Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 oktober 2013, 12:47   #1
Youngbaldie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2013
Berichten: 2
Arrow Doorgaan of stoppen? Minoxidil, 16 jr.

Hoi allemaal,
Ik heb een tijdje geleden een bericht geplaatst over wat voor medicijnen ik zou gebruiken aangezien ik nogmaar 16 ben en al behoorlijke inhammen enzo heb.
Daaruit kwam dat ik het beste minoxidil kon gebruiken, mijn dermatoloog zei ook al zoiets maar dat kon ik ook gewoon van internet halen. Toen heb ik een jaarvoorraad kirkland 5% gehaald topical solution.
Ik ben nu ongeveer 1,5 maand aan het smeren, meestal maar 1 keer per dag omdat als ik het s'ochtends doe ik een ontzettend vette kop heb.
Ik heb wel het gevoel dat het aanslaat maar niet of het goed is en of ik wel door moet gaan. Ik ben namelijk voor mijn gevoel veel meer haar aan het verliezen dan dat ik verloor zonder de minoxidil te gebruiken. Ook heb ik sochtends veel witte schilfers in me haar maar dat maakt me niet uit. Ik heb blond/oranje haar alleen lijkt het alsof de beginstukken haar bij de hoofdhuid ook een beetje zwart ofzo zijn.
Ik begon wel te merken dat er kleine blonde haartjes op me inhammen beginnen te groeien, ze lijken alleen op normale blonde gezichtharen die ik heb.

Ik ben benieuwd wat er nou allemaal aan de hand is, want de haaruitval gaat zo ongelooflijk snel, het haar word zo snel dunner..

Youngbaldie klinkt trouwens beetje raar maar ik ben gewoon een nederlander;p

ps. als jullie fotos willen kan dat.
Youngbaldie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2013, 15:43   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Je bent dus wel bij een dermatoloog geweest? Heeft hij/zij verder nog iets vastgesteld? Minoxidil van Kirkland is ook vettig! Ik heb het ook ooit geprobeerd omdat Kirkland lekker goedkoop is, maar kreeg er onder andere behoorlijk veel jeuk van. Het is wel zaak dat je netjes 2x per dag smeert! En als de reden is dat je dan met een vettige kop rond moet lopen kun je misschien voor de ochtenden wel een andere Minoxidil kopen? Helaas zal dit wel een stuk duurder zijn als wat je nu hebt. Maarja, je wilt toch wat aan haarbehoud doen. Het feit dat je nu extra haar verliest KAN komen doordat de Minoxidil 'aanslaat' en een shedding veroorzaakt. Als dit het geval is zal het zich stabiliseren en zal het normaal gesproken wel weer verbeteren. Maar denk dat je dit maar even moet voorleggen aan je dermatoloog, voor de zekerheid.
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
16 jaar, haaruitval, kaalheid, minoxidil

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.