOLLIGRO) Justagirl Haarproblemen bij vrouwen 3 4 maart 2005 16:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.